شرق و غرب کلاسیک تا لاس وگاس

4.3 (4 نظر)
آمریکا، کانادا
از: 8,890 €
4.3
(4 نظر)
رزرو تور
مدت

19 روز و 18 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 19 روزه «شرق و غرب کلاسیک تا لاس وگاس» یک سفر جذاب و فراموش‌نشدنی به 2 کشور آمریکا و کانادا خواهیم داشت و از شهرهای نیویورک، بوستون، دیترویت، شیکاگو، لس آنجلس، لاس وگاس، و فلگستف، و همچنین گرند کنیون در کشور آمریکا و شهرهای مونترال، کبک، اُتاوا، و تورنتو، و نیز آبشار نیاگارا، در کشور کانادا بازدید خواهیم کرد.

در این سفر ما 2 شب در نیویورک، 1 شب در بوستون، 1 شب در مونترال، 2 شب در کبک، 1 شب در اُتاوا، 2 شب در تورنتو، 1 شب در نیاگارا، 1 شب در دیترویت، 2 شب درشیکاگو، 2 شب در لس آنجلس، 2 شب در لاس وگاس، و 1 شب در فلگستف اقامت خواهیم داشت.

ما سفرمان را از شهر نیویورک در آمریکا آغاز می‌کنیم و پس از بازدید از این شهر و سپس از شهر بوستون، وارد خاک کانادا شده و طی 7 روز در این کشور به گشت و گذار در شهرهای معروفی نظیر مونترال، کبک، اُتاوا، و تورنتو پرداخته و از جاذبه‌های آنها دیدن می‌کنیم. سپس به دیدن آبشار نیاگارا در مرز کانادا و آمریکا می‌رویم و پس از آن وارد خاک امریکا شده، به دیترویت و سپس شیکاگو می‌رویم. در ادامه با پرواز به لس آنجلس می‌رویم و از این شهر و سپس از شهرهای لاس‌وگاس و فلگستف و همچنین از دره اعجاب‌انگیز گرند کنیون بازدید خواهیم کرد. در نهایت به لاس به وگاس برمی‌گردیم و به سفرمان در این شهر سرزنده پایان می‌دهیم.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

دوشنبه

دوشنبه

17 شهریور 1404

جمعه

4 مهر 1404

یورو
8890
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهرهای مشهور آمریکا و کانادا
  • تماشای آبشار زیبای نیاگارا در مرز کانادا و آمریکا
  • دیدن گرند کنیون بعنوان یکی از اعجاب‌انگیزترین آثار طبیعی آمریکا
  • بازدید از مراکز پر جنب و جوش شهری، برج‌ها، آسمان‌خراش‌ها، پارک‌ها، و غیره
  • بازدید از مجتمع‌های تجاری، گالری، موزه، و مراکز تفریحی، فرهنگی، و هنری

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات ویزای آمریکا و کانادا
  • هزینه‌های اداری سفارت و ویزا
  • مشاوره مصاحبه سفارت آمریکا
  • پیکاپ ویزای آمریکا و کانادا
  • بیمه مسافرتی
  • سی‌آی‌پی فرودگاه امام
  • عوارض خروج از کشور
  • تور لیدر مجرب
  • پرواز داخلی شیکاگو به لس آنجلس
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • هزینه پرواز رفت و برگشت
  • هزینه دارالترجمه
  • هزینه سفر مصاحبه و انگشت‌نگاری سفارت

برنامه سفر

<span> روز 1</span> نیویورک

به شهر «نیویورک» خوش آمدید! پس از خروج از فرودگاه، ترانسفر به هتل محل اقامت‌مان را خواهیم داشت و اتاق‌های‌مان را تحویل خواهیم گرفت. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص برنامه سفر می‌توانید تابلوی اعلانات هتل را چک کنید.

<span> روز 2</span> نیویورک

امروز پس از صرف صبحانه، گشت شهری کاملی در نیویورک داریم و از محله‌های بالا، میانی و پایین «منهتن»، «وال استریت»، «مرکز راکفِلر»، کلیسای جامع «سنت پاتریک»، «پارک سِنترال»، «میدان کُلومبوس»، ساختمان «تایم وارنِر» (AOL/Time Warner Building)، محله معروف «ویلِج»، محله ایتالیای کوچک، و پارک «باتری» با چشم‌انداز زیبا از «مجسمه آزادی» بازدید خواهیم کرد. شب نیز به دیدن «میدان تایمز» که قلب اصلی شهر با موزیکال‌های برادوِی، آسمان‌خراش‌ها، و نورپردازی‌های تماشایی است خواهیم رفت.

<span> روز 3</span> نیویورک - بوستون

امروز نیویورک را ترک کرده و عازم «بوستون» در ایالت ماساچوست می‌شویم و به گشت و گذار در این شهر که نقش کلیدی در استقلال ایالات متحده از بریتانیا داشته می‌پردازیم. در گشت شهری‌مان در بوستون از «بیکن هیل»، «دانشگاه هاروارد»، باغ‌های «بوستون کامِن»، و کلیسای «ترینیتی» بازدید می‌کنیم و پس از آن به بازار پر جنب و جوش «کوئینسی» در کنار اسکله که پر از مغازه‌ها و رستوران‌های جذاب است می‌رویم و وقت آزاد برای گشت و گذار در بازار خواهیم داشت. سپس به هتل بازمی‌گردیم.

<span> روز 4</span> بوستون - وودستاک - مونترال

پس از صرف صبحانه، از دو ایالت شرقی «نیوهمپشایر» و «وِرمونت» در ایالات متحده که دیدنی‌ترین مناظر را دارند عبور کرده و سپس در شهر زیبای «وودستاک» در ایالت وِرمونت با خانه‌های جذاب و دیدنی توقف خواهیم کرد. سپس از مرز کانادا می‌گذریم، به شهر «مونترال» می‌رسیم، و به هتل محل اقامت‌مان می‌رویم.

<span> روز 5</span> مونترال - کبک

امروز صبح پس از صرف صبحانه، گشت شهری «مونترال» را خواهیم داشت و از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا از جمله پارک «مونت رویال»، عبادتگاه «سنت جوزف»، و کلیسای جامع دیدن خواهیم کرد. در ادامه پس از صرف ناهار به سمت «کبک» حرکت کرده و پس از ورود به این شهر به هتل محل اقامت‌مان می‌رویم.

<span> روز 6</span> کبک

امروز بعد از صبحانه، گشت شهری «کبِک» را خواهیم داشت و از جاذبه‌های دیدنی شهر که مهمترین آنها شامل «شاتو فرونتِناک»، «میدان رویال»، شهرک «سنت آن دو بوپره»، و قلعه «لا سیتادِل» می‌شود بازدید می‌کنیم. بعد از ظهر نیز وقت آزاد برای گشت و گذار بیشتر خواهیم داشت. پیشنهاد می‌کنیم در این وقت آزاد از آبشار «مونتمورِنسی» بازدید کنید.

<span> روز 7</span> کبک - سنت آگات دمون - مون ترومبلان - اُتاوا

پس از صرف صبحانه، سفری مملو از مناظر و چشم‌اندازهای تماشایی کانادایی را آغاز خواهیم کرد. ما از شهر «لورِنشین هیلز» (Laurentian Hills) بازدید می‌کنیم، در شهر جذاب «سنت آگات دِمون» توقف می‌کنیم، و سپس به سوی « مون ترومبلان» (Mount Tremblant) که پیست اسکی آن شهرت جهانی دارد ادامه می‌دهیم. سپس از آنجا به شهر اُتاوا، پایتخت کانادا، می‌رویم و وارد هتل محل اقامت‌مان می‌شویم.

<span> روز 8</span> اُتاوا - هزار جزیره - تورنتو

امروز پس از صرف صبحانه، گشت شهری اُتاوا را خواهیم داشت. ابتدا از «کانال ریدو» و «ساختمان پارلمان» دیدن خواهیم کرد. سپس به سوی شهرک «گانهُنوکوی» ادامه داده و در آنجا یک قایق‌سواری لذت‌بخش با مناظر دیدنی در رودخانه «سنت لارنس» و «هزار جزیره» را تجربه می‌کنیم. پس از آن به سمت جنوب ادامه مسیر داده و حوالی عصر به شهر «تورنتو» می‌رسیم و به هتل محل اقامت‌مان می‌رویم.

<span> روز 9</span> تورنتو

امروز پس از صرف صبحانه، یک گشت شهری کامل در تورونتو خواهیم داشت و از «محله چینی‌ها»، «شهرداری تورنتو»، منطقه مالی-تجاری شهر، مجتمع تجاری «ایتون سنتر»، عمارت «کاسا لوما» و دیگر اماکن مهم گردشگری شهر دیدن می‌کنیم. بعد از ظهر این امکان را داریم که از «برج سی‌اِن» (CN Tower) تورنتو بازدید کنیم، برای خرید به مجتمع تجاری ایتون برویم، یا در شهر زیرزمینی به طول 25 کیلومتر با فروشگاه‌ها و گالری‌های متنوع که درست در زیر منطقه مالی-تجاری واقع شده قدم بزنیم و خرید کنیم. پس از آن، حوالی غروب، به اسکله «کوئینز» که یک منطقه تفریحی پر جنب و جوش با کافه‌ها و رستوران‌های رنگارنگ است می‌رویم. سپس در پایان روز به هتل محل اقامت‌مان بازمی‌گردیم.

<span> روز 10</span> تورنتو - نیاگارا آن دِلِیک - آبشار نیاگارا

پس از صرف صبحانه به سمت شهر زیبای «نیاگارا آن دِلِیک» می‌رویم و پس از قدم زدن در آنجا، به سمت «آبشار نیاگارا» ادامه مسیر خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم وقتی به آبشار نیاگارا رسیدیم، قبل از سوار شدن به کشتی، از «ساعت گل» زیبا عکس بگیرید. سپس سوار کشتی نیاگارا خواهیم شد که ما را به پای آبشار معروف می‌برد. پس از آن وقت آزاد خواهیم داشت تا از جاذبه‌های دیدنی «کلیفتون هیل» لذت ببریم. سپس حوالی بعد از ظهر به هتل محل اقامت‌مان در آبشار نیاگارا می‌رویم.

<span> روز 11</span> آبشار نیاگارا - دیترویت

امروز در خاک کانادا به سفرمان ادامه داده و به شهر «وینزِر» در جنوب استان اُنتاریو می‌رویم. سپس در کنار رودخانه این شهر که مشرف به شهر «دیترویت» در ایالات متحده است توقف خواهیم کرد. سپس وارد خاک امریکا شده، به موزه «هِنری فورد» می‌رویم، و بازدیدی از شهر خواهیم داشت. برای شام نیز به محله پرجنب‌وجوش یونانی خواهیم رفت و در آنجا وقت آزاد خواهیم داشت. سپس به هتل محل اقامت‌مان بازمی‌گردیم.

<span> روز 12</span> دیترویت - سوگاتاک - شیکاگو

امروز صبح اول وقت به شهر «سوگاتاک» در ایالت میشیگان می‌رویم، در خیابان‌ها و مراکز خرید آن قدم می‌زنیم، و ناهار را میل می‌کنیم. سپس به سوی شهر «شیکاگو» ادامه مسیر می‌دهیم و پس از ورود به شهر به هتل محل اقامت‌مان رفته و اتاق‌های‌مان را تحویل می‌گیریم. در ادامه روز، حوالی بعد از ظهر، به پارک هزاره و محله معروف «لوپ» با سالن‌های تئاتر و نورپردازی‌های دیدنی‌اش می‌رویم. شام را نیز میل خواهیم کرد و وقت آزاد برای گشت و گذار خواهیم داشت. سپس به هتل بازمی‌گردیم.

<span> روز 13</span> شیکاگو

پس از صبحانه، یک گشت کامل در شهر «شیکاگو» خواهیم داشت و از جاذبه‌های دیدنی شهر که شامل پارک هزاره جدید، برج معروف «سیرز» که نام آن به «ویلیس» تغییر یافته، پارک «گرانت»، قطار مرتفع و مشهور «لوپ»، مرکز شهر، آسمان‌نمای «آدلِر» که در پردیس موزه واقع شده، موزه تاریخ طبیعی «فیلد»، و آکواریوم «شید» بازدید خواهیم کرد. سپس از روی پل‌های رودخانه شیکاگو عبور کرده و چشم‌انداز کامل شهر را از کنار دریاچه تماشا می‌کنیم. در ادامه وقت آزاد برای پیاده‌روی در مرکز شهر و تماشای چشم‌انداز برج ویلیس خواهیم داشت. پس از آن ناهار را صرف خواهیم کرد و سپس به دیدن اسکله نیروی دریایی، که وقتی در سال 1916 ساخته شد بزرگترین اسکله در جهان بود و امروزه به محلی برای تفریح و سپری کردن اوقات فراغت تبدیل شده، خواهیم رفت. در اینجا می‌توانید در صورت تمایل، تورهای گشت رودخانه‌ای شیکاگو را خریداری نموده و با قایق‌سواری در رودخانه زیبای شیکاگو، با معماری متنوع و چشمگیر این شهر زیبا بیشتر آشنا شوید. سپس در پایان گشت و گذارهای‌مان به هتل بازمی‌گردیم.

<span> روز 14</span> شیکاگو - لس آنجلس

در ساعتی که توسط لیدر تور اعلام می‌شود به فرودگاه ترانسفر می‌شویم و به مقصد شهر «لس آنجلس» پرواز خواهیم کرد. پس از رسیدن به مقصد و خروج از فرودگاه، به هتل محل اقامت‌مان ترانسفر خواهیم شد. پس از پذیرش در هتل می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره ادامه برنامه تور را در پذیرش هتل دریافت نمائید. توجه داشته باشید که در پروازهای داخلی آمریکا، حداکثر وزن مجاز چمدان 23 کیلوگرم است. در صورت داشتن اضافه بار، می‌بایست هزینه آن را مستقیما به شرکت هواپیمایی بپردازید.

<span> روز 15</span> لس آنجلس

امروز بعد از صرف صبحانه یک گشت شهری کامل در «لس آنجلس» داریم. گشت‌مان شامل بازدید از مرکز موسیقی، مرکز «سیویک»، مرکز مالی-تجاری، و مرکز سرگرمی «اِل‌اِی لایو» (LA Live) می‌شود. سپس در امتداد «بلوار ویلشایر» به غرب شهر می‌رویم، از محله کُره‌ای و «بری دیچ» عبور می‌کنیم و به محله لوکس «بِوِرلی هیلز» ‌می‌رسیم. سپس از طریق بلوار «سانسِت» به «هالیوود» می‌رویم، در پیاده‌رو مشاهیر با هزاران ستاره که به نام هنرمندان مشهور در کف پیاده‌رو نقش بسته قدم می‌زنیم، تئاتر دالبی و تئاتر چینی را می‌بینیم، و تابلوی هالیوود را نظاره می‌کنیم. در ادامه وقت آزاد برای پیاده‌روی و صرف ناهار خواهیم داشت. سپس حوالی عصر به «لانگ بیچ» با چشم‌اندازهای تماشایی و تصاویر انعکاس درختان نخل در ساختمان‌های شیشه‌ای می‌رویم. همچنین مدت زمانی را به قدم زدن در «شورلاین» اختصاص خواهیم داد و شام را در یکی از رستوران‌های پر جنب و جوش «کوئین مری» در کنار اقیانوس اطلس میل خواهیم کرد.

<span> روز 16</span> لس آنجلس - لاس وگاس

امروز لس آنجلس را ترک کرده و راهی ایالت «نِوادا» و شهر «لاس وگاس» می‌شویم. پس از پذیرش در هتل لاس وگاس، زمان آزاد خواهیم داشت. سپس حوالی بعد از ظهر به مرکز شهر می‌رویم و از خیابان معروف «استریپ» که خیابان اصلی شهر با هتل‌ها، مراکز تفریحی، و سالن‌های نمایش فراوان و باشکوه است دیدن می‌کنیم. برای شب نیز می‌توانید در تور اختیاری شب‌های نورانی لاس وگاس شرکت کنید.

<span> روز 17</span> لاس وگاس - کلرادو کنیون - فلگستف

امروز صبح اول وقت به سوی «آریزونا» حرکت می‌کنیم و در طول مسیر در منطقه «سِلیگمَن» که در جاده تاریخی 66 واقع شده توقف خواهیم کرد. جاده تاریخی 66 به طول 3940 کیلومتر که در سال 1926 افتتاح شده به عنوان جاده اصلی آمریکا و مادر جاده‌های این کشور شناخته می‌شود. سپس مسیرمان را به سوی دره «کُلُرادو کَنیون» ادامه می‌دهیم. این ژرف‌دره یکی از عجایب بزرگ طبیعی جهان و نماد غرب آمریکاست. در کلرادو کنیون با اتوبوس به چشم‌انداز «فرشته روشن» (Bright Angel) و سپس به «نقطه ماتِر» (Mather Point) رفته و از مناظر چشمگیر آن که حدود 2 هزار متر بالاتر از رودخانه کف دره است دیدن خواهیم کرد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید تور گشت هوایی کنیون را تهیه نموده و از فراز آسمان این اثر طبیعی خارق‌العاده را تماشا کنید. در پایان بازدید از گرند کنیون به سوی «فلَگستَف» حرکت نموده و حوالی بعد از ظهر به این شهر می‌رسیم و به هتل محل اقامت‌مان خواهیم رفت.

<span> روز 18</span> فلگستف - لاس وگاس

پس از صرف صبحانه به سمت ایالت «نِوادا» حرکت می‌کنیم، در مسیر خود از کنار سد «هووِر» عبور کرده و آن را از داخل اتوبوس تماشا می‌کنیم. سپس برای ناهار توقف می‌کنیم. پس از آن به سوی «لاس وِگاس» ادامه مسیر می‌دهیم. پس از ورود به لاس وگاس و پذیرش در هتل، حوالی بعد از ظهر به یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اوتلت شهر می‌رویم. شب را نیز وقت آزاد خواهیم داشت تا در شهر و هتل‌های آن به گشت و گذار بپردازیم یا به تماشای یکی از نمایش‌ها، کنسرت‌ها، یا سیرک‌های فوق‌العاده جذابی که در شهر برگزار می‌شود بنشینیم.

<span> روز 19</span> لاس وگاس

بعد از صرف صبحانه، خدمات تور ما در لاس وگاس به پایان می‌رسد و برای پرواز بازگشت عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 15 تا 20 روز

زبان

فارسی

کشور

آمریکا
کانادا

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل مبلغ بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به آمریکا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره مصاحبه سفارت، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت مصاحبه و انگشت‌نگاری، پرداخت هزینه‌های اداری سفارت و ویزا، پیگیری هماهنگی‌های لازم جهت سفر متقاضی به کشور ثالث شامل امارات، ترکیه، و ارمنستان (هزینه سفر به کشور ثالث برای مصاحبه و انگشت‌نگاری سفارت جزو خدمات تور نیست) و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور و پیکاپ ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای آمریکا را اینجا مشاهده نمائید.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای کانادا را اینجا مشاهده نمائید.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

سفرهای بین شهر و همچنین ترانسفرهای داخلی شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام خواهد شد. سفر از شهر شیکاگو تا شهر لس آنجلس، به دلیل بعد مسافت، از طریق پرواز داخلی انجام خواهد شد.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 30% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 45% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 65% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گرد

از آنجایی که بلافاصله پس از رزرو قطعی تور برای اخذ وقت مصاحبه و انگشت‌نگاری سفارت اقدام می‌شود، هزینه آن به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.
چنانچه برنامه تور شامل سفر با پرواز داخلی، قطار بین شهری، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

آمریکا، کانادا
از: 8,890 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

saeed

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید