ما که هستیم؟

ما در شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی «فرشته سیر» به شماره ثبت 176476 و با اخذ پروانه فعالیت از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، پلتفرم آنلاین رزرواسیون تورهای جهانگردی به نام «رایاتور» را با دنیایی از تورهای متنوع و ایده‌های نوآورانه به شما ارائه می‌دهیم.

ما در «رایاتور»، جذاب‌ترین تورها به پرطرفدارترین مقاصد جهان را به شما ارائه می‌دهیم. همچنین شما را قادر می‌سازیم تورها را به صورت آنلاین بررسی و مقایسه نموده و بهترین توری که مطابق خواسته و علایق‌تان است را رزرو نمایید.

علاوه بر این، ما در اخذ ویزا و انجام مقدمات سفر نیز کمک‌تان می‌کنیم و در تمام طول سفر از شما پشتیبانی کامل به عمل می‌آوریم تا بتوانید با آسودگی خاطر از سفر خاطره‌انگیز خود لذت ببرید.

مزایای رایاتور

بهترین قیمت

ما بهترین قیمت را متناسب با کیفیت و خدمات تور به شما پیشنهاد می‌دهیم

مقاصد محبوب

ما همیشه برای همه کشورها و شهرهای پرطرفدار جهان تور داریم

تورهای متنوع

تورهای ما از لحاظ خدمات، جاذبه‌ها، و فعالیت‌ها دارای تنوع بی‌نظیرند

چشم‌انداز ما

چشم‌انداز ما این است که از مرحله یافتن تور تا انجام سفر و بازگشت به خانه، تجربه بی‌نظیری را به علاقه‌مندان سفر و جهانگردی ارائه داده و با افزایش حق انتخاب آنان، سفری که دقیقا باب میل‌شان است را به آنان پیشنهاد دهیم تا از این طریق، علاوه بر ارتقاء سطح رضایتمندی مسافران، در راستای توسعه سفر مسئولانه و گردشگری پایدار گام برداریم.

ماموریت ما

ما به دنبال این هستیم که مسافران با استفاده از سامانه آنلاین رایاتور بتوانند در هر زمان و مکان به تنوع بالایی از تورهای جهانگردی به مقاصد پرطرفدار جهان دسترسی یافته و سفری که متناسب با علاقه، زمانبندی، و بودجه‌شان است را به سرعت و سادگی رزرو نمایند؛ مدارک مورد نیاز سفرشان را با آرامش خاطر تهیه کنند؛ و با خیال راحت عازم سفر هیجان‌انگیزشان شوند.

نظرات مسافران ما

تور بسیار جذابی با رایاتور به ایتالیا و فرانسه داشتم که بسیار جذاب و لذت بخش بود. برنامه‌ریزی‌ها بخوبی انجام شده بود، وضعیت هتل‌ها مناسب بود، و رفتار لیدر بسیار دوستانه و محترمانه بود

علیرضا محمدی

از تهران

من به همراه همسرم در تور از مادرید تا پاریس شرکت کردم. همه چیز خیلی خوب بود، کلیه هماهنگی‌های سفر از آغاز تا پایان به خوبی انجام شد، و بخش پشتیبانی رایاتور نیز همواره در طول سفر در دسترس و پاسخگو بود.

مازیار اسماعیلی

از شیراز

کیفیت هتل، حمل‌ونقل و غیره بسیار عالی بود، تورلیدر برنامه‌ریزی سفر را خیلی خوب انجام می‌داد، و جاهایی که رفتیم و دیدیم فوق‌العاده بود، خصوصا که خیلی‌هاشون رو کمتر اسمشون رو می‌شنویم، اما خیلی زیبا و دیدنی بودند.

ناهید توکلی

از اهواز

بسیار سپاسگزارم از رایاتور بابت اطلاعات کاملی که درباره تورها ارائه دادن و به ما کمک زیادی کرد که سفر مناسبی رو انتخاب کنیم. ویزامون هم بدون مشکل خاصی برامون صادر شد. تجربه خیلی خوبی بود. به امید سفرهای بعدی.

کوروش پاکزاد

از یزد

جهانی تماشایی در انتظار شماست

تورهای ما را بررسی نمایید، تور دلخواه‌تان را رزرو کنید، و با آرامش خاطر عازم سفر شوید