گنجینه‌های ایتالیا

4.3 (6 نظر)
ایتالیا
از: 2,050 €
4.3
(6 نظر)
رزرو تور
مدت

10 روز و 9 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

انگلیسی

معرفی تور

در تور 10 روزه «گنجینه­‌های ایتالیا» در کشور ایتالیا سفر کرده و از جاذبه­‌های تاریخی و طبیعی آن دیدن خواهیم کرد.

سفر خود را از شهر «رُم» آغاز نموده و در طول اقامت‌­مان در پایتخت باشکوه ایتالیا از جاذبه‌­های بی‌شمار آن دیدن خواهیم کرد. سپس «رم» را ترک کرده و راهی پیزا می‌شویم تا از میدان «پیاتزا دی میریاکولی» و بنای مشهور «برج کج پیزا» دیدن کنیم. سپس به ساحل رویایی «لیگوریا» که یکی از زیباترین سواحل اروپا به شمار می‌­آید می‌رویم و پس از آن عازم «پورتوفینو» خواهیم شد. در طول مسیر در شهر «سانتا مارگریتا لیگور» توقف می‌کنیم، در کنار ساحل زیبای پورتوفینو قدم زده، و از چشم‌­اندازهای آن لذت خواهیم برد. سپس عازم «میلان» می‌شویم و از جاذبه­‌های تاریخی این شهر دیدن خواهیم کرد.

در ادامه به شمال ایتالیا می­‌رویم. ابتدا به دریاچه «اورتا» در شهر قرون وسطایی «اورتا سن جولیو» رفته و سپس با قایق به جزیره «سن جولی»، که صومعه زیبایی روی دریاچه دارد، می‌رویم. پس از آن به دریاچه «ماجیوره» رفته و در «استرسا» توقف خواهیم داشت. در اینجا از جزیره «بورومن» و کاخ و باغ‌های زیبای «ایزولا بلا» دیدن خواهیم کرد.

سپس راهی شهر زیبا و مجلل «وِنیز» خواهیم شد. سوار بر قایق در کانال­های پیچ در پیچ ونیز سفر کرده و از جاذبه­‌های دیدنی این شهر بی‌­نظیر لذت خواهیم برد.

سپس به سوی «پادووا» حرکت می‌کنیم و پس از گشت و گذار در این شهر به ساحل دریای «آدریاتیک» سفر کرده و از کشور بسیار کوچک «سَن‌مارینو» که بر فراز کوه‌ها واقع شده بازدید خواهیم کرد. در ادامه از شهرهای تاریخی «آپنینی» و «گوبیو» دیدن کرده و سپس راهی شهر «پروجا» خواهیم شد. در پروجا از جاذبه‌های تماشایی شهر دیدن کرده و پس از آن عازم «آسیزی» شده و از «باسیلیکا سَن فرانسیس» دیدن خواهیم کرد.

شهر آسیزی مقصد پایانی سفر رویایی ما در ایتالیا خواهد بود.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

جمعه

جمعه

2 آذر 1403

دوشنبه

12 آذر 1403

یورو
2050
+ مبلغ ریالی پرواز

جمعه

جمعه

28 دی 1403

دوشنبه

8 بهمن 1403

یورو
2050
+ مبلغ ریالی پرواز

جمعه

جمعه

8 فروردین 1404

دوشنبه

18 فروردین 1404

یورو
2130
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • سفر جذاب و خاطره‌انگیز به شهرها و نواحی دیدنی ایتالیا
  • سفر به ترکیبی از مقاصد مشهور و مقاصد کمتر دیده شده
  • بازدید از جاذبه‌های بی‌شمار رم، میلان، ونیز، فلورانس، و ونیز
  • بازدید از اماکن دیدنی شهرهای پادوودا، آسیزی، جنوآ، ورونا، پروجا، سن‌مارینو، و غیره
  • سفر به پورتوفینو و بازدید از سواحل زیبای آن

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • قایق‌سواری در سن‌جولیو و ونیز
  • بلیط اماکن دیدنی طبق برنامه تور
  • قطار توریستی پیزا و اورتا
  • کشتی‌سواری در پورتوفینو
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> رم

به اروپا خوش آمدید! ما در فرودگاه منتظرتان خواهیم بود تا به محض ورود، شما را به هتل محل اقامت‌تان ببریم. پیش از شروع تور، زمان کافی برای استراحت خواهید داشت. لطفا تابلوی اعلانات هتل را چک کنید تا از برنامه و جزئیات تور، زمان و مکان ملاقات، و نام راهنمای خود مطلع شوید.

<span> روز 2</span> رم

امروز ما یک گشت جامع و کامل از شهر رم خواهیم داشت که از «شهر جاودان» آغاز شده و در کلیسای «پتر مقدس» در واتیکان به پایان می‌رسد. در این گشت از کاخ‌ها، تالارها، و موزه ها دیدن خواهید کرد. سپس، حوالی عصر، به «تراسته‌وره» خواهیم رفت؛ محله‌ای شلوغ و سرزنده که به رستوران‌های اصیل ایتالیایی‌اش شهرت دارد. در پایان شب به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 3</span> رم

امروز در رم وقت آزاد خواهیم داشت. می‌توانید استراحت کنید و یا در شهر رم به گشت و گذار بیشتر بپردازید، از چشیدن طعم غذا و خوراکی‌های ایتالیایی لذت ببرید، و از مراکز خرید و فروشگاه‌های آن خرید کنید.

<span> روز 4</span> رم - فلورانس

امروز شهر رم را ترک کرده و در امتداد مسیری زیبا به سمت شمال حرکت خواهیم کرد. سپس به شهر «فلورانس» رسیده و بلافاصله به میدان «میکل آنژ» خواهیم رفت. حوالی عصر به همراه یک راهنمای محلی در مرکز تاریخی شهر قدم زده و از «پونته وِکیو»، «دومو»، و «پیاتزا دلا سینیوریا» دیدن خواهیم کرد. فلورانس حقیقتا یک موزه روباز است و شما وقت آزاد خواهید داشت تا بیشتر از جاذبه‌های این شهر اعجاب‌انگیز دیدن کنید. برای شام انواع غذای بین‌المللی خواهیم داشت.

<span> روز 5</span> فلورانس - پیزا - چینکو تره - جنوآ

امروز سفر خود را به سمت شهر «پیزا» ادامه می‌دهیم و با یک قطار توریستی کوچک به «پیاتزا دی میریاکولی» (میدان معجزه‌ها) رفته و از بنای مشهور «برج کج پیزا» دیدن خواهیم کرد. پس از آن به ساحل «لیگوریا»، که یکی از زیباترین سواحل اروپا بشمار می‌آید، خواهیم رفت. سپس از «چینکو تره» که بعنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده بازدید خواهیم کرد. این منطقه از پنج جزیره تشکیل شده و ساکنان آن از طریق گردشگری و ماهیگیری امرار معاش می‌کنند. از آنجایی که دسترسی به این جزایر از طریق جاده بسیار مشکل است با قطار به آنجا سفر خواهیم کرد. بلیط شامل بازدید از «وِرنازا» نیز می‌شود که ظاهری شبیه به یک ارگ دارد. در اینجا ابتدا از کلیسای مشهور «سانتا مارگاریتا» که در سال 1318 میلادی ساخته شده و مشرف به دریاست بازدید کرده و سپس ناهار را میل می‌کنیم. پس از آن با قطار به «لِوانتو» سفر خواهیم کرد و از آنجا با اتوبوس سفر خود را به سمت «جِنوا» ادامه می‌دهیم. (لطفا توجه داشته باشید که قطار «چیکو تره» یک سرویس راه‌آهن محلی معمولی است و نه یک قطار گردشگری. بنابراین گاهی اوقات قطارها پر هستند و امکان رزرو صندلی در این نوع قطارها نیز وجود ندارد. از این رو ممکن است گاهی صندلی خالی وجود نداشته باشد و مجبور شوید در قطار بایستید.)

<span> روز 6</span> جنوآ - پورتوفینو - میلان

سفر خود را با حرکت به سمت شهر «سانتا مارگاریتا لیگور» ادامه می‌دهیم. از آنجا راهی «پورتوفینو» خواهیم شد که یکی از اعیانی‌ترین نقاط اروپا بشمار می‌آید. در اینجا کنار دریا قدم زده و کمی استراحت خواهیم کرد. پس از صرف نهار به سمت میلان حرکت خواهیم کرد؛ شهری شلوغ و سرزنده در شمال ایتالیا که بازدید از کلیسای باشکوه آن را نباید از دست داد. لطفا توجه داشته باشید که در فصل زمستان ممکن است قایق برای پورتوفینو موجود نباشد و مجبور شویم با مینی بوس‌های شهری که زمان طولانی‌تری دارند سفر کنیم.

<span> روز 7</span> میلان - منطقه دریاچه‌ها - ورونا

امروز از یکی از زیباترین و خوش‌منظره‌ترین مناطق اروپا در ایتالیا دیدن خواهیم کرد. ابتدا به دریاچه «اورتا» در شهر قرون وسطایی «اورتا سن جولیو» می‌رویم؛ با قطار به مرکز این شهر قدیمی خواهیم رفت و بعد با قایق به جزیره «سن جولی» می‌رویم. این جزیره کوچک در دریاچه دارای صومعه بسیار زیبایی است. پس از آن به دریاچه «ماجیوره» رفته و در «استرِسا» توقف خواهیم داشت. در اینجا از جزیره «بورومن» و کاخ و باغ‌های زیبای «ایزولا بلا» دیدن خواهیم کرد (کاخ در فصل زمستان تعطیل است). پس از آن موقع صرف ناهار است. بعد از ناهار به سمت شهر «ورونا» حرکت خواهیم کرد.

<span> روز 8</span> ورونا - ونیز

برنامه امروز شامل بازدید از شهر جذاب «ونیز» می‌شود. پیش از رفتن به ونیز فرصت این را داریم تا از شهر «وِرونا»، شهر رومئو و ژولیت، بازدید کنیم. حدود ظهر به ونیز می‌رسیم و با قایق به میدان «سن مارتین» رفته و به همراه یک راهنمای محلی به گشت و گذار در شهر کانال‌ها می‌پردازیم. همچنین از کارخانه شیشه‌سازی «مورانو» بازدید خواهیم کرد. پس از آن وقت آزاد داریم و اگر مایل باشید می‌توانید با گاندولا در شهر بگردید. شب را در محله «مائستره» اقامت خواهیم کرد.

<span> روز 9</span> ونیز - پادووا - سن مارینو - گوبیو - پروجا

امروز ونیز را به مقصد «پادووا» ترک می‌کنیم و از «سن باسیلیکا» که یکی از اماکن مقدس مسیحیان است بازدید خواهیم کرد. پس از آن به ساحل دریای آدریاتیک سفر کرده و از کشور بسیار کوچک «سن مارینو» که بر فراز کوه‌ها واقع شده بازدید خواهیم کرد. پس از صرف ناهار از بین کوهستان‌های زیبا گذر کرده و پس از عبور از «آپنینی» به «گوبیو» خواهیم رفت؛ شهری زیبا که علیرغم قدمت زیادش به خوبی حفظ شده و کاخ و کلیسای جامع قرن دوازدهمی آن بسیار خیره کننده است. پس از آن سفر خود را به سمت «پروجا» ادامه می‌دهیم.

<span> روز 10</span> پروجا - آسیزی - رم

امروز با همراهی یک راهنمای محلی از شهر تاریخی «پروجا» که به شهر شکلات نیز معروف است بازدید کرده و در میدان‌ها و خیابان‌های سنگفرش شده آن قدم می‌زنیم. در ادامه به «آسیزی» سفر می‌کنیم و پس از صرف ناهار از باسیلیکای «سن فرانسیس» دیدن خواهیم کرد. بعد از ظهر به سمت شهر «رم»، پایتخت ایتالیا، حرکت می‌کنیم و حوالی عصر به این شهر می‌رسیم. خدمات تور ما در شهر رم به پایان می‌رسد. لطفا ساعت پرواز خود را چک کنید تا در صورت نیاز به یک شب اقامت بیشتر، اقدام به رزرو هتل کنید.

مدت

از 10 تا 14 روز

زبان

انگلیسی

کشور

ایتالیا

نوع مقصد

مقصد تکی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزا را اینجا مشاهده نمائید.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی و گشت‌های شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

ایتالیا
از: 2,050 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

fatemeh

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید