زوریخ و پاریس شگفت‌انگیز

4.6 (9 نظر)
سوئیس، فرانسه
از: 2,490 €
4.6
(9 نظر)
رزرو تور
مدت

8 روز و 7 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 8 روزه «زوریخ و پاریس شگفت‌انگیز» یک سفر فراموش‌نشدنی به 2 کشور سوئیس و فرانسه خواهیم داشت و از شهرهای زوریخ و لوسرن در سوئیس، کشور لیختن‌اشتاین، و شهر پاریس در فرانسه بازدید خواهیم کرد. در این سفر ما 4 شب در زوریخ و 3 شب در پاریس اقامت خواهیم داشت.

ما سفرمان را از زوریخ آغاز می‌کنیم و به بازدید از این شهر زیبا می‌پردازیم. روز پس از آن یک گشت اختیاری به آبشار رودخانه راین خواهیم داشت و سپس از روستای تاریخی «ستن ام رن» که به ثبت جهانی یونسکو رسیده است، و سپس از کارخانه شکلات‌سازی «لیندت» دیدن خواهیم کرد.

روز بعد به کوه‌های آلپ با چشم‌اندازهای فوق‌العاده و سپس به شهر «لوسِرن» خواهیم رفت و از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آن دیدن می‌کنیم. روز چهارم به بازدید از کوچکترین کشور جهان یعنی لیختن‌اشتاین اختصاص دارد. همچنین از دهکده هایدی دیدن خواهیم کرد.

در روز پنجم با قطار عازم پاریس شده و طی 3 روز از جاذبه‌های تماشایی پاریس نظیر برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای، خیابان شانزلیزه و طاق پیروزی، و رودخانه «سِن» دیدن خواهیم کرد.

در نهایت، در روز هشتم، سفر خاطره‌انیگز خود را به پایان رسانده و به ایران بازمی‌گردیم.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

سه‌شنبه

10 مهر 1403

سه‌شنبه

17 مهر 1403
یورو
2490

ظرفیت تکمیل است

شنبه

شنبه

2 فروردین 1403

شنبه

9 فروردین 1403

یورو
2490
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • گشت شهری زوریخ و بازدید از جاذبه‌های بی‌شمار آن‌
  • بازدید از شهر لوسرن بعنوان یکی از زیباترین نقاط سوئیس
  • گشت شهری پاریس و بازدید از جاذبه‌های بی‌شمار پایتخت فرانسه
  • بازدید از چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز طبیعت زیبای سوئیس و فرانسه

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • خدمات VIP ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر مجرب
  • ترانسفر فرودگاهی
  • قطار از زوریخ به پاریس
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • هزینه پرواز رفت و برگشت
  • هزینه دارالترجمه
  • هزینه اداری سفارت
  • عوارض خروج از کشور
  • هزینه گشت‌های اختیاری

برنامه سفر

<span> روز 1</span> ورود و گشت شهری زوریخ

به شهر «زوریخ» خوش آمدید! پس از خروج از فرودگاه، ترانسفر به هتل محل اقامت‌مان را خواهیم داشت و اتاق‌های‌مان را تحویل خواهیم گرفت. حوالی بعد از ظهر، گشت شهری زوریخ را داریم و از جاذبه‌های دیدنی این شهر نظیر خیابان بانهوف، منطقه تاریخی شهر، کلیسای جامع، و دریاچه زوریخ دیدن خواهیم کرد.

<span> روز 2</span> بازدید از آبشار راین

امروز پس از صرف صبحانه گشت اختیاری بازدید از آبشار راین را داریم. این آبشار با ارتفاع 23 متر و عرض حدود 150 متر، یکی از بزرگ‌ترین آبشارهای اروپا از لحاظ حجم آب محسوب می‌شود. حجم عظیم آب که از این آبشار پایین می‌ریزد، منظره‌ای بی‌نظیر و تماشایی ایجاد می‌کند. پس از بازدید از آبشار به روستای «ستن ام رن» (Stein am Rhein) می‌رویم و از این روستای تاریخی با قدمت هزار ساله، که با خانه‌های قدیمی و نماهای رنگی و نقاشی شده به ثبت جهانی یونسکو رسیده است دیدن می‌کنیم. پس از آن کارخانه شکلات‌سازی «لیندت» بازدید می‌کنیم و از فروشگاه آن خرید خواهیم کرد. در پایان به هتل‌مان در زوریخ بازمی‌گردیم.

<span> روز 3</span> بازدید از آلپ و شهر لوسرن

امروز پس از صرف صبحانه می‌توانید در گشت اختیاری بازدید از کوه‌های ریگی (آلپ) که به عنوان ملکه کوهستان‌های سوئیس شناخته می‌شود شرکت کنید. این منطقه با چشم‌اندازهای خیره‌کننده قله‌های آلپ، طیف وسیعی از فعالیت‌های تفریحی و سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد. در ادامه، حوالی بعد از ظهر، به شهر «لوسِرن» بعنوان یکی از زیباترین شهرهای سوئیس با محله تاریخی تماشایی، دریاچه زیبا، چشم‌اندازهای کوهستانی، خیابان‌های قرون وسطایی، و فروشگاه‌ها و رستوران‌های متنوع می‌رویم و از آثار طبیعی و فرهنگی لوسرن و فضاهای دلنشین آن دیدن خواهیم کرد. سپس به زوریخ بازگشته و به هتل محل اقامت‌مان می‌رویم.

<span> روز 4</span> بازدید از لیختن‌اشتاین و دهکده هایدی

امروز پس از صرف صبحانه، گشت اختیاری سفر به «لیختن‌اشتاین» به عنوان کوچکترین کشور جهان با  قلعه‌های تاریخی، مناظر کوهستانی آلپ، و فرهنگ غنی خواهیم داشت. همچنین از دهکده هایدی که به خاطر مناظر زیبا، خانه‌های سنتی، و تجربه زندگی روستایی آلپی معروف است بازدید خواهیم داشت. 

<span> روز 5</span> سفر از زوریخ به پاریس

در ساعتی که توسط راهنمای تور برای ترانسفر به ایستگاه راه‌آهن زوریخ اعلام می‌شود به ایستگاه رفته و با قطار عازم شهر «پاریس» در فرانسه خواهیم شد. پس از ورود به پاریس و خروج از ایستگاه، ترانسفر به هتل محل اقامت‌مان را داریم. سپس به همراه تور لیدر به گشت شهری پاریس می‌رویم و محیط شهری آن آشنا می‌شویم.

<span> روز 6</span> گشت شهری پاریس

امروز پس از صرف صبحانه یک گشت شهری کامل در «پاریس» داریم و با تاریخ، بلوارهای اصلی، و بناهای خیره کننده این شهر آشنا خواهیم شد. ما به مرکز شهر پاریس رفته و از برج ایفل و اطراف آن بازدید خواهیم کرد. همچنین از باغ لوکزامبورگ، پانتئون، نوتردام، شهرداری پاریس، محوطه لوور، میدان کنکورد، و طاق پیروزی دیدن کرده و در خیابان شانزلیزه قدم خواهیم زد. پس از آن بر روی رودخانه «سِن»، که پاریس را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند، قایق‌سواری می‌کنیم و شام را میل خواهیم کرد. 

<span> روز 7</span> گشت اختیاری موزه لوور و کاخ ورسای

امروز پس از صرف صبحانه می‌توانید در گشت اختیاری «مووزه لور» یا «کاخ ورسای» که جزو دیدنی‌ترین جاذبه‌های پاریس محسوب می‌شوند شرکت کنید. موزه لوور، در نزدیکی رودخانه سِن و در قلب پاریس، که بعنوان بزرگترین و پربازدیدترین موزه جهان شناخته می‌شود بهترین مثال از سبک معماری باروک فرانسه است. این موزه، که به خانه «مونا لیزا» اثر لئوناردو داوینچی معروف است، محل نگهداری آثار تاریخی، فرهنگی و هنری فراوانی از فرانسه، اروپا، و اقصی نقاط جهان من‌جمله ایران است. کاخ ورسای نیز یکی از باشکوه‌ترین کاخ‌های جهان و نماد سلطنت فرانسه است که به دلیل معماری بی‌نظیر و باغ‌های فوق‌العاده‌اش شهرت دارد.

<span> روز 8</span> خروج از پاریس

بعد از صرف صبحانه، خدمات تور ما در پاریس به پایان می‌رسد. اتاق‌های هتل را تحویل داده و برای انجام پرواز بازگشت به ایران عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

سوئیس
فرانسه

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل مبلغ بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به سوئیس و فرانسه نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری VIP، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزا را اینجا مشاهده نمائید.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

در گشت اختیاری لوسرن، سفر بین شهری از زوریخ تا لوسرن با اتوبوس توریستی انجام خواهد شد. سفر از زوریخ به پاریس نیز با قطار پرسرعت انجام خواهد شد.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

بله، این تور دارای لیدر فارسی زبان است و در طول سفر شما را همراهی خواهد کرد.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمان‌بندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 45 روز قبل از تاریخ شروع تور 25% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 44 تا 30 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 29 تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 60% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 7 روز قبل از تاریخ شروع تور 85% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 7 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد و مبلغی استرداد نمی‌شود

چنانچه برنامه تور شامل سفر با پرواز داخلی، قطار بین شهری، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

سوئیس، فرانسه
از: 2,490 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

saeed

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید