دیدنی‌های کره جنوبی

4.6 (1 نظر)
کره جنوبی
از: 1,987 €
4.6
(1 نظر)
رزرو تور
مدت

6 روز و 5 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

انگلیسی, فارسی

معرفی تور

در تور 6 روزه «دیدنی‌های کره جنوبی» یک سفر فوق‌العاده به کشور زیبای کره جنوبی داریم و از شهرهای سئول، سووُن، جونجو، هائینسا، دئیگو، و بوسان بازدید خواهیم کرد. در این سفر ما 3 شب را در سئول، 1 شب در جونجو، و 1 شب در بوسان اقامت خواهیم داشت.

ما سفرمان را از سئول آغاز خواهیم کرد و پس از انجام گشت‌ها و بازدید از جاذبه‌های پایتخت کره جنوبی، به شهر سووُن و پس از آن به شهر جونجو رفته و از این شهرها دیدن می‌کنیم. در ادامه‌ی سفرمان در کره جنوبی به شهرهای هائینسا، دئیگو، و بوسان رفته و از جاذبه‌های تماشایی آنها بازدید می‌کنیم. در نهایت با قطار سریع‌السیر از بوسان عازم سئول شده و این تور جذاب‌مان را در سئول به پایان می‌رسانیم.

شهرهایی که خواهید دید

مزایای تور

  • سفر به بزرگترین و دیدنی‌ترین شهرهای کره جنوبی
  • چشیدن طعم منحصر بفرد غذاها و خوراکی‌های متنوع کره‌ای
  • بازدید از معابد، کاخ‌ها، موزه‌ها و دیگر اماکن تاریخی فوق‌العاده
  • بازدید از محله‌های مدرن شهری، برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها، مناطق تفریحی، و مراکز خرید
  • تماشای کجنگل، باغ، و رودخانه‌ها و لذت بردن از طبیعت زیبای کره جنوبی

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • اتوبوس مدرن توریستی در تمام طول سفر
  • خدمات اخذ ویزای کره جنوبی
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • سی‌آی‌پی فرودگاه امام
  • عوارض خروج از کشور
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • ورودیه اماکن گردشگری طبق برنامه تور
  • قطار سریع‌السیر از بوسان به سئول
  • 4 وعده ناهار و 1 وعده شام
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> سئول

به کره جنوبی خوش آمدید! ما شما را به هتل ترانسفر می‌کنیم. بعد از ظهر با راهنمای خود از طریق متروی مدرن و کارآمد شهر، که نحوه استفاده از آن به ما آموزش داده خواهد شد، به تالار شهر می‌رویم تا این ساختمان را که به شکل سونامی طراحی شده ببینیم. در مقابل تالار شهر، از کاخ «دِئوکسوگونگ» نیز که در شب روشن می‌شود و ترکیبی از سنت و مدرنیته این کشور را به نمایش می‌گذارد بازدید می‌کنیم. سپس به سوی محله «میه‌اونگدونگ» که به معنای تونل درخشان است قدم می‌زنیم و از بزرگترین و پر جنب و جوش‌ترین مرکز خرید در کره دیدن می‌کنیم. شام را نیز در یکی از انواع رستوران‌های این محله میل می‌کنیم و سپس به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 2</span> سئول

امروز یک گشت شهری کامل در «سئول» داریم. ابتدا کاخ «چانگ‌دِئوک‌گونگ» که مجموعه قصرهایی در داخل یک باغ بزرگ است، و در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است را خواهیم دید. سپس به روستای «بوکچون هانوک» می‌رویم؛ منطقه‌ای تاریخی و سنتی با خانه‌های کوچک. پس از آن از بنای یادبود جنگ بازدید خواهیم کرد؛ یک موزه جنگی چشمگیر که نبردهای مختلف کره در طول تاریخ خود، به ویژه جنگ کره با سازمان ملل که سربازان بسیاری از کشورهای مختلف در آن شرکت داشتند را روایت می‌کند. پس از آن به منطقه «گانگنام» که یکی از شلوغ‌ترین مناطق شهر با مراکز خرید و تفریحی فراوان است می‌رویم. در نهایت، به «لوته ورلد تاور» (برج جهانی Lotte) که یک آسمان خراش چشمگیر 123 طبقه‌ای با ارتفاع 550 متر است خواهیم رفت. در اینجا زمان کافی برای بالا رفتن از برج (ورودیه برج شامل خدمات تور نیست)، قدم زدن در پارک، یا بازدید از مراکز خرید لوکس آن خواهیم داشت. سپس ناهار در یکی از انواع رستوران‌های این منقطه صرف خواهیم کرد. در ادامه زمان آزاد برای گشت و گذار بیشتر در شهر خواهیم داشت.

<span> روز 3</span> سئول - سوون - جونجو

امروز در سئول از قصر «گیونگ‌بوک‌گونگ» بازدید می‌کنیم؛ قصری چشمگیر با قدمت ۶۰۰ ساله که در آن مراسم تعویض شیفت نگهبانان را خواهیم دید. سپس راهی مقصد بعدی سفر خود خواهیم شد: شهر سووُن، پایتخت سابق کره، و یک اثر میراث جهانی که به خاطر دیوارهایش بعنوان میراث بشریت شهرت یافته است. ما دیوار چشمگیر شهر را با استحکامات آن را تماشا می‌کنیم و از کاخ تابستانی «هُواسِئونگ هائِنگ‌گونگ» دیدن خواهیم کرد. سپس ناهار را میل می‌کنیم. پس از ناهار به شهر «جونجو» می‌رویم و در آنجا از دهکده قدیمی و جذاب «هانوک» با خانه‌های کوچک، فروشگاه‌های سنتی، و گالری‌های هنری دیدن خواهیم کرد.

<span> روز 4</span> جونجو - هائینسا - دئیگو - بوسان

امروز جونجو را ترک می‌کنیم و پس از گذر از میان مناظر شگفت‌انگیز جنگل‌های کوهستانی، به مبعد «هائینسا» که در سال 802 میلادی ساخته شد می‌رسیم. در این معبد با «تریپیتاکا»، که کامل‌ترین مجموعه متون بودایی است که روی 80 هزار قطعه چوب حک شده، آشنا می‌شویم. همچنین از معبد و موزه در تریپیتاکا بازدید خواهیم کرد. سپس به سمت شهر «دِئیگو» می‌رویم و در آنجا بازار داروهای سنتی با گیاهان مختلف و به خصوص جینسینگ و همچنین موزه طب شرقی را می‌بینیم. ناهار را نیز اینجا میل می‌کنیم. سپس به شهر «بوسان» که دومین شهر بزرگ کره جنوبی و سرشار از شور زندگی است می‌رویم. در این شهر به مجتمع فوق‌العاده «دوسان هائوندائه» می‌رویم و زمان کافی برای دیدن آسمان خراش 300 متری و اسکله ورزشی آن خواهیم داشت. سپس به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 5</span> بوسان - سئول

امروز به گشت و گذار در بوسان می‌پردازیم. ابتدا از معبد قرن چهاردهمی «هائه‌دونگ یونگ‌گونگ» که در کنار دریاست دیدن می‌کنیم. سپس به بوسان بر می‌گردیم و از بنای یادبود سازمان ملل که افراد بسیاری از کشورهای مختلف در آنجا به خاک سپرده شده اند بازدید می‌کنیم. پس از آن به بزرگترین بازار ماهی کره جنوبی که در بندر «نامپو» است می‌رویم و ناهار را نیز اینجا میل می‌کنیم. سپس به دیدن پارک «یونگ دوسان» با مجسمه عظیم 120 متری آن می‌رویم. در ادامه، حوالی عصر سوار قطار پرسرعت مدرن می‌شویم و ظرف سه ساعت به سئول می‌رسیم. سپس به هتل ترانسفر شده و پذیرش می‌شویم.

<span> روز 6</span> سئول

بعد از صرف صبحانه خدمات تور ما در سئول به پایان می‌رسد. اتاق‌های هتل را تحویل داده و برای پرواز بازگشت عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

انگلیسی
فارسی

کشور

کره جنوبی

نوع مقصد

مقصد تکی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به کره جنوبی نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت سفارت کره جنوبی و تحویل مدارک، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور و تحویل ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای کره جنوبی را اینجا مشاهده نمائید.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود. ضمنا در برخی از تورها، طبق برنامه سفر، از هواپیما، قطار، یا کشتی نیز برای ترانسفر بین شهری استفاده خواهد شد که جزئیات آن در خدمات تور و برنامه سفر درج شده است.

این تور دارای لیدر حرفه‌ای محلی و انگلیسی زبان است که مدیریت و سازماندهی اجرای تور را به بهترین نحو انجام می‌دهد. همچنین این تور دارای سیستم دستیار صوتی فارسی‌زبان (راهنمای رادیویی) بمنظور ارائه توضیحات درباره جاذبه‌های دیدنی است. علاوه بر این، پشتیبانی 24 ساعته رایاتور نیز در تمامی طول سفر در دسترس و پاسخگوی شما خواهد بود. ضمنا در صورت رسیدن تعداد مسافران این تور به حد نصاب، لیدر فارسی زبان نیز به گروه اضافه خواهد شد.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • از 30 تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

کره جنوبی
از: 1,987 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

saeed

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی