مسیر بزرگ ایبری

4.3 (2 نظر)
اسپانیا، پرتغال
از: 2,250 €
4.3
(2 نظر)
رزرو تور
مدت

12 روز و 11 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 12 روزه « مسیر بزرگ ایبری» از 2 کشور زیبای اسپانیا و پرتغال دیدن خواهیم کرد.

سفر خود را از شهر «مادرید»، پایتخت سرزنده و زیبای اسپانیا آغاز خواهیم کرد. در طول دو روز اقامت­‌مان در مادرید، از بناهای تاریخی، میادین و پارک­‌های مجلل شهر دیدن خواهیم کرد. پس از مادرید به «ساراگوسا» رفته و توقفی کوتاه در این شهر خواهیم داشت. سپس از صومعه‌های «پوبلت» و «مونتسرات» دیدن می‌کنیم و در ادامه به شهر «بارسلون» خواهیم رفت. در طول اقامت‌­مان در این شهر سرزنده و زیبا، از جاذبه­‌های شگفت‌­انگیز بارسلون بازدید خواهیم کرد. در ادامه، به سمت جنوب رفته و در شهر کوچک و زیبای «پنیسکولا» به گشت و گذار می­‌پردازیم. سپس به والنسیا، سومین شهر بزرگ اسپانیا سفر کرده و از جاذبه‌های فراوان آن دیدن خواهیم کرد.

در ادامه به «گرانادا» می‌رویم و در طول مسیر از شهر ساحلی «آلیکانته» و همچنین «کاراباکا دلا کروس» دیدن خواهیم کرد. در گرانادا از مجموعه عظیم «کاخ الحمرا» و همچنین از «البیازین» دیدن خواهیم کرد. سپس به سمت «کوستا دل سول» حرکت کرده، به «مالاگا» می‌رسیم، و از مرکز تاریخی، کلیسا و موزه آن دیدن خواهیم کرد. پس از آن در امتداد بزرگراه ساحلی با چشم‌اندازهای زیبا از دریای مدیترانه به مسیر خود ادامه داده و در شهر توریستی «پوئرتو بانوس» در «ماربیا» توقف خواهیم کرد.

مقصد بعدی ما در اسپانیا، شهر تماشایی «سِویل» خواهد بود. از جاذبه­‌های زیبای شهر دیدن کرده، بر روی رودخانه «گواداالکبیر» قایق سواری می‌کنیم، و از مناظر شگفت‌­انگیز شهر لذت خواهیم برد. پس از آن از شهر کوچک «خرس د لس کابایرس» دیدن کرده و سپس راهی پرتغال خواهیم شد.

در پرتغال ابتدا به روستای زیبای «مونساراش» خواهیم رفت. سپس از شهر زیبای «اِوورا» دیدن می‌کنیم، و پس از آن عازم شهر «لیسبون» خواهیم شد.

در لیسبون، پایتخت رنگارنگ پرتغال، از جاذبه‌های فراوان شهر دیدن کرده و از چشم‌­انداز زیبای آن لذت خواهیم برد. در ادامه راهی شهر مذهبی «فاتیما» شده و سپس پرتغال را ترک می‌کنیم و وارد اسپانیا و شهر مادرید می‌شویم.

شهر مادرید مقصد پایانی این سفر خاطره‌­انگیز ما خواهد بود.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

سه‌شنبه

سه‌شنبه

8 آبان 1403

یکشنبه

20 آبان 1403

یورو
2250
+ مبلغ ریالی پرواز

سه‌شنبه

سه‌شنبه

29 آبان 1403

یکشنبه

11 آذر 1403

یورو
2250
+ مبلغ ریالی پرواز

سه‌شنبه

سه‌شنبه

25 دی 1403

یکشنبه

7 بهمن 1403

یورو
2250
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • گشت شهری مادرید و بارسلون در اسپانیا و بازدید از جاذبه‌های بی‌شمار آن‌ها
  • سفر به جنوب اسپانیا و به آندلوس و بازدید از جاذبه‌های بی‌نظیر این ناحیه
  • سفر به والنسیا، گرانادا، مالاگا، و سویل، و بازدید از جاذبه‌های شگفت‌انگیز این شهرها
  • گشت شهری لیسبون و بازدید از جاذبه‌های دیدنی پایتخت پرتغال

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • کشتی‌سواری در رودخانه سویل
  • بلیط اماکن دیدنی طبق برنامه تور
  • قطار توریستی مونتسرات و کاراباکا
  • 1 وعده ناهار
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> مادرید

به مادرید خوش آمدید! در فرودگاه منتظرتان هستیم تا شما را به هتل محل اقامت‌تان ببریم. پیش از شروع تور، زمان کافی برای استراحت خواهید داشت. لطفا تابلوی اعلانات هتل را چک کنید تا از برنامه جلسه معارفه و آشنایی با راهنما و همسفرهای‌تان مطلع شوید. عصر از معبد مصری «دِبود»، «پلازا د اسپانیا»، و محله سرزنده «گران ویا» بازدید خواهیم کرد. شما می‌توانید شام را نیز به انتخاب خود در یکی از انواع رستوران‌های هندی، چینی، اسپانیایی، خاورمیانه‌ای، و غیره میل کنید.

<span> روز 2</span> مادرید

صبح امروزمان را با یک گشت شهری کامل از مرکز شهر مادرید، اشامل «پائسو دل پرادو»، «سیبلس»، فواره «نپتون»، دروازه «پوئرتا د آلکالا»، و «پلازا مایور» آغاز می‌کنیم. سپس به «پارک رِتیرو» خواهیم رفت که بهشتی سرسبز در قلب شهر مادرید است و از دریاچه و قصر شیشه‌ای آن بازدید خواهیم کرد. در ادامه از میدان گاوبازی «لاس ونتاس» (ورودیه جزو خدمات تور است) که یکی از مشهورترین میادین گاوبازی در دنیاست دیدن خواهیم کرده و در موزه آن با فرهنگ «کوریداها» بیشتر آشنا خواهیم شد. سپس زمان آزاد خواهیم داشت تا از بعد از ظهر خود لذت ببرید. هنگام غروب به «پلازا د اورینته» که در مقابل کاخ سلطنتی واقع شده خواهیم رفت که محله‌ای زیبا و سرزنده با رستوران‌های متنوع است. در اینجا علاوه بر غذای محلی اسپانیایی، انواع غذاهای بین‌المللی نیز سرو می‌شود. شما می‌توانید شام را به انتخاب خود در یکی از رستوران‌های اینجا میل کنید. در انتهای روز همگی به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 3</span> مادرید - ساراگوسا - پوبلِت - مونتسارت - بارسلون

صبح امروز «آراگون» را ترک کرده و از منطقه «کاستیا» عبور می‌کنیم. توقفی کوتاه در «ساراگوسا» خواهیم داشت تا از «کلیسای پیلار» دیدن کنیم. در ادامه، مسیر خود را به سمت «صومعه پوبلِت» که در میان چشم‌اندازهای خیره کننده با دیوار های بلنده احاطه شده ادامه خواهیم داد. این صومعه، که قدمت آن به دوران قرون وسطی باز می‌گردد، از معدود صومعه‌های دنیاست که در شرایط بسیار عالی حفظ شده است. سپس به صومعه «مونتسِرات» رفته و با قطار ریلی به بالای کوه صعود می‌کنیم و از مناظر زیبای آن لذت خواهیم برد. در ادامه مسیر به شهر «بارسلون» خواهیم رفت و حوالی عصر به مقصد خواهیم رسید. (لطفا توجه داشته باشید که بین ماه‌های نوامبر تا مارس، چون روزها کوتاه‌ترند، از صومعه پوبلت دیدن نخواهیم کرد چون نمی‌توانیم قبل از تاریک شدن هوا به مونتسرات برسیم.)

<span> روز 4</span> بارسلون

امروز از بارسلون، این شهر شگفت‌انگیز در ساحل دریای میترانه دیدن خواهیم کرد. بهمراه یک راهنمای محلی، که اطلاعات جامعی از بارسلون در اختیار ما قرار خواهد داد، از شهر بازدید می‌کنیم. (لطفا توجه داشته باشید، در صورتی توضیحات توسط راهنمای محلی ارائه خواهد شد که تعداد افراد گروه کمتر از 15 نفر نباشد). همچنین از مرکز تاریخی شهر با معماری گوتیک‌اش که قدمت آن به قرون وسطی باز می‌گردد بازدید خواهیم کرد. از محل برگزاری بازی‌های المپیک سال 1992 بارسلون نیز دیدن خواهیم کرد. همچنین فرصت این را خواهیم داشت تا از کلیسای جامع «ساگرادا فامیلیا»، شاهکار «گائودی» معمار مشهور، دیدن کرده و عکس یادگاری بگیریم. خدمات این تور شامل ورودی به «دهکده اسپانیایی» نیز می‌شود؛ موزه معماری روبازی که در یکی از نمادی‌ترین مناطق بارسلون واقع شده و در آنجا با هنر معماران اسپانیایی و انواع سبک‌ها، سنت‌ها و فولکلور مناطق مختلف اسپانیا آشنا خواهیم شد. سپس وقت آزاد خواهیم داشت تا از جاذبه‌های شهر بیشتر دیدن کنیم. پس از آن در حوالی عصر به محله «لاس رامبلاس» و میدان «کاتولونیا» می‌رویم و از آنجا دیدن می‌کنیم. برای صرف شام نیز می‌توانید از بین انواع رستوران‌های این منطقه، یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید. پس از آن به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 5</span> بارسلون - پنیسکولا - والنسیا

امروز به سمت جنوب و در امتداد دریای مدیترانه سفر کرده و در شهر کوچک «پنیسکولا» در مجاورت دریا که با دیوارهای بلند محصور شده توقف خواهیم کرد. پس از یک معرفی اجمالی توسط راهنما، وقت آزاد خواهیم داشت تا در این شهر زیبا به گشت و گذار بپردازیم و از بندر ماهیگیری، قلعه، و ساحل آن دیدن کنیم. سپس به «والنسیا»، سومین شهر بزرگ اسپانیا سفر خواهیم کرد. این شهر ترکیب زیبایی از سنت و مدرنیته را در خود جای داده است. پس از صرف ناهار بهمراه یک راهنمای محلی از مرکز تاریخی شهر، بازار ماهی فروش‌ها، کلیسای جامع، و شهر آوانگارد هنر و علم دیدن خواهیم کرد. حوالی عصر نیز به محله «پلازا د توروس» می‌رویم و شام را اینجا صرف می‌کنیم. سپس به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 6</span> والنسیا - آلیکانته - کاراباکا د لا کروس - گرانادا

امروز سفر خود را به سمت «آلیکانته» ادامه می‌دهیم و زمان کافی برای گشت و گذار در این شهر ساحلی زیبا خواهیم داشت. پس از صرف ناهار مسیر خود را به سمت ناحیه «مورسیا» ادامه داده و از شهر «کاراباکا دِلا کروس» دیدن خواهیم کرد. این شهر توسط کلیسای کاتولیک به عنوان یکی از پنج شهر مقدس شناخته شده و بخشی از صلیب مسیح در کلیسای آن نگهداری می‌شود. با قطار به مرکز تاریخی شهر می‌رویم و از بناهای مهم آن دیدن خواهیم کرد. در ادامه از میان مناظر و چشم‌اندازهای خیره کننده عبور کرده و به «آندلس» می‌رویم. سپس به شهر «گرانادا» می‌رسیم و شب را در این شهر اقامت می‌کنیم.

<span> روز 7</span> گرانادا

یک روز کامل را در «گرانادا» سپری خواهیم کرد. کسانی که تور را با ورودی خریداری کرده باشند، بعد از ظهر به همراه یک راهنمای محلی از مجموعه عظیم «کاخ الحَمرا» و باغ‌های زیبایش که در دوران حکومت اعراب در این منطقه بنا شده دیدن خواهند کرد. حوالی عصر نیز از «البیازین» دیدن خواهیم کرد که بهمراه الحمرا در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در خیابان‌های تنگ و مارپیچ این محله قرون وسطایی قدم زده و شام را در یکی از رستوران‌های آن میل می‌کنیم. شب شانس این را دارید تا در محله قدیمی «ساکرامونته» اجرای ستنی فلامنکو را تماشا کنید. لطفا توجه داشته باشید که دولت محلی در هر روز به تعداد محدودی از افراد اجازه بازدید از الحمرا را می‌دهد. از آنجائی که تعداد بلیط‌هایی که در اختیار هر آژانس مسافرتی قرار می‌گیرد محدود است و تعداد بلیط‌ها تنها یک ماه پیش از سفر شما مشخص می‌شود، نمی‌توان تضمین کرد که بازدید از مجموعه الحمرا همیشه امکان‌پذیر باشد. چنانچه امکان بازدید از الحمرا وجود نداشته باشد، از «آلکازارِس» در شهر «سویل» که دارای معماری مشابهی است بازدید خواهیم کرد. مانند الحمرا، گروه به همراه یک راهنمای محلی از شهر «گرانادا» دیدن خواهد کرد. چنانچه بازدید از الحمرا برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، پیشنهاد می‌کنیم بلیط ورود به الحمرا را در سایت alhambra.org رزرو کنید، زیرا سهمیه بیشتری برای بازدیدهای انفرادی در نظر گرفته می‌شود.

<span> روز 8</span> گرانادا - مالاگا - ماربیا - روندا - سویل

برنامه «گرانادا» را ترک کرده و به سمت «کوستا دل سول» حرکت می‌کنیم. به شهر «مالاگا» می‌رسیم و از مرکز تاریخی شهر، کلیسای جامع، و موزه پیکاسو دیدن خواهیم کرد. پس از آن در امتداد بزرگراه ساحلی با چشم‌اندازهای زیبای دریای مدیترانه به مسیر خود ادامه می‌دهیم. سپس در شهر تفریحی «پوئرتو بانوس» در «ماربیا»، که به زمین بازی افراد ثروتمند و مشهور اروپا شهرت دارد، توقف خواهیم کرد. بعد از ظهر از میان تپه‌ها عبور کرده و به شهر سفید «روندا» می‌رسیم که توسط تنگه‌ای عظیم به دو بخش تقسیم شده است. در ادامه به سمت شهر «سویل» حرکت خواهیم کرد و حوالی عصر به مقصد می‌رسیم.

<span> روز 9</span> سویل

پس از صرف صبحانه به همراه یک راهنمای محلی از نقاط دیدنی شهر «سویل» از جمله کلیسای جامع و بنای مشهور «خیرالدا» یا برج ناقوس، ساحل رودخانه «گواداالکبیر»، محله‌های مشهور «سانتا کروز» و «ترییانا»، و میدان زیبای «پلازا د اسپانیا» دیدن خواهیم کرد. پس از آن بر روی رودخانه «گواداالکبیر» قایق سواری خواهیم کرد و از مناظر زیبای شهر لذت خواهیم برد. در ادامه وقت آزاد خواهیم داشت تا بیشتر از جاذبه‌های شهر دیدن کنید. عصر به مرکز تاریخی شهر و خیابان «آلفونسو هفتم» خواهیم رفت و می‌توانید غذا را در رستوران‌های متنوع اینجا میل کنید.

<span> روز 10</span> سویل - مونساراش - اوورا - لیسبون

امروز «سویا» را ترک کرده و پس از گذشتن از تپه‌ها و باغ‌های زیتون به «اکسترمادورا» می‌رسیم. چند ساعتی را در «خرس د لس کابایرس» توقف خواهیم کرد. این شهر روزی متعلق به شوالیه‌های معبد بوده و زادگاه «واسکو نونیس د بالبوا»، کاوشگر مشهور اسپانیایی است. پس از آن وارد کشور پرتغال می‌شویم و به روستای «مونساراش» خواهیم رفت. «مونساراش» با استحکاماتش، قلعه قدیمی‌اش، و خانه‌های سفید رنگ پر از گلدان و مناظر چشم‌وازش، یکی از زیباترین روستاهای پرتغال به شمار می‌رود. پس از آن به سمت «اوورا» حرکت خواهیم کرد. این شهر زیبا به لطف خانه‌های سفید رنگ، کاخ‌های به جا مانده از دوره رنسانس و کلیسای جامع‌اش به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. پس از صرف ناهار از کلیسای دیدنی استخوان‌ها بازدید خواهیم کرد. سپس به سمت «لیسبون» حرکت خواهیم کرد و شب به آنجا خواهیم رسید.

<span> روز 11</span> لیسبون

امروز صبح به همراه یک راهنمای محلی از نقاط دیدنی شهر «لیسبون» دیدن خواهیم کرد. از محله‌های قدیمی از جمله «بِلِم» که محل تولد کاوشگر بزرگ پرتغالی است، که در قرن پانزدهم میلادی تمامی اقیانوس‌ها را درنوردید، بازدید خواهیم کرد. همچنین از یادمان اکتشافات، برج بِلِم، و صومعه زیبای «جیرونیموس» که بعنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده دیدن خواهیم کرد. سپس، حوالی عصر به میدان «ریستارادورِس» که پر از کافه و رستوران‌های زیباست خواهیم رفت. پیشنهاد می‌کنیم سوار قطار ریلی «اِلوادور د گلوریا» شوید و به «سن پِدرو» رفته و از چشم‌انداز زیبای لیسبون و «بایرو آلتو» لذت ببرید. پس از آن به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 12</span> لیسبون - فاتیما - مادرید

به سمت شمال پرتغال حرکت کرده و از شهر مذهبی «فاطیما» دیدن خواهیم کرد. از میان زمین‌های سرسبز عبور کرده و از اسپانیا می‌گذریم و با عبور از علفزارها به شمال «اکسترمادورا» می‌رویم. ناهار را در مسیر و در یک رستوران محلی میل می‌کنیم. در انتهای روز به مادرید خواهیم رسید. در مادرید خدمات تور ما به پایان می‌رسد. لطفا ساعت پرواز خود را چک کنید تا در صورت نیاز به یک شب اقامت بیشتر، اقدام به رزرو هتل کنید.

مدت

از 10 تا 14 روز

زبان

فارسی

کشور

اسپانیا
پرتغال

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزا را اینجا مشاهده نمائید.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی و گشت‌های شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

اسپانیا، پرتغال
از: 2,250 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

fatemeh

Member Since 2023

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید