چشم‌اندازهای اروپا

4.4 (4 نظر)
فرانسه، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا
از: 3,670 €
4.4
(4 نظر)
رزرو تور
مدت

15 روز و 14 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

انگلیسی

معرفی تور

در تور 15 روزه « چشم‌اندازهای اروپا» از 4 کشور زیبای فرانسه، سوئیس، ایتالیا، و اسپانیا دیدن خواهیم کرد.

سفر خود را از پاریس، پایتخت رویایی فرانسه آغاز می‌­کنیم. در طول اقامت­‌مان در شهر نورها، ابتدا گشت کاملی از جاذبه‌های دیدنی شهر پاریس، از جمله برج «ایفل»، محله مشهور «مون‌مارتر»، و قایق­‌سواری بر روی رود «سِن» را خواهیم داشت. در ادامه سفرمان در فرانسه به ناحیه «بورگونی» می‌رویم و در طول مسیر، در شهرهای زیبای «سمور ان اگزوا» و «بون» توقف خواهیم کرد. سپس به شهر زیبای «لیون» رفته و از دیدن جاذبه‌های تماشایی آن لذت خواهیم برد.

در ادامه، فرانسه را ترک کرده و عازم سوئیس زیبا می‌­شویم. ابتدا از «ژنو» و جاذبه‌هایش و سپس از شهر «نوشاتل» دیدن خواهیم کرد. پس از آن به «زوریخ» خواهیم رفت و از پایتخت اقتصادی و فرهنگی این کشور، و همچنین دهکده­‌های زیبای اطراف شهر و طبیعت بی­‌نظیر آن، بازدید می‌کنیم. روز بعد زوریخ را ترک کرده، به بخش ایتالیایی‌­زبان سوئیس می­‌رویم، و از شهرهای زیبای «لوگانو» و «موکورت» دیدن خواهیم کرد.

در ادامه سوئیس را ترک نموده و به ایتالیا می‌­رویم تا شهر «میلان» و جاذبه­‌های بی­نظیرش را ببینیم. پس از آن به شهر «پیزا» می‌رویم و از بناهای مشهور «برج کج پیزا» و میدان «پیاتزا دی میریاکولی» دیدن خواهیم کرد. سپس به «رُم» می‌رویم و از جاذبه­‌های بی‌شمار پایتخت ایتالیا، که یادآور تاریخ و شکوه این شهرند، دیدن می‌کنیم.

در ادامه از رم به «مادرید» پرواز خواهیم کرد و سفر خاطره‌­انگیزمان را در پایتخت سرزنده و زیبای اسپانیا ادامه خواهیم داد. در طول دو روز اقامت‌­مان در مادرید، از بناهای تاریخی، میادین و پارک­‌های مجلل شهر دیدن خواهیم کرد. پس از مادرید به «ساراگوسا» رفته و توقفی کوتاه در این شهر خواهیم داشت. سپس از صومعه‌های «پوبلت» و «مونتسرات» دیدن می‌کنیم و در ادامه به شهر «بارسلون» خواهیم رفت. در طول اقامت­‌مان در این شهر سرزنده و زیبا، از جاذبه‌­های شگفت‌­انگیز بارسلون بازدید خواهیم کرد.

در نهایت، سفر جذاب ما به چشم‌­اندازهای اروپا در شهر بارسلون به پایان خواهد رسید.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

شنبه

شنبه

26 آبان 1403

شنبه

10 آذر 1403

یورو
3670
+ مبلغ ریالی پرواز

شنبه

شنبه

22 دی 1403

شنبه

6 بهمن 1403

یورو
3670
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • سفر به شهرهای پاریس و لیون و بازدید از جاذبه‌های بی‌شمار آن‌ها
  • بازدید از جاذبه‌ها و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز شهرها و دهکده‌های زیبای سوئیس
  • سفر به ایتالیای زیبا و بازدید از شاهکارهای دیدنی رم، میلان، و پیزا
  • پرواز به مادرید و بازدید از جاذبه‌های بیشمار پایتخت اسپانیا
  • سفر به بارسلون و بازدید از جاذبه‌های متعدد این شهر

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • پرواز از رم به مادرید
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • قایق‌سواری در پاریس و زوریخ
  • بلیط اماکن دیدنی طبق برنامه تور
  • قطار زوریخ، پیزا، و مونتسرات
  • قطار کابلی در پاریس و لیون
  • تله‌کابین کوه‌های اطراف کیتزبوهل
  • 1 وعده ناهار
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> پاریس

به پاریس خوش آمدید! ما در فرودگاه منتظرتان خواهیم بود تا شما را به هتل محل اقامت‌تان ببریم. پیش از شروع تور فرصت دارید تا استراحت کنید. شما می‌توانید اطلاعات لازم در مورد مکان و زمان شروع جلسه معارفه را بر روی تابلوی اعلانات در قسمت پذیرش هتل مشاهده کنید.

<span> روز 2</span> پاریس

امروز صبح به سمت منطقه «وِرسای» حرکت خواهیم کرد تا از کاخ عظیم پادشاهان فرانسه دیدن کنیم. پس از آن به پاریس بر می‌گردیم و به محله «مون‌مارتر» خواهیم رفت. با قطار ریلی به بالای تپه صعود کرده و از منظره زیبای پاریس لذت خواهیم برد. محله «مون‌مارتر» شهرت خود را مدیون نقاشان، هنرمندان، و کافه‌هایش است. شما می‌توانید ناهار را در یکی از رستوران‌های مون‌مارتر میل کنید و از فضای آرام و دل‌انگیز آن لذت ببرید. پس از آن گشت شهری پاریس را خواهیم داشت و با تاریخ، بلوارهای اصلی، و بناهای خیره کننده این شهر آشنا خواهیم شد. سپس به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 3</span> پاریس

امروز به مرکز شهر پاریس رفته و از برج ایفل و اطراف آن بازدید خواهیم کرد. در برج ایفل تا طبقه دوم این بنای فلزی فوق‌العاده بالا خواهیم رفت (هزینه ورودیه جزو خدمات تور است). پس از آن بر روی رودخانه «سِن»، که پاریس را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند، قایق‌سواری می‌کنیم. بعد از ظهر وقت آزاد خواهیم داشت تا به دلخواه خود بیشتر از جاذبه‌های پاریس دیدن کنیم. (لطفا توجه داشته باشید که برخی اوقات صف بازدید از برج ایفل بسیار طولانی خواهد بود و به همین دلیل، برای برنامه‌ریزی بهتر و در صورت صلاحدید، بازدید از برج ایفل در زمان متفاوتی از روز انجام خواهد شد.)

<span> روز 4</span> پاریس - نوآر - بون - لیون

امروز به ناحیه «بورگونی» در مرکز فرانسه سفر کرده و در شهر کوچک «سِمور اِن اگزوا»، که قدمت آن به دوران قرون وسطی باز می‌گردد و با دیوارهای عظیم احاطه شده، توقف خواهیم کرد. پس از آن به شهر «بون» در مرکز منطقه «بورگونی» خواهیم رفت و از خیابان‌های پر از گل، مسافرخانه‌های قدیمی و موزه آن دیدن می‌کنیم. پس از صرف ناهار به سمت شهر «لیون» حرکت کرده و حوالی بعد از ظهر به این شهر می‌رسیم. شهر لیون در حاشیه رود «رون» قرار دارد و مرکز تاریخی شهر به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است. با قطار کابلی به بالای تپه می‌رویم، از «بازیلیکا نوتردام دو فورویر» بازدید می‌کنیم، و از منظره زیبای شهر لذت خواهیم برد. همچنین زمان آزاد خواهیم داشت تا بیشتر به گشت و گذار در شهر بپردازیم. (لطفا توجه داشته باشید، برخی اوقات ممکن است بدلیل برگزاری رویدادها و کنگره‌های مختلف، شب را در یکی از شهرهای نزدیک لیون (معمولا شامبری) اقامت کنیم.)

<span> روز 5</span> لیون - ژنو - زوریخ

در سفر امروزمان به سوئیس، چشم‌اندازهای بسیار زیبایی انتظارمان را می‌کشد. در شهر «ژنو» بهمراه یک راهنمای محل از «کاخ ملل» که مقر اروپایی سازمان ملل است، باغ زیبای انگلیسی با ساعت ساخته شده از گل، و «جت دِئو» که بلندترین فواره اروپاست دیدن خواهیم کرد. بعد از صرف ناهار، سفر خود در سوئیس را ادامه می‌دهیم. از کنار دریاچه‌های زیبای «لِمان»، «نوشاتِل»، و «بی‌یِل» عبور کرده و در جاده‌ای خوش‌منظره در امتداد سه دریاچه بزرگ، با تاکستان‌هایی باشکوه که مشرف به کوهستان هستند، رانندگی خواهیم کرد. سپس در شهر «نوشاتل» توقف نموده، در کنار دریاچه قدم می‌زنیم، و از مرکز تاریخی شهر و قلعه آن که متعلق به قرن دهم میلادی است دیدن می‌کنیم. سپس به شهر «زوریخ» خواهیم رفت و حوالی عصر به مقصد می‌رسیم. (لطفا توجه داشته باشید که بر اساس تعداد مسافران ممکن است سفر ما از ژنو به زوریخ با قطار انجام شود که در آن صورت، در نوشاتل توقف نخواهیم داشت.)

<span> روز 6</span> زوریخ

روز خود را با قدم زدن در یکی از شلوغ‌ترین شهرهای سوئیس و پایتخت اقتصادی و فرهنگی این کشور، یعنی «زوریخ» آغاز می‌کنیم. زوریخ تاکنون دو بار به مقام باکیفیت‌ترین شهر زندگی در جهان دست یافته است. سپس با قایق از روی دریاچه زوریخ خواهیم گذشت که حدودا 2 ساعت طول خواهد کشید. قایق توقف‌های کوتاهی در مسیر خواهد داشت و ما این فرصت را خواهیم یافت تا از دیدن دهکده‌های زیبایی که در طول مسیر واقع شده‌اند لذت ببریم. سپس در «رَیپرسویل» از قایق پیاده شده و از این دهکده زیبا و قلعه قرون وسطایی‌اش دیدن می‌کنیم. پس از آن با قطار به زوریخ باز می‌گردیم. در اینجا می‌توانیم کارایی و وقت‌شناسی سیستم راه‌آهن سوئیس را از نزدیک تجربه کنیم. عصر را در منطقه تاریخی شهر که در کنار دریاچه واقع شده است سپری خواهیم کرد. شام را می‌توانید به انتخاب خود در یکی از رستوران‌های متنوع اینجا میل نمائید.

<span> روز 7</span> زوریخ - لوسرن - زوریخ

سفر امروز ما با مناظر زیبایی از کوه‌ها و دریاچه‌ها پیوند خورده است. در منطقه «اینترلاکن» شاهد مناظر خیره کننده‌ای خواهیم بود. در «گریندلوالد» توقف خواهیم کرد و پس از نوشیدن یک فنجان قهوه دلچسب با تله‌کابین به بالای کوه صعود خواهیم کرد. از مسیر پر پیچ و خم گذشته و به پل معلق «گریندلوالد» می‌رسیم. در امتداد پل و در میان مناظر خارق‌العاده قدم می‌زنیم و از یخچال‌های طبیعی که ما را احاطه کرده‌اند لذت می‌بریم. ناهار را در بالای کوه میل کرده و سپس حرکت خود را به سمت پایین آغاز می‌کنیم (ناهار امروز جزو خدمات تور است). سپس سفر را خود را به سمت شهر زیبای لوسرن ادامه می‌دهیم. عصر گشتی در شهر زده و از مناظر زیبای آن لذت می‌بریم. پس از سفر شام به سمت هتل‌مان در شهر زوریخ حرکت خواهیم کرد.

<span> روز 8</span> زوریخ - لوگانو - مورکوت - میلان

صبح امروز شهر «زوریخ» را ترک کرده و با گذر از ناحیه آلپ به بخش ایتالیایی زبان سوئیس می‌رویم. در طول مسیر از تماشای دریاچه‌های زیبا و کوه‌های پوشیده از برف لذت خواهیم برد. سپس به شهر «لوگانو» که مرکز بخش ایتالیایی سوئیس است و در کنار دریاچه‌ای زیبا قرار دارد می‌رسیم، در شهر قدم می زنیم، و ناهار می‌خوریم. پس از آن به شهر کوچک و خیره کننده «مورکوت» خواهیم رفت که به خانه‌های سنگی پوشیده از گلش شهرت دارد. در ادامه به ایتالیا می‌رویم و در شهر «میلان»، به همراه راهنمای محلی، از میدان شگفت انگیز «دوموئو» دیدن می‌کنیم. برای شام نیز می‌توانید از بین انواع رستوران‌هایی که غذای محلی و بین‌المللی سرو می‌کنند انتخاب کنید. پس از صرف شام به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 9</span> میلان - پیزا - رم

امروز سفر خود را به مقصد شهر «پیزا» ادامه می‌دهیم. با یک قطار توریستی کوچک به «پیاتزا دی میریاکولی»، که به معنای میدان معجزه‌هاست، می‌رویم و از یکی از جذاب‌ترین و زیباترین مجموعه‌های تاریخی در ایتالیا دیدن خواهیم کرد. همچنین از بنای مشهور «برج کج پیزا» بازدید خواهیم کرد. در ادامه به سوی شهر «رُم» سفر کرده و حوالی عصر به مقصد می‌رسیم.

<span> روز 10</span> رم

امروز یک گشت شهری کامل از «رم» خواهیم داشت و با این «شهر جاودان» آشنا خواهیم شد. ابتدا وارد کشور بسیار کوچک «واتیکان» می‌شویم که مرکز اصلی مسیحیت در جهان است. در واتیکان می‌توانید از بازیلیکای «سنت پیتر» دیدن کنید. سپس از «کولوسئوم»، اصلی‌ترین نماد امپراطوری روم دیدن خواهیم کرد (ورودیه جزو خدمات تور است). این سازه شگفت انگیز که قدمت آن به 2،000 سال پیش باز می‌گردد ما را به دوران رومیان باستان برده و با فرهنگ مردمان آن دوره آشنا می‌سازد. حوالی عصر به محله «تراسته‌وره» رفته و در کوچه‌های باریک و سنگفرش آن قدم خواهیم زد. شما می‌توانید در هر گوشه از این محله قدیمی گنج‌های پنهانی را کشف کنید؛ از قبیل کلیساهای ساده قرون وسطایی، مغازه‌های کوچک با وسایل عجیب و غریب، و برش‌هایی از زندگی روزمره مردم عادی شهر. انواع «تراتوریا» (اغذیه فروشی‌های سنتی) و «اوستریاها» (مهمانخانه‌های سنتی) بهترین مکان برای چشیدن غذاهای محلی و آشنا شدن با روح اصیل ایتالیایی است. اما اگر مایل باشید، می‌توانید در اینجا رستوران‌هایی را نیز پیدا کنید که غذای شرقی و بین‌المللی سرو می‌کنند. پس از صرف شام به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 11</span> رم - مادرید

پس از صبحانه به فرودگاه می‌رویم تا سوار پرواز مادرید شوید. در فرودگاه مادرید نیز منتظرتان خواهیم بود تا شما را به هتل محل اقامت‌تان ببریم. عصر از معبد «مصری دِبود»، «پلازا د اسپانیا» و محله سرزنده «گران ویا» بازدید خواهیم کرد. برای شام می‌توانید هر غذایی را که میل دارید از بین هندی، چینی، اسپانیایی، بین‌المللی، و خاورمیانه‌ای انتخاب کنید.

<span> روز 12</span> مادرید

صبح امروزمان را با یک گشت شهری کامل از مرکز شهر مادرید، اشامل «پائسو دل پرادو»، «سیبلس»، فواره «نپتون»، دروازه «پوئرتا د آلکالا»، و «پلازا مایور» آغاز می‌کنیم. سپس به «پارک رِتیرو» خواهیم رفت که بهشتی سرسبز در قلب شهر مادرید است و از دریاچه و قصر شیشه‌ای آن بازدید خواهیم کرد. در ادامه از میدان گاوبازی «لاس ونتاس» (ورودیه جزو خدمات تور است) که یکی از مشهورترین میادین گاوبازی در دنیاست دیدن خواهیم کرده و در موزه آن با فرهنگ «کوریداها» بیشتر آشنا خواهیم شد. سپس زمان آزاد خواهیم داشت تا از بعد از ظهر خود لذت ببرید. هنگام غروب به «پلازا د اورینته» که در مقابل کاخ سلطنتی واقع شده خواهیم رفت که محله‌ای زیبا و سرزنده با رستوران‌های متنوع است. در اینجا علاوه بر غذای محلی اسپانیایی، انواع غذاهای بین‌المللی نیز سرو می‌شود. شما می‌توانید شام را به انتخاب خود در یکی از رستوران‌های اینجا میل کنید. در انتهای روز همگی به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 13</span> مادرید - ساراگوسا - پوبلِت - مونتسارت - بارسلون

صبح امروز «آراگون» را ترک کرده و از منطقه «کاستیا» عبور می‌کنیم. توقفی کوتاه در «ساراگوسا» خواهیم داشت تا از «کلیسای پیلار» دیدن کنیم. در ادامه، مسیر خود را به سمت «صومعه پوبلِت» که در میان چشم‌اندازهای خیره کننده با دیوار های بلنده احاطه شده ادامه خواهیم داد. این صومعه، که قدمت آن به دوران قرون وسطی باز می‌گردد، از معدود صومعه‌های دنیاست که در شرایط بسیار عالی حفظ شده است. سپس به صومعه «مونتسِرات» رفته و با قطار ریلی به بالای کوه صعود می‌کنیم و از مناظر زیبای آن لذت خواهیم برد. در ادامه مسیر به شهر «بارسلون» خواهیم رفت و حوالی عصر به مقصد خواهیم رسید. (لطفا توجه داشته باشید که بین ماه‌های نوامبر تا مارس، چون روزها کوتاه‌ترند، از صومعه پوبلت دیدن نخواهیم کرد چون نمی‌توانیم قبل از تاریک شدن هوا به مونتسرات برسیم.)

<span> روز 14</span> بارسلون

ما امروز به گشت‌وگذار در بارسلون خواهیم پرداخت؛ شهری رویایی که در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. یک راهنمای محلی در این تور ما را همراهی خواهد کرد (لطفا توجه داشته باشد که راهنمای محلی در صورتی ما را همراهی خواهد کرد تعداد افراد گروه کمتر از 15 نفر نباشد.) ما بازدید خود را با گشت و گذار در محله تاریخی شهر که قدمت آن متعلق به دوران قرون وسطی بوده و معماری گوتیک آن خیره کننده است آغاز می‌کنیم. پس از آن از محل برگزاری بازی‌های المپیک بارسلون بازدید خواهیم کرد. همچنین این فرصت را داریم تا از کلیسای «ساگرادا فامیلیا» بازدید کنیم؛ یک شاهکار معماری که توسط معمار مشهور گائودی طراحی شده است. پس از آن به «پُبله اسپانیول» به معنی روستای اسپانیایی خواهیم رفت. این موزه معماری روباز در یکی از نمادی‌ترین مناطق بارسلون قرار دارد. در اینجا شما می‌توانید از مهارت و هنر دست معماران اسپانیایی لذت ببرید و با سبک‌های معماری، سنت‌ها و فولکلور بخش‌های مختلف این کشور آشنا شوید. همچنین وقت آزاد خواهیم داشت تا به گشت و گذار در شهر بپردازیم. برای شام به منطقه «لاس رامبلاس» و «پلازا کاتالونیا» خواهیم رفت. شما می‌توانید شام را به انتخاب خود در یکی از رستوران‌های اینجا میل کنید. پس از صرف شام به هتل بر می ‌ردیم.

<span> روز 15</span> بارسلون

پس از صرف صبحانه تور ما به پایان می‌رسد و وقت خداحافظی است. اتاق‌های هتل را تحویل داده و عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 15 تا 20 روز

زبان

انگلیسی

کشور

اسپانیا
ایتالیا
سوئیس
فرانسه

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای شنگن از فرانسه را اینجا مشاهده نمائید.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی و گشت‌های شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود. ضمنا سفر از رم در ایتالیا به مادرید در اسپانیا از طریق هواپیما انجام خواهد شد.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 2 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

Tour's Location

فرانسه، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا
از: 3,670 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Why book with us?

  • پرطرفدار

    پرطرفدار

    جزو پرطرفدارترین تورها به انتخاب مسافران

Owner

fatemeh

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید