کره و ژاپن کلاسیک

4.6 (1 نظر)
کره جنوبی، ژاپن
از: 4,379 €
4.6
(1 نظر)
رزرو تور
مدت

13 روز و 12 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 13 روزه «کره و ژاپن کلاسیک» یک سفر فوق‌العاده به 2 کشور کره جنوبی و ژاپن خواهیم داشت و از شهرهای سئول، جونجو، بوسان، و غیره در کره جنوبی و شهرهای هیروشیما، ماتسویاما، کوبه، کیوتو، توکیو، و غیره در ژاپن بازدید می‌کنیم. 

در این سفر ما 2 شب را در سئول، 1 شب در جونجو، 1 شب در بوسان، 1 شب در کشتی بوسان به شیمونوسکی (سفر دریایی از کره جنوبی به ژاپن)، 1 شب در هیروشیما، 1 شب در ماتسویاما، 1 شب در کوبه، 1 شب در کویا، 1 شب در کیوتو، و 2 شب در توکیو اقامت خواهیم داشت.

ما سفرمان را از سئول آغاز خواهیم کرد و پس از انجام گشت‌ها و بازدید از جاذبه‌های پایتخت کره جنوبی، به شهر سووُن و سپس به شهر جونجو می‌رویم. در ادامه‌ی سفرمان در کره جنوبی، از شهرهای هائینسا، دئیگو، و بوسان دیدن کرده و سپس با کشتی از بندر بوسان در کره عازم بندر شیمونوسکی در ژاپن می‌شویم.

در ژاپن ابتدا از شهر کوچک ایواکونی و سپس از معبد ایتسوکوشیما دیدن کرده و پس از آن به شهر هیروشیما می‌رویم. در ادامه، پس از بازدید از هیروشیما راهی ماتسویاما شده و پس از دیدن این شهر، به شهرهای تاکاماتسو، ناروتو، و کوبه رفته و از جاذبه‌های دیدنی این شهرها دیدن می‌کنیم. مقصد بعدی ما کوه کویا، بعنوان یکی از مکان‌های مقدس در ژاپن، و سپس شهرهای کیوتو و توکیو خواهد بود. ابتدا در کیوتو و سپس در کیوتو به گشت و گذار خواهیم پرداخت و نهایتا به این تور جذاب‌مان در شهر توکیو خاتمه داده و عازم ایران می‌شویم.

شهرهایی که خواهید دید

مزایای تور

  • سفر به بزرگترین و دیدنی‌ترین شهرهای ژاپن و کره جنوبی
  • چشیدن طعم منحصر بفرد غذاها و خوراکی‌های متنوع ژاپنی و کره‌ای
  • بازدید از معابد، کاخ‌ها، موزه‌ها و دیگر اماکن تاریخی فوق‌العاده
  • بازدید از محله‌های مدرن و پر جنب و جوش شهری، برج‌ها، مناطق تفریحی، و مراکز خرید
  • تماشای کوهستان، جنگل، باغ، دریاچه، و آبشارها و لذت بردن از طبیعت زیبای ژاپن و کره

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • اتوبوس مدرن توریستی در تمام طول سفر
  • خدمات اخذ ویزای ژاپن و کره جنوبی
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • سی‌آی‌پی فرودگاه امام
  • عوارض خروج از کشور
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • ورودیه اماکن گردشگری طبق برنامه تور
  • کشتی از بوسان در کره به شیمونوسکی در ژاپن
  • تله‌کابین در قلعه ماتسویاما
  • قطار سریع‌السیر کیوتو به توکیو
  • 7 وعده ناهار و 4 وعده شام
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> سئول

به کره جنوبی خوش آمدید! ما شما را به هتل ترانسفر می‌کنیم. بعد از ظهر با راهنمای خود از طریق متروی مدرن و کارآمد شهر، که نحوه استفاده از آن به ما آموزش داده خواهد شد، به تالار شهر می‌رویم تا این ساختمان را که به شکل سونامی طراحی شده ببینیم. در مقابل تالار شهر، از کاخ «دِئوکسوگونگ» نیز که در شب روشن می‌شود و ترکیبی از سنت و مدرنیته این کشور را به نمایش می‌گذارد بازدید می‌کنیم. سپس به سوی محله «میه‌اونگدونگ» که به معنای تونل درخشان است قدم می‌زنیم و از بزرگترین و پر جنب و جوش‌ترین مرکز خرید در کره دیدن می‌کنیم. شام را نیز در یکی از انواع رستوران‌های این محله میل می‌کنیم و سپس به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 2</span> سئول

امروز یک گشت شهری کامل در «سئول» داریم. ابتدا کاخ «چانگ‌دِئوک‌گونگ» که مجموعه قصرهایی در داخل یک باغ بزرگ است، و در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است را خواهیم دید. سپس به روستای «بوکچون هانوک» می‌رویم؛ منطقه‌ای تاریخی و سنتی با خانه‌های کوچک. پس از آن از بنای یادبود جنگ بازدید خواهیم کرد؛ یک موزه جنگی چشمگیر که نبردهای مختلف کره در طول تاریخ خود، به ویژه جنگ کره با سازمان ملل که سربازان بسیاری از کشورهای مختلف در آن شرکت داشتند را روایت می‌کند. پس از آن به منطقه «گانگنام» که یکی از شلوغ‌ترین مناطق شهر با مراکز خرید و تفریحی فراوان است می‌رویم. در نهایت، به «لوته ورلد تاور» (برج جهانی Lotte) که یک آسمان خراش چشمگیر 123 طبقه‌ای با ارتفاع 550 متر است خواهیم رفت. در اینجا زمان کافی برای بالا رفتن از برج (ورودیه برج شامل خدمات تور نیست)، قدم زدن در پارک، یا بازدید از مراکز خرید لوکس آن خواهیم داشت. سپس ناهار در یکی از انواع رستوران‌های این منقطه صرف خواهیم کرد. در ادامه زمان آزاد برای گشت و گذار بیشتر در شهر خواهیم داشت.

<span> روز 3</span> سئول - سوون - جونجو

امروز در سئول از قصر «گیونگ‌بوک‌گونگ» بازدید می‌کنیم؛ قصری چشمگیر با قدمت ۶۰۰ ساله که در آن مراسم تعویض شیفت نگهبانان را خواهیم دید. سپس راهی مقصد بعدی سفر خود خواهیم شد: شهر سووُن، پایتخت سابق کره، و یک اثر میراث جهانی که به خاطر دیوارهایش بعنوان میراث بشریت شهرت یافته است. ما دیوار چشمگیر شهر را با استحکامات آن را تماشا می‌کنیم و از کاخ تابستانی «هُواسِئونگ هائِنگ‌گونگ» دیدن خواهیم کرد. سپس ناهار را میل می‌کنیم. پس از ناهار به شهر «جونجو» می‌رویم و در آنجا از دهکده قدیمی و جذاب «هانوک» با خانه‌های کوچک، فروشگاه‌های سنتی، و گالری‌های هنری دیدن خواهیم کرد.

<span> روز 4</span> جونجو - هائینسا - دئیگو - بوسان

امروز جونجو را ترک می‌کنیم و پس از گذر از میان مناظر شگفت‌انگیز جنگل‌های کوهستانی، به مبعد «هائینسا» که در سال 802 میلادی ساخته شد می‌رسیم. در این معبد با «تریپیتاکا»، که کامل‌ترین مجموعه متون بودایی است که روی 80 هزار قطعه چوب حک شده، آشنا می‌شویم. همچنین از معبد و موزه در تریپیتاکا بازدید خواهیم کرد. سپس به سمت شهر «دِئیگو» می‌رویم و در آنجا بازار داروهای سنتی با گیاهان مختلف و به خصوص جینسینگ و همچنین موزه طب شرقی را می‌بینیم. ناهار را نیز اینجا میل می‌کنیم. سپس به شهر «بوسان» که دومین شهر بزرگ کره جنوبی و سرشار از شور زندگی است می‌رویم. در این شهر به مجتمع فوق‌العاده «دوسان هائوندائه» می‌رویم و زمان کافی برای دیدن آسمان خراش 300 متری و اسکله ورزشی آن خواهیم داشت. سپس به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 5</span> بوسان - کشتی از بوسان به شیمونوسکی

امروز به گشت و گذار در بوسان می‌پردازیم. ابتدا از معبد قرن چهاردهمی «هائه‌دونگ یونگ‌گونگ» که در کنار دریاست دیدن می‌کنیم. سپس به بوسان بر می‌گردیم و از بنای یادبود سازمان ملل که افراد بسیاری از کشورهای مختلف در آنجا به خاک سپرده شده اند بازدید می‌کنیم. پس از آن به بزرگترین بازار ماهی کره جنوبی که در بندر «نامپو» است می‌رویم و ناهار را نیز اینجا میل می‌کنیم. سپس به دیدن پارک «یونگ دوسان» با مجسمه عظیم 120 متری آن می‌رویم. در ادامه بعد از ظهر وقت آزاد برای گشت و گذار خواهیم داشت. سپس ساعت 21 سوار کشتی (در کابین‌های دو نفره دارای حمام و دستشویی) شده و عبور از دریای ژاپن به کشور ژاپن می‌رویم. توجه: به دلیل ظرفیت محدود کابین‌های دو نفره کشتی، گاهی اوقات در ساعت 15 با یک کشتی سریع‌السیر از بوسان حرکت می‌کنیم و ساعت 18:30 به «فوکوئوکا» می‌رسیم. (از مرز عبور می‌کنیم، وقت آزاد در فوکوئوکا خواهیم داشت، و در هتل اقامت می‌کنیم).

<span> روز 6</span> شیمونوسکی - ایواکونی - ایتسوکوشیما - هیروشیما

کشتی ما امروز ساعت 8 صبح در بندر شهر «شیمونوسِکی» ژاپن پهلو می‌گیرد. سپس از مرز عبور کرده، به شهرکوچک «ایواکونی» می‌رویم و از پل زیبا و تاریخی «کینتای-کیو» دیدن می‌کنیم. سپس عازم «میاجیماگوچی» شده و با کشتی به «میاجیما» می‌رویم؛ جزیره‌ای که در آنجا «مردان و ایزدان کنار هم زندگی می‌کنند» و از معبد «ایتسوکوشیما» که به نگهبانان دریا اختصاص یافته و بخشی از آن بر فراز دریا ساخته شده دیدن خواهیم کرد. اینجا زمان کافی برای دیدن معبد، قدم زدن در مرکز زیبای آن و صرف ناهار خواهیم داشت. در ادامه، مسیرمان را به سمت «هیروشیما» ادامه می‌دهیم؛ شهری که متأسفانه به دلیل بمب اتمی که در زمان جنگ جهانی دوم در سال 1945 بر روی آن انداخته شد و شهر را با خاک یکسان کرد مشهور شده است. ما در اطراف بنای یادبود صلح و گنبد بمب قدم می زنیم و از موزه صلح بازدید می‌کنیم.

<span> روز 7</span> هیروشیما - ماتسویاما

امروز با کشتی به جزیره «شیکوکو» می‌رویم و طی یک سفر دریایی دو ساعت و نیمه دلپذیر، از بسیاری از جزایری که سرزمین ژاپن را تشکیل می‌دهند دیدن می‌کنیم. پس از آن در شهر « ماتسویاما» با تله‌کابین به قلعه چشمگیر آن می‌رویم. سپس از معبد زیبای «ایشیتِجی» بازدید خواهیم کرد. در ادامه ناهار را میل می‌کنیم و پس از آن، در بعد از ظهر، از «دوگو اُنسِن» (ورودیه آن جزو خدمات تور است)، که یک حمام سنتی قرن نوزدهمی ژاپنی است بازدید خواهیم کرد.

<span> روز 8</span> ماتسویاما - کوتوهیرا - تاکاماتسو - ناروتو - کوبه

ما امروز ماتسویاما را ترک کرده و به سمت «کوتوهیرا» حرکت می‌کنیم و یک معبد که به خدای ملوانان اختصاص یافته دیدن می‌کنیم. این معبد بر روی کوه «زوسو» قرار دارد و با بالا رفتن از 785 پله به آن می‌رسید. پس از آن به شهر «تاکاماتسو» رفته و در آنجا از «ریتسورین» که یکی از زیباترین باغ‌های ژاپن است دیدن خواهیم کرد. سپس ناهار را صرف خواهیم کرد و پس از آن در شهر «ناروتو» از روی یک پل چشمگیر بر روی دریا عبور می‌کنیم. سپس توقف خواهیم کرد تا سازه آن را تماشا کنیم و روی کف شیشه‌ای آن که 45 متر بالاتر از دریاست قدم بزنیم. جاده‌ای که در آن سفر می‌کنیم با مناظر بسیار زیبا احاطه شده و از روی پل‌های بلند و طولانی که بین جزایر بر روی دریا ساخته شده عبور می‌کند. سپس به «کوبه»، ششمین شهر بزرگ ژاپن می‌رسیم و به هتل محل اقامت‌مان می‌رویم.

<span> روز 9</span> کوبه - اوساکا - کوه کویا

امروز در شهر «کوبه» ابتدا از موزه یادبود زلزله، که به یاد زلزله غم‌انگیز سال 1995 که شهر را ویران کرد و نیز بازسازی‌های کامل شهر پس از آن احداث شده بازدید خواهیم کرد. (در نظر داشته باشید که در برخی از تاریخ‌ها، ممکن است برنامه بازدید از موزه زلزله به بازدید از موزه «سِیک» یا بالا رفتن از «برج کوبه» تغییر یابد.) سپس کوبه را ترک کرده و به سمت شهر «اوزاکا» و بازدید از «کوه کویا»، که یکی از کوه‌های مقدس ژاپن و مرکز اصلی شینگون ژاپن، با معابد و اماکن تاریخی که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند است حرکت می‌کنیم. در این کوه 120 معبد و صومعه وجود دارد. ما از معابد «اُکونو» و «کُنگوبوجی» بازدید خواهیم کرد. سپس شام را میل می‌کنیم و شب را در این منطقه سپری خواهیم کرد و و تجربه ارزشمندی خواهیم داشت. همچنین می‌توانید یک جلسه مراقبه «ذِن» (آجیکان) را تجربه کنید.

<span> روز 10</span> کوه کویا - کیوتو

امروز صبح زود پس ازصرف صبحانه عازم شهر «کیوتو» می‌شویم تا فرصت کافی داشته باشیم کل روز را در شهری بگذرانیم که بین سال های 794 تا 1868 میلادی پایتخت ژاپن و خانه دربار امپراتوری بوده است در طول جنگ جهانی دوم، کیوتو تنها شهر بزرگ ژاپن بود که از بمباران‌ها در امان ماند و به همین دلیل هنوز گنجینه‌های میراث فرهنگی و هنری خود را حفظ کرده است. همچنین معاهده معروف محدودیت انتشار گازهای گلخانه‌ای در سال 1997 در کیوتو امضا شد. این بازدید شامل سفر به یکی از مهم‌ترین بخش‌های شهر است. ما از معبد شگفت‌انگیز شینتو «فوشیمی ایناری»، «کاخ امپراتوری»، معبد «کینکاکوجی»، و «غرفه طلایی» با باغ‌های شگفت‌انگیزش دیدن خواهیم کرد. سپس وقت آزاد خواهیم داشت و پس از آن به «گیون» که یک محله سنتی شلوغ است خواهیم رفت.

<span> روز 11</span> کیوتو - توکیو

پس از صرف صبحانه به ایستگاه قطار کیوتو رفته و با قطار سریع‌السیر، پس از طی نمودن مسافت 500 کیلومتری ظرف کمتر از دو ساعت به توکیو می‌رسیم. بعد از ظهر، با مترو به منطقه «شینجوکو» می‌رویم و انبوه مردمی که با جنب و جوش و تکاپو از سیستم حمل و نقل عمومی مدرن و کارآمد شهر استفاده می‌کنند را می‌بینیم. شینجوکو یکی از مهمترین مناطق تفریحات شبانه در توکیو است. شام را نیز اینجا میل می‌کنیم و بهمراه راهنما با مترو به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 12</span> توکیو

صبح امروز گشت شهری خود در توکیو را آغاز می‌کنیم تا این شهر شگفت‌انگیز را که تلفیقی مسالمت‌آمیز از مناطق سنتی و آرام و مناطق مدرن و پر جنب و جوش را پدید آورده است کشف کنیم. ابتدا توقفی کوتاه در «معبد زوجوجی» خواهیم داشت و عکس‌های زیبایی از «برج توکیو» خواهیم گرفت. همچنین صدها «جیزو»، که خدایان محافظ سنتی سنگی هستند خواهیم داد که راهنمای مسافران، توانبخش ضعیفان، و ناجی کسانی است که در خطرند. سپس به سمت چهارراه «شیبویا» که شلوغ‌ترین چهارراه جهان است می‌رویم. همچنین از معبد «میجی» که به امپراتور میجی، همسرش و ارواح آنها تقدیم شده بازدید خواهیم کرد. سپس در امتداد خیابان زیبای «اوموتِساندو» به مسیر خود ادامه داده، بخش‌های زیبای کاخ امپراتوری و باغ‌هایش را پشت سر می‌گذاریم، و برای بازدید از پل معروف «نیجوباشی» توقف می‌کنیم. پس از آن از منطقه «آکیهابارا» و «شهر الکتریکی» با نمادهایی از فرهنگ محبوب مانگا و انیمه ژاپنی گذر کرده و «کوکوگیکان» که استادیوم کشتی سومو و خانه‌ی این ورزش ژاپنی است را خواهیم دید. همچنین از معبد بودایی «سنسوجی»، که قدیمی‌ترین و مهم‌ترین معبد توکیو با یک مجسمه 55 متری است دیدن خواهیم کرد. سپس وقت آزاد خواهیم داشت تا از خیابان تجاری سنتی «ناکامیسه» در منطقه «آساکوسا» بازدید کنیم. سپس ناهار را در یکی از رستوران‌های محلی صرف می‌کنیم و بعد به هتل باز می‌گردیم. بعد از ظهر را نیز وقت آزاد خواهیم داشت و در شهر به گشت و گذار بیشتر خواهیم پرداخت.

<span> روز 13</span> توکیو

بعد از صرف صبحانه خدمات تور ما در توکیو به پایان می‌رسد. اتاق‌های هتل را تحویل داده و برای پرواز بازگشت عازم فرودگاه می‌شویم

مدت

از 10 تا 14 روز

زبان

فارسی

کشور

ژاپن
کره جنوبی

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به کره و ژاپن نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت سفارت ژاپن و کره و تحویل مدارک، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور و تحویل ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای ژاپن را اینجا مشاهده نمائید.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای کره جنوبی را اینجا مشاهده نمائید.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

این تور دارای لیدر حرفه‌ای محلی و انگلیسی زبان است که مدیریت و سازماندهی اجرای تور را به بهترین نحو انجام می‌دهد. همچنین این تور دارای سیستم دستیار صوتی فارسی‌زبان (راهنمای رادیویی) بمنظور ارائه توضیحات درباره جاذبه‌های دیدنی به زبان فارسی است. علاوه بر این، پشتیبانی 24 ساعته رایاتور نیز در تمامی طول سفر در دسترس و پاسخگوی شما خواهد بود. ضمنا در صورت رسیدن تعداد مسافران این تور به حد نصاب، لیدر فارسی زبان نیز به گروه اضافه خواهد شد.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی و گشت‌های شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود. همچنین سفر از بوسان در کره جنوبی به ژاپن با کشتی، و در ژاپن، از کیوتو تا توکیو با قطار پرسرعت انجام خواهد شد.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

کره جنوبی، ژاپن
از: 4,379 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

saeed

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی