مادرید و بارسلون

4.2 (5 نظر)
اسپانیا
از: 950 €
4.2
(5 نظر)
رزرو تور
مدت

5 روز و 4 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 5 روزه «مادرید و بارسلون» به کشور زیبای اسپانیا سفر کرده و از شهرهای جذاب آن بازدید می‌نمائیم. 

ما سفرمان را از شهر «مادرید»، پایتخت اسپانیا، آغاز می‌کنیم و طی دو روز به بازدید از اماکن دیدنی و محله‌های سرزنده این شهر می‌پردازیم.

سپس با اتوبوس توریستی به سوی شهر «بارسلون» حرکت کرده و در طول مسیر از شهرهای «ساراگوسا»، «پوبلِت»، و «مونتسارت» دیدن می‌کنیم. 

دو روز پایانی تور را در «بارسلون» اقامت می‌کنیم و از جاذبه‌های این شهر دیدن خواهیم کرد.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

سه‌شنبه

سه‌شنبه

24 مهر 1403

شنبه

28 مهر 1403

یورو
950
+ مبلغ ریالی پرواز

سه‌شنبه

سه‌شنبه

15 آبان 1403

شنبه

19 آبان 1403

یورو
950
+ مبلغ ریالی پرواز

سه‌شنبه

سه‌شنبه

6 آذر 1403

شنبه

10 آذر 1403

یورو
950
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • گشت شهری مادرید و دیدن جاذبه‌های پایتخت اسپانیا
  • گشت شهری بارسلون و بازدید از نقاط دیدنی این شهر زیبا
  • بازدید از کلیسای «پیلار» در ساراگوسا و صومعه «پوبلت»
  • بازدید از صومعه «مونتسرات» و صعود به بالای کوه با قطار ریلی

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • بلیط اماکن دیدنی طبق برنامه تور
  • قطار مونتسرات
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> مادرید

به مادرید خوش آمدید! در فرودگاه منتظرتان هستیم تا شما را به هتل محل اقامت‌تان ببریم. پیش از شروع تور، زمان کافی برای استراحت خواهید داشت. لطفا تابلوی اعلانات هتل را چک کنید تا از برنامه جلسه معارفه و آشنایی با راهنما و همسفرهای‌تان مطلع شوید. عصر از معبد مصری «دِبود»، «پلازا د اسپانیا»، و محله سرزنده «گران ویا» بازدید خواهیم کرد. شما می‌توانید شام را نیز به انتخاب خود در یکی از انواع رستوران‌های هندی، چینی، اسپانیایی، خاورمیانه‌ای، و غیره میل کنید.

<span> روز 2</span> مادرید

صبح امروزمان را با یک گشت شهری کامل از مرکز شهر مادرید، اشامل «پائسو دل پرادو»، «سیبلس»، فواره «نپتون»، دروازه «پوئرتا د آلکالا»، و «پلازا مایور» آغاز می‌کنیم. سپس به «پارک رِتیرو» خواهیم رفت که بهشتی سرسبز در قلب شهر مادرید است و از دریاچه و قصر شیشه‌ای آن بازدید خواهیم کرد. در ادامه از میدان گاوبازی «لاس ونتاس» (ورودیه جزو خدمات تور است) که یکی از مشهورترین میادین گاوبازی در دنیاست دیدن خواهیم کرده و در موزه آن با فرهنگ «کوریداها» بیشتر آشنا خواهیم شد. سپس زمان آزاد خواهیم داشت تا از بعد از ظهر خود لذت ببرید. هنگام غروب به «پلازا د اورینته» که در مقابل کاخ سلطنتی واقع شده خواهیم رفت که محله‌ای زیبا و سرزنده با رستوران‌های متنوع است. در اینجا علاوه بر غذای محلی اسپانیایی، انواع غذاهای بین‌المللی نیز سرو می‌شود. شما می‌توانید شام را به انتخاب خود در یکی از رستوران‌های اینجا میل کنید. در انتهای روز همگی به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 3</span> مادرید - ساراگوسا - پوبلِت - مونتسارت - بارسلون

صبح امروز «آراگون» را ترک کرده و از منطقه «کاستیا» عبور می‌کنیم. توقفی کوتاه در «ساراگوسا» خواهیم داشت تا از «کلیسای پیلار» دیدن کنیم. در ادامه، مسیر خود را به سمت «صومعه پوبلِت» که در میان چشم‌اندازهای خیره کننده با دیوار های بلنده احاطه شده ادامه خواهیم داد. این صومعه، که قدمت آن به دوران قرون وسطی باز می‌گردد، از معدود صومعه‌های دنیاست که در شرایط بسیار عالی حفظ شده است. سپس به صومعه «مونتسِرات» رفته و با قطار ریلی به بالای کوه صعود می‌کنیم و از مناظر زیبای آن لذت خواهیم برد. در ادامه مسیر به شهر «بارسلون» خواهیم رفت و حوالی عصر به مقصد خواهیم رسید. (لطفا توجه داشته باشید که بین ماه‌های نوامبر تا مارس، چون روزها کوتاه‌ترند، از صومعه پوبلت دیدن نخواهیم کرد چون نمی‌توانیم قبل از تاریک شدن هوا به مونتسرات برسیم.)

<span> روز 4</span> بارسلون

ما امروز به گشت‌وگذار در بارسلون خواهیم پرداخت؛ شهری رویایی که در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. یک راهنمای محلی در این تور ما را همراهی خواهد کرد (لطفا توجه داشته باشد که راهنمای محلی در صورتی ما را همراهی خواهد کرد تعداد افراد گروه کمتر از 15 نفر نباشد.) ما بازدید خود را با گشت و گذار در محله تاریخی شهر که قدمت آن متعلق به دوران قرون وسطی بوده و معماری گوتیک آن خیره کننده است آغاز می‌کنیم. پس از آن از محل برگزاری بازی‌های المپیک بارسلون بازدید خواهیم کرد. همچنین این فرصت را داریم تا از کلیسای «ساگرادا فامیلیا» بازدید کنیم؛ یک شاهکار معماری که توسط معمار مشهور گائودی طراحی شده است. پس از آن به «پُبله اسپانیول» به معنی روستای اسپانیایی خواهیم رفت. این موزه معماری روباز در یکی از نمادی‌ترین مناطق بارسلون قرار دارد. در اینجا شما می‌توانید از مهارت و هنر دست معماران اسپانیایی لذت ببرید و با سبک‌های معماری، سنت‌ها و فولکلور بخش‌های مختلف این کشور آشنا شوید. همچنین وقت آزاد خواهیم داشت تا به گشت و گذار در شهر بپردازیم. برای شام به منطقه «لاس رامبلاس» و «پلازا کاتالونیا» خواهیم رفت. شما می‌توانید شام را به انتخاب خود در یکی از رستوران‌های اینجا میل کنید. پس از صرف شام به هتل بر می ‌ردیم.

<span> روز 5</span> بارسلون

پس از صرف صبحانه تور ما به پایان می‌رسد و وقت خداحافظی است. اتاق‌های هتل را تحویل داده و عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

اسپانیا

نوع مقصد

مقصد تکی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک و الزامات اخذ ویزا را اینجا مشاهده نمائید.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور در هنگام رزرو، و الباقی 50% آن به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت پس از تایید ویزا و پیش از تاریخ شروع تور قابل پرداخت خواهد بود.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود. ضمنا در برخی از تورها، طبق برنامه سفر، از هواپیما، قطار، یا کشتی نیز برای ترانسفر بین شهری استفاده خواهد شد که جزئیات آن در خدمات تور و برنامه سفر درج شده است.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 2 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

اسپانیا
از: 950 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

fatemeh

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید