جنوب اسپانیا و لیسبون

4.2 (5 نظر)
اسپانیا، پرتغال
از: 1,390 €
4.2
(5 نظر)
رزرو تور
مدت

8 روز و 7 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 8 روزه «جنوب اسپانیا و لیسبون» به دو کشور دیدنی اسپانیا و پرتغال در جنوب اروپا سفر می‌کنیم. 

ما سفرمان را از شهر «مادرید»، پایتخت اسپانیا، آغاز می‌کنیم و دو روز اول را به بازدید از جاذبه‌های مرکز شهر و محله‌های زیبا و سرزنده‌ی آن خواهیم پرداخت.

روز سوم مادرید را به سمت جنوب ترک کرده و پس از عبور از «لا مانچا» و توقف در دهکده «وئرتو لاپیسه» که یادآور داستان دون کیشوت است وارد «آندلوس» شده و به شهر «گرانادا» می‌رویم و از مجموعه عظیم «کاخ الحمرا» و «البیازین» دیدن می‌کنیم.

در روز چهارم گرانادا را ترک کرده و پس از عبور از «کوستا دل سول» به شهر «مالاگا» رسیده و از مرکز تاریخی شهر، کلیسای جامع، و موزه پیکاسو دیدن می‌کنیم. سپس در امتداد بزرگراه ساحلی، در شهر تفریحی «پوئرتو بانوس» در «ماربیا» توقف خواهیم کرد. پس از آن از «شهر سفید روندا» دیدن می‌کنیم و سپس به سوی شهر «سِویل» ادامه می‌دهیم.

روز پنجم را به بازدید از نقاط دیدنی سِویل از جمله مرکز تاریخی شهر، کلیسای جامع و بناهای مشهور، محله‌های معروف «سانتا کروز» و «ترییانا»، و میدان زیبای «پلازا د اسپانیا» اختصاص می‌دهیم و بر روی رودخانه «گواداالکبیر» قایق‌سواری خواهیم کرد.

روز ششم اسپانیا را به مقصد پرتغال و شهر لیسبون ترک می‌کنیم و در طول مسیر از روستای «مونساراش» که یکی از زیباترین روستاهای پرتغال است، و نیز از شهر «اِوورا» که کلیسای جامع‌اش که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، دیدن می‌کنیم.

دو روز پایانی تور را در شهر لیسبون اقامت خواهیم داشت و از محله‌های قدیمی  شهر از جمله «بلم» و یادمان اکتشافات دریایی، صومعه زیبای «جیرونیموس» که بعنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، و میدان زیبای «ریستارادورس» دیدن می‌کنیم و از چشم‌انداز زیبای لیسبون و «بایرو آلتو» لذت می‌بریم.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

شنبه

شنبه

12 آبان 1403

شنبه

19 آبان 1403

یورو
1390
+ مبلغ ریالی پرواز

شنبه

شنبه

3 آذر 1403

شنبه

10 آذر 1403

یورو
1390
+ مبلغ ریالی پرواز

شنبه

شنبه

29 دی 1403

شنبه

6 بهمن 1403

یورو
1390
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • بازدید از تاریخ، فرهنگ، هنر، و طبیعت متنوع و رنگارنگ اسپانیا
  • سفر به آندلس و بازدید از شهرهای متاثر از فرهنگ و هنر تمدن اسلامی
  • بازدید از اماکن تاریخی، کلیساهای جامع، موزه‌ها، محله‌های سرزنده، و چشم‌اندازهای زیبا
  • تماشای زیبایی‌های پرتغال، میراث فرهنگی، و یادمان‌های اکتشافات دریایی

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • بلیط اماکن دیدنی طبق برنامه تور
  • کشتی‌سواری در رودخانه سویل
  • 1 وعده ناهار در گرانادا
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> مادرید

به مادرید خوش آمدید! در فرودگاه منتظرتان هستیم تا شما را به هتل محل اقامت‌تان ببریم. پیش از شروع تور، زمان کافی برای استراحت خواهید داشت. لطفا تابلوی اعلانات هتل را چک کنید تا از برنامه جلسه معارفه و آشنایی با راهنما و همسفرهای‌تان مطلع شوید. عصر از معبد مصری «دِبود»، «پلازا د اسپانیا»، و محله سرزنده «گران ویا» بازدید خواهیم کرد. شما می‌توانید شام را نیز به انتخاب خود در یکی از انواع رستوران‌های هندی، چینی، اسپانیایی، خاورمیانه‌ای، و غیره میل کنید.

<span> روز 2</span> مادرید

صبح امروزمان را با یک گشت شهری کامل از مرکز شهر مادرید، اشامل «پائسو دل پرادو»، «سیبلس»، فواره «نپتون»، دروازه «پوئرتا د آلکالا»، و «پلازا مایور» آغاز می‌کنیم. سپس به «پارک رِتیرو» خواهیم رفت که بهشتی سرسبز در قلب شهر مادرید است و از دریاچه و قصر شیشه‌ای آن بازدید خواهیم کرد. در ادامه از میدان گاوبازی «لاس ونتاس» (ورودیه جزو خدمات تور است) که یکی از مشهورترین میادین گاوبازی در دنیاست دیدن خواهیم کرده و در موزه آن با فرهنگ «کوریداها» بیشتر آشنا خواهیم شد. سپس زمان آزاد خواهیم داشت تا از بعد از ظهر خود لذت ببرید. هنگام غروب به «پلازا د اورینته» که در مقابل کاخ سلطنتی واقع شده خواهیم رفت که محله‌ای زیبا و سرزنده با رستوران‌های متنوع است. در اینجا علاوه بر غذای محلی اسپانیایی، انواع غذاهای بین‌المللی نیز سرو می‌شود. شما می‌توانید شام را به انتخاب خود در یکی از رستوران‌های اینجا میل کنید. در انتهای روز همگی به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 3</span> مادرید - گرانادا

صبح امروز مادرید را ترک کرده و به سمت جنوب حرکت می‌کنیم و با عبور از «لا مانچا»، در دهکده «پوئرتو لاپیسه» که یادآور داستان «دون کیشوت» است توقف خواهیم کرد. از طریق مسیر «دِسپنیاپِروس» وارد آندولوس شده، به شهر «گرانادا» می‌رویم، و ناهار را اینجا میل می‌کنیم. کسانی که تور را با ورودی خریداری کرده باشند، بعد از ظهر به همراه یک راهنمای محلی از مجموعه عظیم «کاخ الحَمرا» و باغ‌های زیبایش که در دوران حکومت اعراب در این منطقه بنا شده دیدن خواهند کرد. حوالی عصر نیز از «البیازین» دیدن خواهیم کرد که بهمراه الحمرا در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در خیابان‌های تنگ و مارپیچ این محله قرون وسطایی قدم زده و شام را در یکی از رستوران‌های آن میل می‌کنیم. شب شانس این را دارید تا در محله قدیمی «ساکرامونته» اجرای ستنی فلامنکو را تماشا کنید. لطفا توجه داشته باشید که دولت محلی در هر روز به تعداد محدودی از افراد اجازه بازدید از الحمرا را می‌دهد. از آنجائی که تعداد بلیط‌هایی که در اختیار هر آژانس مسافرتی قرار می‌گیرد محدود است و تعداد بلیط‌ها تنها یک ماه پیش از سفر شما مشخص می‌شود، نمی‌توان تضمین کرد که بازدید از مجموعه الحمرا همیشه امکان‌پذیر باشد. چنانچه امکان بازدید از الحمرا وجود نداشته باشد، از «آلکازارِس» در شهر «سویل» که دارای معماری مشابهی است بازدید خواهیم کرد. مانند الحمرا، گروه به همراه یک راهنمای محلی از شهر «گرانادا» دیدن خواهد کرد. چنانچه بازدید از الحمرا برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، پیشنهاد می‌کنیم بلیط ورود به الحمرا را در سایت alhambra.org رزرو کنید، زیرا سهمیه بیشتری برای بازدیدهای انفرادی در نظر گرفته می‌شود.

<span> روز 4</span> گرانادا - مالاگا - ماربیا - روندا - سویل

برنامه «گرانادا» را ترک کرده و به سمت «کوستا دل سول» حرکت می‌کنیم. به شهر «مالاگا» می‌رسیم و از مرکز تاریخی شهر، کلیسای جامع، و موزه پیکاسو دیدن خواهیم کرد. پس از آن در امتداد بزرگراه ساحلی با چشم‌اندازهای زیبای دریای مدیترانه به مسیر خود ادامه می‌دهیم. سپس در شهر تفریحی «پوئرتو بانوس» در «ماربیا»، که به زمین بازی افراد ثروتمند و مشهور اروپا شهرت دارد، توقف خواهیم کرد. بعد از ظهر از میان تپه‌ها عبور کرده و به شهر سفید «روندا» می‌رسیم که توسط تنگه‌ای عظیم به دو بخش تقسیم شده است. در ادامه به سمت شهر «سویل» حرکت خواهیم کرد و حوالی عصر به مقصد می‌رسیم.

<span> روز 5</span> سویل

پس از صرف صبحانه به همراه یک راهنمای محلی از نقاط دیدنی شهر «سویل» از جمله کلیسای جامع و بنای مشهور «خیرالدا» یا برج ناقوس، ساحل رودخانه «گواداالکبیر»، محله‌های مشهور «سانتا کروز» و «ترییانا»، و میدان زیبای «پلازا د اسپانیا» دیدن خواهیم کرد. پس از آن بر روی رودخانه «گواداالکبیر» قایق سواری خواهیم کرد و از مناظر زیبای شهر لذت خواهیم برد. در ادامه وقت آزاد خواهیم داشت تا بیشتر از جاذبه‌های شهر دیدن کنید. عصر به مرکز تاریخی شهر و خیابان «آلفونسو هفتم» خواهیم رفت و می‌توانید غذا را در رستوران‌های متنوع اینجا میل کنید.

<span> روز 6</span> سویل - مونساراش - اوورا - لیسبون

امروز «سویا» را ترک کرده و پس از گذشتن از تپه‌ها و باغ‌های زیتون به «اکسترمادورا» می‌رسیم. چند ساعتی را در «خرس د لس کابایرس» توقف خواهیم کرد. این شهر روزی متعلق به شوالیه‌های معبد بوده و زادگاه «واسکو نونیس د بالبوا»، کاوشگر مشهور اسپانیایی است. پس از آن وارد کشور پرتغال می‌شویم و به روستای «مونساراش» خواهیم رفت. «مونساراش» با استحکاماتش، قلعه قدیمی‌اش، و خانه‌های سفید رنگ پر از گلدان و مناظر چشم‌وازش، یکی از زیباترین روستاهای پرتغال به شمار می‌رود. پس از آن به سمت «اوورا» حرکت خواهیم کرد. این شهر زیبا به لطف خانه‌های سفید رنگ، کاخ‌های به جا مانده از دوره رنسانس و کلیسای جامع‌اش به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. پس از صرف ناهار از کلیسای دیدنی استخوان‌ها بازدید خواهیم کرد. سپس به سمت «لیسبون» حرکت خواهیم کرد و شب به آنجا خواهیم رسید.

<span> روز 7</span> لیسبون

امروز صبح به همراه یک راهنمای محلی از نقاط دیدنی شهر «لیسبون» دیدن خواهیم کرد. از محله‌های قدیمی از جمله «بِلِم» که محل تولد کاوشگر بزرگ پرتغالی است، که در قرن پانزدهم میلادی تمامی اقیانوس‌ها را درنوردید، بازدید خواهیم کرد. همچنین از یادمان اکتشافات، برج بِلِم، و صومعه زیبای «جیرونیموس» که بعنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده دیدن خواهیم کرد. سپس، حوالی عصر به میدان «ریستارادورِس» که پر از کافه و رستوران‌های زیباست خواهیم رفت. پیشنهاد می‌کنیم سوار قطار ریلی «اِلوادور د گلوریا» شوید و به «سن پِدرو» رفته و از چشم‌انداز زیبای لیسبون و «بایرو آلتو» لذت ببرید. پس از آن به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 8</span> لیسبون

پس از صرف صبحانه تور ما به پایان می‌رسد و وقت خداحافظی است. اتاق‌های هتل را تحویل داده و عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

اسپانیا
پرتغال

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای شنگن از اسپانیا را اینجا مشاهده نمائید.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی و گشت‌های شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 2 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

اسپانیا، پرتغال
از: 1,390 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

fatemeh

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید