از بارسلون و زوریخ تا پاریس

3.9 (2 نظر)
اسپانیا، سوئیس، فرانسه
از: 1,750 €
3.9
(2 نظر)
رزرو تور
مدت

8 روز و 7 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 8 روزه «از بارسلون و زوریخ تا پاریس»  از 3 کشور زیبای اسپانیا، سوئیس، و فرانسه دیدن خواهیم کرد.

سفر رویایی خود را از شهر ساحلی «بارسلون» آغاز نموده و از جاذبه‌­های شگفت‌­انگیز آن دیدن خواهیم کرد. پس از آن به شمال استان کاتالونیا سفر کرده و پس از بازدید از شهر «خیرونا» و عبور از منطقه «پروانس» وارد فرانسه می­‌شویم.

در فرانسه از شهر کوچک «آرل» و نیز شهر قرون وسطایی بسیار زیبا و قدیمی « شامبری» دیدن خواهیم کرد و سپس به سوئیس می‌رویم تا بعدا که دوباره در این سفر به فرانسه بازگردیم.

در طول مسیر سوئیس از چشم­‌انداز زیبای کو­ه­‌ها و دریاچه­‌ها لذت خواهیم برد تا به «ژنو» برسیم و از جاذبه­‌های این شهر تماشایی دیدن کنیم. سپس از دهکده زیبای «گرویر» و کارخانه‌­های شکلات‌سازی سوئیسی نزدیک آن، قلعه قرون وسطایی «شیلون» که بر روی دریاچه بنا شده، و روستای تفریحی «لزین» دیدن کرده و از مناظر خیره­‌کننده «رون» و «مون بلان» لذت خواهیم برد.

روز بعد با تله‌کابین به «یخچال طبیعی 3000» صعود کرده و از چشم‌­انداز خیره­‌کننده قله‌های پوشیده از برف لذت می‌بریم. در ادامه، به دهکده زیبای «اینترلاکن»، شهر زیبای «لوسرن»، و شهر «زوریخ» می‌رویم. پس از آن به شهر «برن»، پایتخت سوئیس، خواهیم رفت.

سپس سفر خود را به سمت فرانسه ادامه داده و به «پاریس» می‌رسیم. در پایتخت رویایی فرانسه از جاذبه‌­های بی‌شمار، محله‌ها، برج «ایفل»، بلوارهای زیبا، و بناهای خیره­‌کننده دیدن کرده و پس از آن، سفر خاطره‌­انگیز خود را در پاریس به پایان می‌رسانیم.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

دوشنبه

دوشنبه

23 مهر 1403

دوشنبه

30 مهر 1403

یورو
1750
+ مبلغ ریالی پرواز

دوشنبه

دوشنبه

14 آبان 1403

دوشنبه

21 آبان 1403

یورو
1750
+ مبلغ ریالی پرواز

دوشنبه

دوشنبه

5 آذر 1403

دوشنبه

12 آذر 1403

یورو
1750
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • سفر به بارسلون در اسپانیا و بازدید از جاذبه‌های بی‌شمار آن
  • بازدید از جاذبه‌ها و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز شهرها و دهکده‌های زیبای سوئیس
  • سفر به شهر رویایی پاریس و بازدید از جاذبه‌های بی‌شمار پایتخت فرانسه

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • قایق‌سواری در رودخانه سن پاریس
  • بلیط اماکن دیدنی طبق برنامه تور
  • قطار کابلی در محله مون‌مارتر پاریس
  • 1 وعده شام
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> بارسلون

به اروپا خوش آمدید! ما در فرودگاه منتظرتان خواهیم بود تا به محض ورود، شما را به هتل محل اقامت‌تان ببریم. پیش از شروع تور، زمان کافی برای استراحت خواهید داشت. لطفا تابلوی اعلانات هتل را چک کنید تا از برنامه و جزئیات تور، زمان و مکان ملاقات، و نام راهنمای خود مطلع شوید.

<span> روز 2</span> بارسلون - خیرونا

صبح امروز گشت شهری «بارسلون» را خواهیم داشت و از «رامبلاس»، از آثار معماری «گائودی»، و از محل برگزاری بازی‌های المپیک سال 1992 بارسلون دیدن خواهیم کرد. سپس وقت آزاد خواهیم داشت تا بیشتر از جاذبه‌های بارسلون دیدن کنیم. حوالی عصر به شمال «کاتالونیا» رفته و در «خیرونا» قدم می‌زنیم؛ و از مرکز تاریخی شهر، خانه‌های رنگارنگش و همچنین محله قدیمی و کلیسای جامع آن دیدن خواهیم کرد.

<span> روز 3</span> خیرونا - معدن چراغها - شامبری

امروز از «پروانس» عبور کرده و وارد فرانسه می‌شویم. در شهر کوچک «آرل» که به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده توقف خواهیم کرد. در اینجا «ون‌گوگ»، نقاش معروف را به خاطر می‌آوریم که زمانی ساکن این شهر بوده است. همچنین از تئاتر و کلیسای کوچک رومی بازدید خواهیم کرد. پس از کمی گشت و گذار در شهر، ناهار را میل خواهیم کرد. پس از آن از نمایشگاه هنر نور (CARRIERES DE LUMIERE) بازدید خواهیم کرد. در این نمایشگاه شگفت‌انگیز که زمانی معدن سنگ بوده است، آثار تصویری و صوتی دیجیتال به نمایش در می‌آیند. پس از آن به «شامبری» که شهری زیبا در استان «سووآ» است خواهیم رفت و شب را در این شهر قرون وسطایی بسیار زیبا و قدیمی سپری خواهیم کرد.

<span> روز 4</span> شامبری - ژنو - گرویر - لزین

امروز به سوئیس سفر می‌کنیم و در شهر «ژنو» به همراه یک راهنمای محلی از «کاخ ملل» که مقر سازمان ملل متحد در اروپاست، باغ انگلیسی و ساعت زیبایش که تماما از گل ساخته شده، و «جت دِئو» که بلندترین فواره در اروپاست دیدن خواهیم کرد. در ادامه به دهکده زیبای «گرویِر» که با دیوارهای بلند محصور شده، و به لطف پنیرش شهرت جهانی پیدا کرده، می‌رویم. سپس وقت آزاد خواهیم داشت تا به گشت و گذار در این محل بپردازید و ناهار را میل کنید. بسیاری از کارخانه‌های شکلات‌سازی سوئیس، از جمله نستله، در نزدیکی این دهکده قرار دارند. ما از کارخانه شکلات‌سازی «کایلِر» دیدن خواهیم کرد و شکلات‌هایش را تست می‌کنیم. در ادامه از قلعه قرون وسطایی «شیلون» که بر روی دریاچه بنا شده دیدن خواهیم کرد (ورودیه جزو خدمات تور است). در ادامه مسیر از میان کوهستان‌ها و دهکده‌های زیبا عبور کرده و به روستای کوچک تفریحی «لِزین» خواهیم رسید که با چشم‌اندازهایی تماشایی از کوه «رون» و «مون بلان» به مقصدی معروف برای ورزش‌های زمستانی و کوه‌پیمایی تبدیل شده است. شام را در این دهکده زیبا مهمان ما خواهید بود.

<span> روز 5</span> لزین - اینترلاکن - لوسرن - زوریخ

در سفر امروز از بین چشم‌انداز زیبای کوه‌های سر به فلک کشیده گذر خواهیم کرد. لطفا بخاطر داشته باشید حتما لباس گرم با خود بیاورید. با تله‌کابین به یکی از شگفت‌انگیزترین نقاط سوئیس خواهیم رفت که در کل سال پوشیده از برف و یخ است. با تله‌کابین به «یخچال طبیعی 3000» صعود می‌کنیم. می‌توانید در اینجا قدم بزنید، از مناظر خارق العاده لذت ببرید، و خود را بر روی پل معلق محصور بین یخچال‌های طبیعی و قله‌های پوشیده از برف ببینید. همچنین می‌توانید از «کلیسای یخی» دیدن کنید و یا در «فان پارک» سرگرم شوید. در ادامه مسیر، در دهکده «اینترلاکِن» ناهار می‌خوریم و پس از عبور از کنار دریاچه‌های زیبا، به شهر «لوسِرن»، بعنوان یکی از زیباترین شهرهای سوئیس، می‌رسیم. پس از آن به «زوریخ» می‌رویم و پیش از رفتن به هتل، در مرکز تاریخی شهر قدم خواهیم زد. (لطفا توجه داشته باشید که در برخی مواقع به علت شرایط نامساعد جوی، از جمله باد و باران شدید، امکان صعود به یخچال طبیعی 3000 با تله‌کابین مقدور نخواهد بود.)

<span> روز 6</span> زوریخ - برن - پاریس

سفر خود را به مقصد «برن»، پایتخت کشور سوئیس که در امتداد رود «آر» بنا شده آغاز می‌کنیم. در شهر قدم می زنیم و از معماری قرون وسطایی شهر قدیم برن، که با وجود گذر زمان بخوبی حفظ شده است، لذت خواهیم برد. سفر خود را به سمت فرانسه ادامه می‌دهیم و در طول مسیر به سوی پاریس، از منظره زیبای دریاچه‌ها لذت خواهیم برد. حوالی عصر به شهر پاریس می‌رسیم. (لطفا توجه داشته باشید که اگر پاریس نقطه آغازین و یا پایانی سفر شماست، توصیه می‌کنیم یک یا دو شب بیشتر در این شهر اقامت کنید تا فرصت کافی برای بازدید از «دیزنی لند»، «کاخ وِرسای»، و سایر نقاط دیدنی شهر را داشته باشید.)

<span> روز 7</span> پاریس

امروز صبح به سمت منطقه «وِرسای» حرکت خواهیم کرد تا از کاخ عظیم پادشاهان فرانسه دیدن کنیم. پس از آن به پاریس بر می‌گردیم و به محله «مون‌مارتر» خواهیم رفت. با قطار ریلی به بالای تپه صعود کرده و از منظره زیبای پاریس لذت خواهیم برد. محله «مون‌مارتر» شهرت خود را مدیون نقاشان، هنرمندان، و کافه‌هایش است. شما می‌توانید ناهار را در یکی از رستوران‌های مون‌مارتر میل کنید و از فضای آرام و دل‌انگیز آن لذت ببرید. پس از آن گشت شهری پاریس را خواهیم داشت و با تاریخ، بلوارهای اصلی، و بناهای خیره کننده این شهر آشنا خواهیم شد. سپس به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 8</span> پاریس

پس از صرف صبحانه تور ما به پایان می‌رسد و وقت خداحافظی است. اتاق‌های هتل را تحویل داده و عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

اسپانیا
سوئیس
فرانسه

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای شنگن از اسپانیا را اینجا مشاهده نمائید.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 2 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

اسپانیا، سوئیس، فرانسه
از: 1,750 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

fatemeh

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید