رویای فرانسوی

4.4 (5 نظر)
فرانسه
از: 1,490 €
4.4
(5 نظر)
رزرو تور
مدت

5 روز و 4 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 5 روزه «رویای فرانسوی» به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان، یعنی کشور فرانسه، سفر کرده و از شهرهای مختلف آن دیدن می‌کنیم. 

روز اول به جنوب فرانسه و منطقه «لوآر» رفته و در طول مسیر از شهرهای «بلوآ» و «تور» دیدن خواهیم کرد. پس از آن به شهر «آمبوآز» با محله قرون وسطایی جذابش خواهیم رفت، با منطقه «لائور» آشنا می‌شویم و از قصر «شینونسو» و از «شامبورد» که بزرگترین قصر در منطقه لائور است دیدن خواهیم کرد. سپس در شهر کوچک قرون وسطایی «آرجنتون-سور-کروز» در مرکز فرانسه توقف خواهیم کرد و پس از آن سفرمان را به سوی «لیموژ» ادامه می‌دهیم.

روز سوم به مجموعه غارهای باستانی «لاسکو» می‌رویم و از نقاشی‌های فوق‌العاده‌ای که متعلق به دوره‌ی پیش از تاریخ است دیدن می‌کنیم. پس از آن به «سارلا» که یک شهر میراث جهانی متعلق به دوره رنسانس است می‌رویم. سپس به روستای «بیناک» و پس از آن به روستای زیبای قرون وسطایی «روکامادور» می‌رویم که خانه‌ها و کلیسای آن بصورت عمودی بر روی صخره‌ها بالا رفته‌اند.

روز چهارم به غار شگفت‌انگیز «پادیراک» خواهیم رفت و در رودخانه آن که 75 متر زیر زمین است قایق‌سواری خواهیم کرد. سپس در «کولونژ لا روژ» که دهکده‌ای بسیار زیبا با سنگ‌های قرمز است توقف می‌کنیم. پس از آن به « سَن امیلیون» در قلب تاکستان‌های «بوردو» رفته و به گشت و گذار می‌پردازیم.

روز پنجم و پایانی تور به بازدید از مرکز شهر بوردو، کلیسای جامع، میدان شکوهمند «آینه آب»، و موزه «سیته دووین» می‌پردازیم و در کنار رودخانه «گارون» قدم می‌زنیم. سپس با قطار مدرن بوردو-پاریس ظرف 2 ساعت به پاریس رسیده و تور خود را در پایتخت فرانسه به پایان می‌رسانیم.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

جمعه

جمعه

5 بهمن 1403

چهارشنبه

10 بهمن 1403

یورو
1490
+ مبلغ ریالی پرواز

جمعه

جمعه

26 بهمن 1403

چهارشنبه

1 اسفند 1403

یورو
1490
+ مبلغ ریالی پرواز

جمعه

جمعه

1 فروردین 1404

چهارشنبه

6 فروردین 1404

یورو
1570
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • بازدید از تاریخ، فرهنگ، هنر، و طبیعت متنوع و رنگارنگ فرانسه
  • سفر به شهرهای قرون وسطایی فرانسه و دیدن قصرها و بناهای تاریخی آنها
  • بازدید از غارهای باستانی و نقاشی‌های متعلق به دوره‌ی پیش از تاریخ
  • سفر به شهر رویایی پاریس و بازدید از جاذبه‌های بی‌شمار پایتخت فرانسه
  • تماشای آثار تاریخی شهر بوردو که بعنوان میراث جهانی به ثبت رسیده‌اند

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • قطار سریع‌السیر از بوردو به پاریس
  • بلیط اماکن دیدنی طبق برنامه تور
  • قایق‌سواری در غار پادیراک
  • 2 وعده شام
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> پاریس - بلوآ - تور - ویلاندری - آمبوآز

صبح سفر خود را به سمت جنوب فرانسه و منطقه «لوآر» آغاز نموده و در شهر «بلوآ» توقف خواهیم کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از کاخ این شهر دیدن کنید. پس از آن سفر خود را به سمت «لوآر» ادامه داده و از شهر «تور» که در حاشیه رود «لوآر» قرار دارد دیدن خواهیم کرد. سپس کمی در شهر قدم زده و ناهار را اینجا میل می‌کنیم. بعد از ظهر از قصر «ویلاندری» و باغ‌های معروفش دیدن خواهیم کرد (ورودیه جزو خدمات تور است). پس از آن به شهر «آمبوآز» و بازدید از محله قرون وسطایی جذابش خواهیم رفت و شام را نیز در اینجا میل می‌کنیم. (لطفا توجه داشته باشید که برخی اوقات ممکن است شب را در شهر تور اقامت کنیم.)

<span> روز 2</span> آمبوآز - شینونسو - شامبور - لیموژ

روز خود را با قدم زدن در «آمبوآز» و رفتن به عمارت «کلو لوسی» که لئوناردو داوینچی سه سال آخر عمر خود را در آن اقامت داشت شروع می‌کنیم. بازدید کاملی از منطقه «لائور» خواهیم داشت و از قصر «شینونسو» که مانند یک پل برروی رود «شِر» بنا شده دیدن خواهیم کرد (ورودیه شامل خدمات تور است). در ادامه از «شامبورد» که بزرگترین قصر در منطقه لائور است دیدن خواهیم کرد (ورودیه شامل خدمات تور است). سپس سفر خود را به سمت مرکز فرانسه ادامه داده و در «آرجنتون سور کروز» توقف می‌کنیم. در این شهر قرون وسطایی کوچک که در کرانه رود «کروز» قرار دارد از یک فنجان قهوه فرانسوی لذت خواهیم برد. در ادامه به شهر «لیموژ» می‌رویم. شهری که به خاطر چینی‌هایش شهرت جهانی دارد. توصیه می‌کنیم از مرکز قدیمی شهر و کلیسای جامع آن حتما دیدن کنید.

<span> روز 3</span> لیموژ - سارلا - بیناک - روکامادادور

ما امروز «لیموژ» را به مقصد «دوردون» ترک می‌کنیم. مناطق اندکی در جهان دارای چنین روستاهای جذاب و فراموش‌نشدنی هستند. در ادامه سفر به مجموعه غارهای باستانی «لاسکو» می‌رویم، وارد موزه غارها می‌شویم و از نقاشی‌های فوق‌العاده‌ای که متعلق به دوره‌ی پیش از تاریخ است دیدن می‌کنیم. پس از آن به «سارلا» می‌رویم که یک شهر میراث جهانی متعلق به دوره رنسانس بوده و به خوبی از آن حفاظت شده است. در این شهر فرصت کافی برای بازدید، قدم زدن و صرف ناهار خواهیم داشت. سپس به روستای «بیناک» می‌رویم و از قلعه‌ی قرون وسطایی آن که مشرف به رودخانه است دیدن می‌کنیم. پس از آن به «روکامادور» می‌رویم که یک روستای قرون وسطایی زیبا با خانه‌ها و کلیسایی است که بصورت عمودی از روی صخره‌ها بالا رفته‌اند. برای دیدن بناهای این روستا می‌توانید از پله‌ها پایین بروید و با آسانسور به بالا برگردید. شام امشب نیز جزو خدمات تور است.

<span> روز 4</span> روکامادادور - پادیراک - کولونژ لا روژ - سن امیلیون - بوردو

ما به حفره و غار شگفت‌انگیز «پادیراک» خواهیم رفت و در رودخانه آن که 75 متر زیر زمین است قایق‌سواری خواهیم کرد. سپس در «کولونژ لا روژ» که دهکده‌ای بسیار زیبا با سنگ‌های قرمز است و در مسیر «سنت جیمز» واقع شده توقف می‌کنیم. در این هنگام، موقع صرف ناهار است. بعد از ناهار به «سن امیلیون» در قلب تاکستان‌های «بوردو» می‌رویم و در آنجا قدم می‌زنیم. در پایان بعد از ظهر نیز به بوردو می‌رسیم. توجه: ممکن است غار پادیراک در ماه نوامبر به دلیل شرایط آب نامساعد جوی تعطیل شود.

<span> روز 5</span> بوردو - پاریس

تمامی مرکز شهر «بوردو» بعنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است. ما امروز از کلیسای جامع و میدان شکوهمند «آینه آب» بازدید کرده و در خیابان‌های قدیمی سنگفرش شده شهر قدم خواهیم زد. سپس به «سیته دو وین» خواهیم رفت؛ یک موزه شگفت‌انگیز که به تاریخچه انواع خوراک‌ها و نوشیدنی‌ها اختصاص یافته است. در بالای برج می‌توانید از چشم‌اندازی تماشایی بر فراز شهر بوردو لذت ببرید. سپس زمان آزاد خواهیم داشت تا در کنار رودخانه «گارون» قدم بزنیم و ناهار را در یکی از رستوران‌های بی‌شمار در امتداد ساحل رودخانه میل کنید. پس از صرف ناهار به ایستگاه راه آهن خواهیم رفت تا سوار قطار سریع السیر و بسیار مدرن بوردو-پاریس شویم. در ظرف کمتر از 2 ساعت، 500 کیلومتر مسافت را طی نموده و به پاریس می‌رسیم. پس از صرف صبحانه خدمات تور ما به پایان می‌رسد. لطفا ساعت پرواز خود را چک کنید تا در صورت نیاز به یک شب اقامت بیشتر، اقدام به رزرو هتل کنید. لطفا توجه داشته باشید که در صورت نیاز به داشتن اقامت بیشتر در پاریس، هزینه حمل و نقل از ایستگاه به هتل باید جداگانه پرداخت شود.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

فرانسه

نوع مقصد

مقصد تکی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزا را اینجا مشاهده نمائید.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود. ضمنا در برخی از تورها، طبق برنامه سفر، از هواپیما، قطار، یا کشتی نیز برای ترانسفر بین شهری استفاده خواهد شد که جزئیات آن در خدمات تور و برنامه سفر درج شده است.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

فرانسه
از: 1,490 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

fatemeh

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید