توکیو، کیوتو، و هیروشیما

4.5 (2 نظر)
ژاپن
از: 3,490 €
4.5
(2 نظر)
رزرو تور
مدت

8 روز و 7 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 8 روزه «توکیو، کیوتو، و اوساکا» یک سفر رویایی به کشور ژاپن خواهیم داشت و از شهرهای توکیو، کیوتو، نارا، اوساکا، هیمه‌جی، اوکایاما، کوراشیکی، ایتسوکوشیما، هیروشیما و جاذبه‌های دیدنی آنها بازدید کرده، و 3 شب در توکیو، 1 شب در کیوتو، 1 شب در اوساکا، 1 شب در اوکایاما، و 1 شب در هیروشیما اقامت خواهیم کرد.

ما سفرمان را از توکیو آغاز خواهیم کرد، و پس از بازدید از جاذبه‌های پایتخت ژاپن، با قطار سریع‌السیر عازم کیوتو خواهیم شد. سپس از کیوتو به شهر اوساکا می‌رویم و در طول مسیر از دیدنی‌های شهر نارا نیز بازدید خواهیم کرد. پس از آن، اوساکا را به مقصد اوکایاما ترک نموده و در طول مسیر از شهر هیمه‌جی و همچنین از باغ‌های زیبای کوراکوئن دیدن خواهیم کرد. روز بعد عازم هیروشیما می‌شویم و در طول مسیر از کوراشیکی و ایتسوکوشیما بازدید می‌کنیم. در نهایت پس از بازدید از هیروشیما با قطار به توکیو می‌رویم و از توکیو به ایران بازمی‌گردیم.

 

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

دوشنبه

دوشنبه

12 آذر 1403

دوشنبه

19 آذر 1403

یورو
3490
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • سفر به بزرگترین شهرهای ژاپن شامل توکیو، کیوتو، و اوساکا
  • تجربه سفر بین شهری با یکی از پرسرعت‌ترین قطارهای جهان
  • چشیدن طعم منحصر بفرد غذاها و خوراکی‌های متنوع و دلپذیر ژاپنی
  • بازدید از معابد، برج‌ها، کاخ‌ها، موزه‌ها و دیگر اماکن تاریخی فوق‌العاده
  • بازدید از محله‌های مدرن و پر جنب و جوش شهری، مناطق تفریحی، و مراکز خرید
  • تماشای کوهستان، باغ‌ها، دریاچه‌ها، و آبشارها و لذت بردن از طبیعت شگفت‌انگیز ژاپن

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای ژاپن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • ورودیه اماکن گردشگری طبق برنامه تور
  • قطار پرسرعت طبق برنامه تور
  • 2 وعده ناهار در نارا و توکیو
  • 1 وعده شام در توکیو
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه
  • عوارض خروج از کشور

برنامه سفر

<span> روز 1</span> توکیو

به ژاپن خوش آمدید! با اتوبوس به هتل ترانسفر می‌شویم و با راهنماها ملاقات می‌کنیم. اواخر بعد از ظهر، با مترو به منطقه «شینجوکو» می‌رویم و انبوه مردمی که با جنب و جوش و تکاپو از سیستم حمل و نقل عمومی مدرن و کارآمد شهر استفاده می‌کنند را می‌بینیم. شینجوکو یکی از مهمترین مناطق تفریحات شبانه در توکیو است. شام را نیز اینجا میل می‌کنیم و بهمراه راهنما با مترو به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 2</span> توکیو

صبح امروز گشت شهری خود در توکیو را آغاز می‌کنیم تا این شهر شگفت‌انگیز را که تلفیقی مسالمت‌آمیز از مناطق سنتی و آرام و مناطق مدرن و پر جنب و جوش را پدید آورده است کشف کنیم. ابتدا توقفی کوتاه در «معبد زوجوجی» خواهیم داشت و عکس‌های زیبایی از «برج توکیو» خواهیم گرفت. همچنین صدها «جیزو»، که خدایان محافظ سنتی سنگی هستند خواهیم داد که راهنمای مسافران، توانبخش ضعیفان، و ناجی کسانی است که در خطرند. سپس به سمت چهارراه «شیبویا» که شلوغ‌ترین چهارراه جهان است می‌رویم. همچنین از معبد «میجی» که به امپراتور میجی، همسرش و ارواح آنها تقدیم شده بازدید خواهیم کرد. سپس در امتداد خیابان زیبای «اوموتِساندو» به مسیر خود ادامه داده، بخش‌های زیبای کاخ امپراتوری و باغ‌هایش را پشت سر می‌گذاریم، و برای بازدید از پل معروف «نیجوباشی» توقف می‌کنیم. پس از آن از منطقه «آکیهابارا» و «شهر الکتریکی» با نمادهایی از فرهنگ محبوب مانگا و انیمه ژاپنی گذر کرده و «کوکوگیکان» که استادیوم کشتی سومو و خانه‌ی این ورزش ژاپنی است را خواهیم دید. همچنین از معبد بودایی «سنسوجی»، که قدیمی‌ترین و مهم‌ترین معبد توکیو با یک مجسمه 55 متری است دیدن خواهیم کرد. سپس وقت آزاد خواهیم داشت تا از خیابان تجاری سنتی «ناکامیسه» در منطقه «آساکوسا» بازدید کنیم. سپس ناهار را در یکی از رستوران‌های محلی صرف می‌کنیم و بعد به هتل باز می‌گردیم. بعد از ظهر را نیز وقت آزاد خواهیم داشت و در شهر به گشت و گذار بیشتر خواهیم پرداخت.

<span> روز 3</span> توکیو - کیوتو

امروز پس از صرف صبحانه به ایستگاه قطار توکیو می‌رویم تا با یکی از پرسرعت‌ترین قطارهای جهان، مسافت 500 کلیومتری را ظرف کمتر از دو ساعت طی کنیم و به شهر کیوتو برویم. پس از ورود به کیوتو، تمام روز را در این شهر می‌گذرانیم؛ شهری که بین سال های 794 تا 1868 میلادی پایتخت ژاپن و خانه دربار امپراتوری بوده است. در طول جنگ جهانی دوم، کیوتو تنها شهر بزرگ ژاپن بود که از بمباران‌ها در امان ماند و به همین دلیل هنوز گنجینه‌های میراث فرهنگی و هنری خود را حفظ کرده است. همچنین معاهده معروف محدودیت انتشار گازهای گلخانه‌ای در سال 1997 در کیوتو امضا شد. سفر ما به کیوتو شامل بازدید از مهم‌ترین بخش‌های شهر است. ما از معبد شگفت‌انگیز شینتو «فوشیمی ایناری»، «کاخ امپراتوری»، معبد «کینکاکوجی»، و «غرفه طلایی» با باغ‌های شگفت‌انگیزش دیدن خواهیم کرد. سپس وقت آزاد خواهیم داشت و پس از آن به «گیون» که یک محله سنتی شلوغ است خواهیم رفت.

<span> روز 4</span> کیوتو - نارا - اوساکا

امروز به سمت شهر «نارا» حرکت می‌کنیم و از «تودایجی» که یک معبد بودایی باشکوه است که در سال 752 میلادی ساخته شده و دارای یک مجسمه غول‌پیکر جذاب برای عکاسی و گوزن‌های آزاد در پارک برای لمس نمودن و غذا دادن است دیدن می‌کنیم. سپس ناهار را میل نموده و سپس از معبد «هوریوجی» که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و شامل مدرسه، صومعه و معبد است بازدید می‌کنیم. این معبد یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین ساختمان‌های چوبی در جهان و عبادتگاه مهمی در ژاپن است. در ادامه، شهر نارا را ترک نموده و به سمت شهر مدرن «اوساکا»، که دومین شهر ژاپن محسوب می‌شود ادامه می‌دهیم. حوالی عصر به اوساکا می‌رسیم و به «دوتونبوری» که منطقه‌ای رنگارنگ با تفریحات و سرگرمی‌های فراوان شبانه است می‌رویم.

<span> روز 5</span> اوساکا - هیمه‌جی - باغ‌های کوراکوئن - اوکایاما

امروز به شهر «هیمه‌جی» می‌رویم و وارد مجموعه‌ای عظیم با معماری قلعه‌های ژاپنی خواهیم شد. سپس ناهار را در یک رستوران محلی صرف خواهیم کرد. در ادامه به سمت «اوکایاما» می‌رویم و از «کوراکوئن» که یکی از زیباترین باغ‌های ژاپن با دریاچه‌ها، آبشارها، و چایخانه‌های سنتی است دیدن می‌کنیم. سپس به سمت معبد شینتو «کیبیتسو-جینجا» حرکت می کنیم، جایی که ایزد «کیبیتسوهیکو-نو-میکوتو»، که منشأ افسانه «موموتارو» و نماد استان اوکایاما است، مورد احترام قرار می‌گیرد. در اینجا ما با یک معماری منحصر به فرد با راهرویی به طول 360 متر مواجه می‌شویم. پس از آن، وقت آزاد برای گشت و گذار و لذت بردن از شهر خواهیم داشت. توجه: در برخی از تاریخ‌ها ممکن است در فوکویاما یا کوراشیکی اقامت داشته باشیم. در آن صورت، بازدید از معبد «کیبیتسو-جینجا» لغو خواهد شد و بازدید از کوراشیکی را در بعد از ظهر همان روز خواهیم داشت.

<span> روز 6</span> اوکایاما - کوراشیکی - ایتسوکوشیما - هیروشیما

امروز به «کوراشیکی» می‌رویم، شهری که مرکز تاریخی بسیار جذابی دارد و قدم زدن در آن دارای حال و هوای زمان‌های قدیم است. در ادامه، مسیرمان را به سمت «هیروشیما» ادامه می‌دهیم؛ شهری که متأسفانه به دلیل بمب اتمی که در زمان جنگ جهانی دوم در سال 1945 بر روی آن انداخته شد و شهر را با خاک یکسان کرد مشهور شده است. ما در اطراف بنای یادبود صلح و گنبد بمب قدم می زنیم و از موزه صلح بازدید می‌کنیم. پس از جنگ به سراغ صلح می‌رویم و با سوار شدن بر کشتی به جزیره‌ای می‌رویم که در آنجا «مردان و ایزدان کنار هم زندگی می‌کنند» و از معبد «ایتسوکوشیما» که به نگهبانان دریا اختصاص یافته و بخشی از آن بر فراز دریا ساخته شده دیدن خواهیم کرد. اینجا زمان کافی برای دیدن معبد، قدم زدن در مرکز زیبای آن و صرف ناهار خواهیم داشت. توجه: ترتیب بازدیدها در هیروشیما (بدون آنکه بازدیدی حذف شود) ممکن است بر اساس شرایط تغییر کند.

<span> روز 7</span> هیروشیما - توکیو

پس از صرف صبحانه به ایستگاه قطار رفته و به توکیو می‌رویم. ظرف 4 ساعت، فاصله 800 کیلومتری بین دو شهر را طی نموده و حدود ساعت 2 بعد از ظهر به توکیو می‌رسیم. در توکیو زمان آزاد خواهیم داشت تا بیشتر در گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌ها و رفتن به مراکز خرید آن بپردازیم.

<span> روز 8</span> توکیو

بعد از صرف صبحانه خدمات تور ما در توکیو به پایان می‌رسد. اتاق‌های هتل را تحویل داده و برای پرواز بازگشت عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

ژاپن

نوع مقصد

مقصد تکی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به ژاپن نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت سفارت و تحویل مدارک، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور و تحویل ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای ژاپن را اینجا مشاهده نمائید.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی و گشت‌های شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود. ضمنا سفر از توکیو به کیوتو و همچنین از هیروشیما به توکیو بوسیله قطار پرسرعت انجام می‌شود.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

ژاپن
از: 3,490 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

saeed

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید