اسرار اسکاندیناوی

4.4 (5 نظر)
نروژ، سوئد، فنلاند
از: 1,060 €
4.4
(5 نظر)
رزرو تور
مدت

6 روز و 5 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 6 روزه «اسرار اسکاندیناوی» به 3 کشور زیبای نروژ، سوئد و فنلاند در منطقه اسکاندیناوی در شمال اروپا سفر کرده و از شهرهای جذاب این کشورها بازدید می‌کنیم. 

ما سفرمان را از شهر «اُسلو»، پایتخت نروژ، آغاز می‌کنیم و دو روز اول را به بازدید از اماکن دیدنی این شهر زیبا که ترکیبی از معماری مدرن و کلاسیک، موزه‌ها، مناظر خیره‌کننده، و پارک‌های بزرگ با مجسمه‌های زیباست می‌پردازیم.

سپس به سمت سوئد حرکت کرده و پس از عبور از مناظر زیبای جنگل‌ها و دریاچه‌ها به شهر زیبای «اوربرو» که در کنار یک دریاچه و قلعه واقع شده می‌رویم و در آنجا به گشت و گذار خواهیم پرداخت. سپس سفر خود را به سمت شهر «استکهلم»، پایتخت سوئد، ادامه می دهیم. روز سوم و چهارم را در استکهلم اقامت داریم و از موزه، میدان تاریخی، کلیسای جامع، و کاخ سلطنتی این شهر دیدن خواهیم کرد.

عصر روز چهارم سوار کشتی شده و سفر دریایی‌مان را از سوئد به سوی کشور فنلاند آغاز می‌کنیم. در طول مسیر از مناظر شگفت‌انگیز دریا لذت خواهیم برد و پس از ورود به فنلاند از شهرهای «تورکو» و «نانتالی» دیدن می‌کنیم. سپس به «هلسینکی»، پایتخت فنلاند می‌رویم و از جاذبه‌های متنوع این شهر زیبا دیدن می‌کنیم.

در روز پایانی تور نیز با قایق به جزایر «سوئومِن‌لیننا» که بعنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند می‌رویم و به بازدید از قلعه‌های این جزایر فنلاندی می‌پردازیم.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

یکشنبه

یکشنبه

10 فروردین 1404

جمعه

15 فروردین 1404

یورو
1060
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • تماشای ترکیب معماری سنتی و مدرن اسلو و طبیعت خیره‌کننده‌ی آن
  • گشت و گذار در اوربرو و بازدید از اماکن دیدنی استکهلم در سوئد
  • سفر با کشتی از سوئد به فنلاند و لذت تماشای طلوع آفتاب روی عرشه کشتی
  • گشت و گذار دراماکن تاریخی هلسینکی و بازدید از جزایر سوئومِن‌لیننا

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • سفر با کشتی از سوئد به فنلاند
  • قایق‌سواری در جزایر هلسینکی
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> اسلو

به اروپا خوش آمدید! یش از شروع تور، زمان کافی برای استراحت خواهید داشت. لطفا تابلوی اعلانات هتل را چک کنید تا از برنامه و جزئیات تور، زمان و مکان ملاقات، و نام راهنمای خود مطلع شوید.

<span> روز 2</span> اسلو - اوربرو - استکهلم

برنامه امروز شامل بازدید از شهر اسلو و مناظر خیره‌کننده از کوهستان، جنگل و دریاچه می‌شود. در ابتدای روز بهمراه یک راهنمای محلی از جاذبه‌های توریستی پایتخت نروژ دیدن خواهیم کرد. این شهر با داشتن ترکیبی از معماری مدرن و کلاسیک، مناظر خیره کننده و پارک‌های بزرگ با مجسمه‌های زیبا، نامزد دریافت عنوان «پایتخت سبز اروپا» می‌باشد. پس از گشت و گذار در شهر، اگر مایل باشید می‌توانید از موزه وایکینگ‌ها دیدن کنید. بعد از بازدید از «اسلو» به سمت سوئد حرکت می‌کنیم و از منظره زیبای جنگل‌ها و دریاچه‌ها لذت خواهیم برد. توقف بعدی ما در «اوربرو» خواهد بود، شهری زیبا که در کنار یک دریاچه و قلعه قرار گرفته و مرکز تاریخی آن بسیار دیدنی است. در «اوربرو» به گشت و گذار خواهیم پرداخت و ناهار را در اینجا میل می‌کنیم. پس از ناهار سفر خود را به سمت «استکهلم» ادامه می‌دهیم و حوالی عصر به آنجا خواهیم رسید.

<span> روز 3</span> استکهلم

امروز یک تور کامل از پایتخت سوئد، که بر روی 13 جزیره متصل به هم بنا شده، خواهیم داشت. از «گولا ستان» یا «شهر بین پل ها» که در واقع بخش قدیمی شهر است بازدید نموده و از بناهای مختلف این محله سرزنده از جمله موزه نوبل، میدان «استوروتورت» که به برندگان جایزه نوبل اختصاص یافته، کلیسای جامع، و کاخ سلطنتی دیدن خواهیم کرد. در صورت امکان، از تماشای چشم‌انداز زیبای شهر از فراز «فیالگاتن» نیز لذت خواهیم برد. در ادامه وقت آزاد خواهیم داشت تا بتوانید بیشتر از جاذبه‌های استکهلم دیدن کنید. توصیه می‌کنیم از موزه‌ها و پارک‌های شهر، از جمله ساختمان شهرداری و موزه کشتی حتما دیدن کنید.

<span> روز 4</span> استکهلم - استکهلم-کشتی تورکو

برنامه امروز شامل سفر دریایی به فنلاند می‌شود. از یک روز استراحت در استکهلم لذت خواهیم برد. سپس حوالی عصر سوار کشتی شده و سفر شبانه‌مان به فنلاند را آغاز خواهیم کرد. شب را در کابین‌های دو نفره با سرویس بهداشتی اختصاصی اقامت خواهیم کرد.

<span> روز 5</span> استکهلم-کشتی تورکو - نانتالی - هلسینکی

برنامه امروز شامل بازدید از جنگل‌ها، دریاچه‌ها و مناظر زیبا می‌شود. توصیه می‌کنیم وقتی به فنلاند رسیدیم به روی عرشه بروید و از تماشای طلوع آفتاب لذت ببرید. در امتداد جزایر «اَلَند»، که شامل صدها جزیره پوشیده از جنگل است، حرکت خواهیم کرد و شما می‌توانید از مناظر شگفت انگیز دریا لذت ببرید. از کشتی پیاده شده و در شهر «تورکو» که تاثیرات فرهنگ سوئدی به وضوح در آن به چشم می خورد، دیدن خواهیم کرد. سفر خود را به سمت شهر ساحلی و زیبای «نانتالی» با خانه‌های چوبی‌اش ادامه خواهیم داد. حدود ظهر به شهر «هلسینکی»، پایتخت فنلاند، می‌رسیم. بعد از ظهر وقت آزاد خواهیم داشت تا به گشت و گذار در شهر بپردازید و از بازار قدیمی، ساختمان‌هایی با معماری روسی، و کلیساهای شهر دیدن کنید.

<span> روز 6</span> هلسینکی

امروز با قایق به جزایر «سوئومِن‌لینا» می‌رویم و در این مجموعه جزایر، که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند، از قلعه‌های نظامی که از جزیره‌ها در برابر حملات دریایی محافظت می‌کردند دیدن می‌کنیم. سپس در این جزایر، که از طریق پل‌های عابر پیاده به یکدیگر متصل شده‌اند، به گشت و گذار خواهیم پرداخت. بعد از ظهر را وقت آزاد خواهیم داشت تا بیشتر از جاذبه‌های سوئومِن‌لینا دیدن کنید. پس از آن خدمات تور ما به پایان می‌رسد. لطفا ساعت پرواز خود را چک کنید تا در صورت نیاز به یک شب اقامت بیشتر، اقدام به رزرو هتل کنید.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

سوئد
فنلاند
نروژ

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود. ضمنا در برخی از تورها، طبق برنامه سفر، از هواپیما، قطار، یا کشتی نیز برای ترانسفر بین شهری استفاده خواهد شد که جزئیات آن در خدمات تور و برنامه سفر درج شده است.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 2 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

نروژ، سوئد، فنلاند
از: 1,060 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

fatemeh

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید