مادرید و لیسبون

4.6 (5 نظر)
اسپانیا، پرتغال
از: 930 €
4.6
(5 نظر)
رزرو تور
مدت

5 روز و 4 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 5 روزه «مادرید و لیسبون» به 2 کشور دیدنی اسپانیا و پرتغال سفر کرده و از جاذبه‌های فراوان شهرهای مادرید و لیسبون بازدید می‌کنیم. 

ما سفرمان را از شهر «مادرید» آغاز می‌کنیم و به گشت و گذار در پایتخت اسپانیا و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و محله‌های زیبای این شهر دوست‌داشتنی می‌پردازیم. 

سپس با اتوبوس توریستی به سوی پرتغال حرکت کرده و در طول مسیر از شهرهای تاریخی «کاسرس» در اسپانیا و «اِوورا» در پرتغال دیدن می‌کنیم. 

سپس به «لیسبون» می‌رویم و از جاذبه‌های پایتخت پرتغال، به عنوان مقصد پایانی این تور، بازدید خواهیم کرد.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

سه‌شنبه

سه‌شنبه

15 آبان 1403

شنبه

19 آبان 1403

یورو
930
+ مبلغ ریالی پرواز

سه‌شنبه

سه‌شنبه

6 آذر 1403

شنبه

10 آذر 1403

یورو
930
+ مبلغ ریالی پرواز

سه‌شنبه

سه‌شنبه

25 دی 1403

شنبه

29 دی 1403

یورو
930
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • گشت شهری مادرید و تماشای جاذبه‌های دیدنی پایتخت اسپانیا
  • بازدید از شهرهای تاریخی کاسرس و اوورا در مسیر اسپانیا به پرتغال
  • گشت شهری لیسبون و بازدید از چشم‌انداز زیبای پایتخت پرتغال

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • بلیط اماکن دیدنی طبق برنامه تور
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> <b>ورود به مادرید و گشت نیم‌روزه</b>

به مادرید خوش آمدید! در فرودگاه منتظرتان هستیم تا شما را به هتل محل اقامت‌تان ببریم. پیش از شروع تور، زمان کافی برای استراحت خواهید داشت. لطفا تابلوی اعلانات هتل را چک کنید تا از برنامه جلسه معارفه و آشنایی با راهنما و همسفرهای‌تان مطلع شوید. عصر از معبد مصری «دِبود»، «پلازا د اسپانیا»، و محله سرزنده «گران ویا» بازدید خواهیم کرد. شما می‌توانید شام را نیز به انتخاب خود در یکی از انواع رستوران‌های هندی، چینی، اسپانیایی، خاورمیانه‌ای، و غیره میل کنید.

<span> روز 2</span> <b>گشت شهری تمام‌روز مادرید</b>

صبح امروزمان را با یک گشت شهری کامل در مرکز شهر مادرید، شامل «پائسو دل پرادو»، «سیبلس»، فواره «نپتون»، دروازه «پوئرتا د آلکالا»، و «پلازا مایور» آغاز می‌کنیم. سپس به «پارک رِتیرو» خواهیم رفت که بهشتی سرسبز در قلب شهر مادرید است و از دریاچه و قصر شیشه‌ای آن بازدید خواهیم کرد. در ادامه از میدان گاوبازی «لاس ونتاس» (ورودیه جزو خدمات تور است) که یکی از مشهورترین میادین گاوبازی در دنیاست دیدن خواهیم کرده و در موزه آن با فرهنگ «کوریداها» بیشتر آشنا خواهیم شد. سپس زمان آزاد خواهیم داشت تا از بعد از ظهر خود لذت ببرید. هنگام غروب به «پلازا د اورینته» که در مقابل کاخ سلطنتی واقع شده خواهیم رفت که محله‌ای زیبا و سرزنده با رستوران‌های متنوع است. در اینجا علاوه بر غذای محلی اسپانیایی، انواع غذاهای بین‌المللی نیز سرو می‌شود. شما می‌توانید شام را به انتخاب خود در یکی از رستوران‌های اینجا میل کنید. در انتهای روز همگی به هتل بر می‌گردیم.

<span> روز 3</span> <b>سفر از مادرید به لیسبون؛ بازدید از کاسرس و اوورا طی مسیر</b>

امروز مادرید را ترک کرده و به سمت «اِکسترمادورا» سفر خواهیم کرد. در «کاسِرِس» ناهار می‌خوریم و از مرکز تاریخی شهر، که یکی از بهترین مجموعه‌های روباز متعلق به قرون وسطی و رنسانس در دنیاست، دیدن می‌کنیم. در ادامه مسیر به پرتغال می‌رسیم و در «اِوورا» توقف خواهیم کرد تا از این شهر زیبا، که بعنوان میراث جهانی شناخته شده، و از خیابان‌های سفید، قصرهای رنسانسی، و کلیسای جامع‌اش دیدن خواهیم کرد. همچنین از کلیسای شگفت انگیز استخوان نیز بازدید خواهیم کرد. سپس به سوی شهر «لیسبون» ادامه داده و حوالی عصر به مقصد خواهیم رسید.

<span> روز 4</span> <b>گشت شهری تمام‌روز لیسبون</b>

امروز صبح به همراه یک راهنمای محلی از نقاط دیدنی شهر «لیسبون» دیدن خواهیم کرد. از محله‌های قدیمی از جمله «بِلِم» که محل تولد کاوشگر بزرگ پرتغالی است، که در قرن پانزدهم میلادی تمامی اقیانوس‌ها را درنوردید، بازدید خواهیم کرد. همچنین از یادمان اکتشافات، برج بِلِم، و صومعه زیبای «جیرونیموس» که بعنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده دیدن خواهیم کرد. سپس، حوالی عصر به میدان «ریستارادورِس» که پر از کافه و رستوران‌های زیباست خواهیم رفت. پیشنهاد می‌کنیم سوار قطار ریلی «اِلوادور د گلوریا» شوید و به «سن پِدرو» رفته و از چشم‌انداز زیبای لیسبون و «بایرو آلتو» لذت ببرید. پس از آن به هتل باز می‌گردیم.

<span> روز 5</span> <b>روز پایانی در لیسبون</b>

پس از صرف صبحانه تور ما به پایان می‌رسد و وقت خداحافظی است. اتاق‌های هتل را تحویل داده و عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

اسپانیا
پرتغال

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی پکیج تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره جهت آماده‌سازی مدارک سفارت، تکمیل فرم‌های مربوطه، اخذ وقت انگشت‌نگاری سفارت، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک و الزامات اخذ ویزا را اینجا مشاهده نمائید.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود. ضمنا در برخی از تورها، طبق برنامه سفر، از هواپیما، قطار، یا کشتی نیز برای ترانسفر بین شهری استفاده خواهد شد که جزئیات آن در خدمات تور و برنامه سفر درج شده است.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

اسپانیا، پرتغال
از: 930 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

alastor

Member Since 2022

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید