گنجینه‌های ژاپن

4.5 (3 نظر)
ژاپن
از: 2,690 €
4.5
(3 نظر)
رزرو تور
مدت

10 روز و 9 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 10 روزه «گنجینه‌های ژاپن» یک سفر هیجان‌انگیز به کشور ژاپن خواهیم داشت و از شهرهای توکیو، کاواگوچیکو، کیوتو، نارا، و اوساکا و همچنین از کوه فوجی و موزه تویوتا بازدید می‌کنیم؛ و 3 شب را در توکیو، 1 شب در کاواگوچیکو، 2 شب در کیوتو، و 3 شب در اوساکا اقامت خواهیم داشت.

ما سفرمان را از توکیو آغاز خواهیم کرد و پس از انجام گشت‌ها و بازدید از جاذبه‌های پایتخت ژاپن، به کوه فوجی می‌رویم و از مناظر شگفت‌انگیز آن لذت می‌بریم. سپس به شهر کاواگوچیکو و پس از آن به شهر کیوتو خواهیم رفت و در طی مسیر از موزه تویوتا بازدید می‌کنیم. در ادامه، گشت شهری کیوتو را خواهیم داشت و سپس از کیوتو عازم اوساکا شده و در طول مسیر از دیدنی‌های شهر نارا بازدید می‌کنیم. سپس گشت شهری اوساکا را خواهیم داشت؛ و در نهایت سفرمان را در اوساکا به پایان رسانده و به ایران بازمی‌گردیم.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

جمعه

27 مهر 1403

یکشنبه

6 آبان 1403
یورو
2690

ظرفیت تکمیل است

جمعه

جمعه

11 آبان 1403

یکشنبه

20 آبان 1403

یورو
2690
+ مبلغ ریالی پرواز

جمعه

جمعه

9 آذر 1403

یکشنبه

18 آذر 1403

یورو
2690
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • سفر به بزرگترین شهرهای ژاپن شامل توکیو، کیوتو، ناگویا، و اوساکا
  • چشیدن طعم منحصر بفرد غذاها و خوراکی‌های متنوع و دلپذیر ژاپنی
  • بازدید از معابد، کاخ‌ها، موزه‌ها و دیگر اماکن تاریخی فوق‌العاده
  • بازدید از محله‌های مدرن و پر جنب و جوش شهری، برج‌ها، مناطق تفریحی، و مراکز خرید
  • تماشای کوهستان، جنگل، باغ، دریاچه، و آبشارها و لذت بردن از طبیعت شگفت‌انگیز ژاپن

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • اتوبوس مدرن توریستی در تمام طول سفر
  • خدمات اخذ ویزای ژاپن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • سی‌آی‌پی فرودگاه امام
  • عوارض خروج از کشور
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • ورودیه اماکن گردشگری طبق برنامه تور
  • قایق‌سواری در دریاچه کاواگوچیکو
  • 2 وعده ناهار در نارا و توکیو
  • 2 وعده شام در توکیو و کاواگوچیکو
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> توکیو

به ژاپن خوش آمدید! با اتوبوس به هتل ترانسفر می‌شویم و با راهنماها ملاقات می‌کنیم. اواخر بعد از ظهر، با مترو به منطقه «شینجوکو» می‌رویم و انبوه مردمی که با جنب و جوش و تکاپو از سیستم حمل و نقل عمومی مدرن و کارآمد شهر استفاده می‌کنند را می‌بینیم. شینجوکو یکی از مهمترین مناطق تفریحات شبانه در توکیو است. شام را نیز اینجا میل می‌کنیم و بهمراه راهنما با مترو به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 2</span> توکیو

صبح امروز گشت شهری خود در توکیو را آغاز می‌کنیم تا این شهر شگفت‌انگیز را که تلفیقی مسالمت‌آمیز از مناطق سنتی و آرام و مناطق مدرن و پر جنب و جوش را پدید آورده است کشف کنیم. ابتدا توقفی کوتاه در «معبد زوجوجی» خواهیم داشت و عکس‌های زیبایی از «برج توکیو» خواهیم گرفت. همچنین صدها «جیزو»، که خدایان محافظ سنتی سنگی هستند را خواهیم دید که راهنمای مسافران، توانبخش ضعیفان، و ناجی کسانی است که در خطرند. سپس به سمت چهارراه «شیبویا» که شلوغ‌ترین چهارراه جهان است می‌رویم. همچنین از معبد «میجی» که به امپراتور میجی، همسرش و ارواح آنها تقدیم شده بازدید خواهیم کرد. سپس در امتداد خیابان زیبای «اوموتِساندو» به مسیر خود ادامه داده، بخش‌های زیبای کاخ امپراتوری و باغ‌هایش را پشت سر می‌گذاریم، و برای بازدید از پل معروف «نیجوباشی» توقف می‌کنیم. پس از آن از منطقه «آکیهابارا» و «شهر الکتریکی» با نمادهایی از فرهنگ محبوب مانگا و انیمه ژاپنی گذر کرده و «کوکوگیکان» که استادیوم کشتی سومو و خانه‌ی این ورزش ژاپنی است را خواهیم دید. همچنین از معبد بودایی «سنسوجی»، که قدیمی‌ترین و مهم‌ترین معبد توکیو با یک مجسمه 55 متری است دیدن خواهیم کرد. سپس وقت آزاد خواهیم داشت تا از خیابان تجاری سنتی «ناکامیسه» در منطقه «آساکوسا» بازدید کنیم. سپس ناهار را در یکی از رستوران‌های محلی صرف می‌کنیم و بعد به هتل باز می‌گردیم. بعد از ظهر را نیز وقت آزاد خواهیم داشت و در شهر به گشت و گذار بیشتر خواهیم پرداخت.

<span> روز 3</span> توکیو

امروز پس از صرف صبحانه، گشت و گذار در توکیو خواهیم داشت و از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این شهر زیبا بازدید خواهیم کرد. سپس ناهار را میل می‌کنیم و پس از ناهار زمان آزاد برای گشت و گذار بیشتر در شهر و رفتن به مراکز خرید خواهیم داشت. سپس شام را در یکی از انواع رستوران‌های شهر صرف خواهیم کرد و پس از آن به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 4</span> توکیو - کوه فوجی - کاواگوچیکو

ما امروز با گذر از مناطق زیبای روستایی به چشم‌انداز شگف‌انگیز کوه «فوجی» می‌رویم. ابتدا به پارک «آراکورایاما سِنگِن» با پاگوداهای زیبایش می‌رویم و از زیباترین چشم‌انداز کوه فوجی لذت می‌بریم. سپس به «کاواگوچیکو» با خانه‌های کوچک، گل‌ها، کوه‌ها و دریاچه زیبایش می‌رویم. در بدو ورود از معبد فوجی سنگن که در مکانی جادویی با درختان بلند واقع شده و نقطه شروع مراسم مذهبی سنتی کوهستانی است بازدید خواهیم کرد. این بازدید شامل سفر قایقی لذت‌بخش در دریاچه «کاواگوچیکو» نیز می‌شود. پس از صرف ناهار، از طریق جاده جنگلی با مناظر دیدنی فراوان به «ایستگاه پنجم» که در ارتفاع 2305 متری قرار دارد می‌رویم و به کوه فوجی صعود می‌کنیم. (توجه داشته باشید که در فصل زمستان، مسیر صعود به کوه فوجی به دلیل برف یا سایر شرایط نامساعد جوی بسته است. بنابراین، در زمستان صرفا تا نقطه مجاز صعود خواهیم کرد.) سپس برای قدم زدن در نزدیکی دریاچه به کاواگوچیکو باز می‌گردیم. ما در ریوکان (هتل سنتی ژاپنی) اقامت خواهیم داشت و فرصت لذت بردن از حمام‌های سنتی را خواهیم داشت.
نکته: در ریوکان، برخی از اتاق‌ها به سبک سنتی ژاپنی با تاتامی و برخی دیگر به سبک اتاق‌های مدرن هستند. ممکن است گاهی اوقات اقامت در هتل‌های سبک مدرن باشد.

<span> روز 5</span> کاواگوچیکو - ایاشی نو ساتو نِنبا - تویوتا - کیوتو

ما امروز صبح، در امتداد جاده‌ای زیبا در کنار دریاچه‌ها، به سوی «ایاشی نو ساتو نِنبا»، روستایی کوچک که در سال 1966 در طوفان ویران شد و بعدا به عنوان یک روستا و موزه کوهستانی در فضای باز سنتی بازسازی شد، به مسیرمان ادامه می‌دهیم. خانه‌های سنتی این روستا به فروشگاه‌های هنر و صنایع دستی، رستوران، و موزه‌های سنتی تبدیل شده است. سپس فرصت خواهیم داشت تا از تماشای آبشار 150 متری «شیرایتو» که یکی از جذاب‌ترین مکان‌های ژاپن است لذت ببریم. سپس به سمت «ناگویا»، سومین شهر مهم ژاپن که در ساحل اقیانوس آرام قرار دارد می‌رویم. در اینجا از موزه تویوتا (ورودیه موزه جزو خدمات تور است) بازدید خواهیم کرد؛ یک جاذبه دیدنی برای علاقمندان صنعت خودرو. سپس به سوی کیوتو ادامه می‌دهیم و در محل اقامت‌مان پذیرش می‌شویم.

<span> روز 6</span> کیوتو

ما امروز را در «کیوتو» می‌گذرانیم؛ شهری که بین سال های 794 تا 1868 میلادی پایتخت ژاپن و خانه دربار امپراتوری بوده است. در طول جنگ جهانی دوم، کیوتو تنها شهر بزرگ ژاپن بود که از بمباران‌ها در امان ماند و به همین دلیل هنوز گنجینه‌های میراث فرهنگی و هنری خود را حفظ کرده است. همچنین معاهده معروف محدودیت انتشار گازهای گلخانه‌ای در سال 1997 در کیوتو امضا شد. ما ابتدا به سمت «آراشیاما» در حومه کیوتو حرکت می‌کنیم و در مسیر از روی پل «توگتسوکیو» به معنای «پل بر روی ماه» با مناظر فوق‌العاده عبور می‌کنیم. سپس از معبد «تِنریوجی» که یکی از پنج معبد اصلی «ذِن» در کیوتو و میراث جهانی یونسکو است بازدید کرده و در جنگل بامبوی مرموز آن قدم خواهیم زد. این بازدید شامل سفر به یکی از مهم‌ترین بخش‌های شهر است. ما از معبد شگفت‌انگیز شینتو «فوشیمی ایناری»، «کاخ امپراتوری»، معبد «کینکاکوجی»، و «غرفه طلایی» با باغ‌های شگفت‌انگیزش دیدن خواهیم کرد. سپس وقت آزاد خواهیم داشت و پس از آن به «گیون» که یک محله سنتی شلوغ است خواهیم رفت.

<span> روز 7</span> کیوتو - نارا - اوساکا

امروز به سمت شهر «نارا» حرکت می‌کنیم و از «تودایجی» که یک معبد بودایی باشکوه است که در سال 752 میلادی ساخته شده و دارای یک مجسمه غول‌پیکر جذاب برای عکاسی و گوزن‌های آزاد در پارک برای لمس نمودن و غذا دادن است دیدن می‌کنیم. سپس ناهار را میل نموده و سپس از معبد «هوریوجی» که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و شامل مدرسه، صومعه و معبد است بازدید می‌کنیم. این معبد یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین ساختمان‌های چوبی در جهان و عبادتگاه مهمی در ژاپن است. در ادامه، شهر نارا را ترک نموده و به سمت شهر مدرن «اوساکا»، که دومین شهر ژاپن محسوب می‌شود ادامه می‌دهیم. حوالی عصر به اوساکا می‌رسیم و به «دوتونبوری» که منطقه‌ای رنگارنگ با تفریحات و سرگرمی‌های فراوان شبانه است می‌رویم.

<span> روز 8</span> اوساکا

امروز پس از صرف صبحانه، گشت شهری در اوساکا خواهیم داشت و از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این شهر زیبا بازدید خواهیم کرد. سپس ناهار را میل می‌کنیم و پس از ناهار زمان آزاد برای گشت و گذار بیشتر در شهر خواهیم داشت. سپس شام را در یکی از انواع رستوران‌های شهر صرف خواهیم کرد و پس از آن به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 9</span> اوساکا

امروز پس از صرف صبحانه، گشت شهری در اوساکا خواهیم داشت و از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این شهر زیبا بازدید خواهیم کرد. سپس ناهار را میل می‌کنیم و پس از ناهار زمان آزاد برای گشت و گذار بیشتر در شهر خواهیم داشت. سپس شام را در یکی از انواع رستوران‌های شهر صرف خواهیم کرد و پس از آن به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 10</span> اوساکا

بعد از صرف صبحانه، خدمات تور ما به پایان می رسد. اتاق‌های هتل را تحویل داده و برای پرواز بازگشت عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 10 تا 14 روز

زبان

فارسی

کشور

ژاپن

نوع مقصد

مقصد تکی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به ژاپن نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت سفارت و تحویل مدارک، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور و تحویل ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزا را اینجا مشاهده نمائید.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی و گشت‌های شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

ژاپن
از: 2,690 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

saeed

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید