واشنگتن و ساحل شرقی

4.2 (1 نظر)
آمریکا، کانادا
از: 4,350 €
4.2
(1 نظر)
رزرو تور
مدت

9 روز و 8 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 9 روزه «واشنگتن و ساحل شرقی» یک سفر به یاد ماندنی به 2 کشور آمریکا و کانادا خواهیم داشت و از شهرهای واشنگتن، لنکستر، نیویورک، و بوستون در کشور آمریکا و شهرهای مونترال، کبک، و وودستاک در کشور کانادا بازدید خواهیم کرد.

در این سفر ما 2 شب در واشنگتن، 2 شب در نیویورک، 1 شب در بوستون، 1 شب در مونترال، و 2 شب در کبک اقامت خواهیم داشت.

ما سفرمان را از شهر واشنگتن در آمریکا آغاز می‌کنیم و پس از بازدید از این شهر و سپس از شهر لنکستر به نیویورک می‌رویم. در ادامه، پس از بازدید از جاذبه‌های دیدنی نیویورک به بوستون می‌رویم.

سپس وارد خاک کانادا شده و از شهر وودستاک و پس از آن از مونترال دیدن خواهیم کرد. در نهایت به شهر کبک می‌رویم و پس از بازدید از این شهر دیدنی، سفرمان را به پایان می‌رسانیم.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

شنبه

شنبه

15 شهریور 1404

یکشنبه

23 شهریور 1404

یورو
4350
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهرهای شرقی آمریکا و کانادا
  • بازدید از مراکز پر جنب و جوش شهری، برج‌ها، آسمان‌خراش‌ها، پل‌ها، پارک‌ها، و غیره
  • بازدید از مجتمع‌های تجاری، گالری، موزه، و مراکز تفریحی، فرهنگی، و هنری

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات ویزای آمریکا و کانادا
  • هزینه‌های اداری سفارت و ویزا
  • مشاوره مصاحبه سفارت آمریکا
  • پیکاپ ویزای آمریکا و کانادا
  • بیمه مسافرتی
  • سی‌آی‌پی فرودگاه امام
  • عوارض خروج از کشور
  • تور لیدر مجرب
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • هزینه پرواز رفت و برگشت
  • هزینه دارالترجمه
  • هزینه سفر مصاحبه و انگشت‌نگاری سفارت

برنامه سفر

<span> روز 1</span> واشنگتن

به شهر «واشنگتن» خوش آمدید! به هتل محل اقامت‌مان ترانسفر خواهیم شد و سپس وقت آزاد خواهیم داشت. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص برنامه سفر می‌توانید تابلوی اعلانات هتل در بخش پذیرش را چک کنید. حوالی غروب ترانسفر به «جورج تاون» خواهیم داشت و از پر جنب و جوش‌ترین محله شهر که پر از کافه و رستوران‌های رنگارنگ است بازدید خواهیم کرد. سپس در پایان روز به هتل محل اقامت‌مان بازمی‌گردیم.

<span> روز 2</span> واشنگتن

پس از صرف صبحانه، گشت شهری خود در «واشنگتن دی‌سی» را شروع می‌کنیم. ابتدا از چشم‌اندازها و مناظر تماشایی شهر دیدن می‌کنیم. سپس از تندیس یادبود «ایو جیما» و پس از آن از بنای یادبود «لینکُلن»، «کُره» و «ویتنام» بازدید خواهیم کرد. در ادامه از مرکز هنرهای نمایشی «جان اف کِندی» بازدید می‌کنیم و سپس مقابل «کاخ سفید» توقفی برای عکس گرفتن خواهیم کرد. بعد از آن به «کاپیتول» که ساختمان کنگره آمریکاست و سپس به محوطه موزه واشنگتن می‌رویم. در ادامه، حوالی بعد از ظهر، در رودخانه «پوتوماک» قایق‌سواری می‌کنیم و تعدادی از جاذبه‌های دیدنی شهر را می‌بینیم. سپس به هتل محل اقامت‌مان برمی گردیم. در حوالی غروب نیز یک گشت شبانه اختیاری در واشنگتن خواهیم داشت که پیشنهاد می‌کنیم در آن شرکت کنید و از تماشای جاذبه‌های شهر در شب لذت ببرید. (لازم به ذکر است که قایق‌سواری در روخانه پوتوماک از ماه اکتبر تا مارس به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل می‌شود و بجای آن گشت‌های جایگزین ارائه خواهد شد.)

<span> روز 3</span> واشنگتن - لنکستر - نیویورک

امروز صبح پس از صرف صبحانه، واشنگتن را ترک کرده و عازم شهر «لَنکَستِر» می‌شویم و در آنجا مزارع مردمان «آمیش» و سبک زندگی قرن هجدهمی آن‌ها را مشاهده خواهیم کرد. سپس راهی شهر «نیویورک» می‌شویم و در طول مسیر برای ناهار توقف خواهیم کرد. حوالی بعد از ظهر به نیویورک می‌رسیم و به هتل محل اقامت‌مان می‌رویم.

<span> روز 4</span> نیویورک

امروز پس از صرف صبحانه، گشت شهری کاملی در نیویورک داریم و از محله‌های بالا، میانی و پایین «منهتن»، «وال استریت»، «مرکز راکفِلر»، کلیسای جامع «سنت پاتریک»، «پارک سِنترال»، «میدان کُلومبوس»، ساختمان «تایم وارنِر» (AOL/Time Warner Building)، محله معروف «ویلِج»، محله ایتالیای کوچک، و پارک «باتری» با چشم‌انداز زیبا از «مجسمه آزادی» بازدید خواهیم کرد. شب نیز به دیدن «میدان تایمز» که قلب اصلی شهر با موزیکال‌های برادوِی، آسمان‌خراش‌ها، و نورپردازی‌های تماشایی است خواهیم رفت.

<span> روز 5</span> نیویورک - بوستون

امروز نیویورک را ترک کرده و عازم «بوستون» در ایالت ماساچوست می‌شویم و به گشت و گذار در این شهر که نقش کلیدی در استقلال ایالات متحده از بریتانیا داشته می‌پردازیم. در گشت شهری‌مان در بوستون از «بیکن هیل»، «دانشگاه هاروارد»، باغ‌های «بوستون کامِن»، و کلیسای «ترینیتی» بازدید می‌کنیم و پس از آن به بازار پر جنب و جوش «کوئینسی» در کنار اسکله که پر از مغازه‌ها و رستوران‌های جذاب است می‌رویم و وقت آزاد برای گشت و گذار در بازار خواهیم داشت. سپس به هتل بازمی‌گردیم.

<span> روز 6</span> بوستون - وودستاک - مونترال

پس از صرف صبحانه، از دو ایالت شرقی «نیوهمپشایر» و «وِرمونت» در ایالات متحده که دیدنی‌ترین مناظر را دارند عبور کرده و سپس در شهر زیبای «وودستاک» در ایالت وِرمونت با خانه‌های جذاب و دیدنی توقف خواهیم کرد. سپس از مرز کانادا می‌گذریم، به شهر «مونترال» می‌رسیم، و به هتل محل اقامت‌مان می‌رویم.

<span> روز 7</span> مونترال - کبک

امروز صبح پس از صرف صبحانه، گشت شهری «مونترال» را خواهیم داشت و از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا از جمله پارک «مونت رویال»، عبادتگاه «سنت جوزف»، و کلیسای جامع دیدن خواهیم کرد. در ادامه پس از صرف ناهار به سمت «کبک» حرکت کرده و پس از ورود به این شهر به هتل محل اقامت‌مان می‌رویم.

<span> روز 8</span> کبک

امروز بعد از صبحانه، گشت شهری «کبِک» را خواهیم داشت و از جاذبه‌های دیدنی شهر که مهمترین آنها شامل «شاتو فرونتِناک»، «میدان رویال»، شهرک «سنت آن دو بوپره»، و قلعه «لا سیتادِل» می‌شود بازدید می‌کنیم. بعد از ظهر نیز وقت آزاد برای گشت و گذار بیشتر خواهیم داشت. پیشنهاد می‌کنیم در این وقت آزاد از آبشار «مونتمورِنسی» بازدید کنید.

<span> روز 9</span> کبک

بعد از صرف صبحانه، خدمات تور ما در کبک به پایان می‌رسد و برای پرواز بازگشت عازم فرودگاه می‌شویم.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

آمریکا
کانادا

نوع مقصد

مقصد ترکیبی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل مبلغ بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به آمریکا و کانادا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره مصاحبه سفارت، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت مصاحبه و انگشت‌نگاری، پرداخت هزینه‌های اداری سفارت و ویزا، پیگیری هماهنگی‌های لازم جهت سفر متقاضی به کشور ثالث شامل امارات، ترکیه، و ارمنستان (هزینه سفر به کشور ثالث برای مصاحبه و انگشت‌نگاری سفارت جزو خدمات تور نیست) و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور و پیکاپ ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای آمریکا را اینجا مشاهده نمائید.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزای کانادا را اینجا مشاهده نمائید.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام خواهد شد.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 30% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 45% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 65% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گرد

از آنجایی که بلافاصله پس از رزرو قطعی تور برای اخذ وقت مصاحبه و انگشت‌نگاری سفارت اقدام می‌شود، هزینه آن به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.
چنانچه برنامه تور شامل سفر با پرواز داخلی، قطار بین شهری، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

آمریکا، کانادا
از: 4,350 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

saeed

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید