کشف اسرار ایتالیا

4.2 (4 نظر)
ایتالیا
از: 1,770 €
4.2
(4 نظر)
رزرو تور
مدت

7 روز و 6 شب

نوع تور

تور روزانه

حداکثر تعداد

20 نفر

زبان

فارسی

معرفی تور

در تور 7 روزه «کشف اسرار ایتالیا» به کشور ایتالیا به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان سفر کرده و از مناطق مختلف آن دیدن می‌کنیم. 

در روز اول وارد شهر «میلان» می‌شویم و زمان آزاد برای گشت و گذار در این شهر خواهیم داشت. سپس از دریاچه‌ها، مناظر کوهستانی، و دهکده‌های بسیار زیبا دیدن می‌کنیم. پس از آن با قایق به جزیره «سن جولی» می‌رویم که صومعه بسیار زیبایی دارد. سپس به دریاچه «ماجیوره» خواهیم رفت. 

پس از آن در «استرسا» توقف خواهیم داشت و از جزیره «بورومن» و کاخ و باغ‌های زیبای «ایزولا بلا» دیدن خواهیم کرد. سپس به سمت شهر «ورونا» حرکت خواهیم کرد و روز بعد، از آن شهر که شهر رومئو و ژولیت است بازدید می‌کنیم. سپس به شهر «ونیز» رفته و با قایق به میدان «سن مارتین» می‌رویم و به گشت و گذار در شهر کانال‌ها می‌پردازیم. 

روز چهارم از ونیز به شهر «پادووا» می‌رویم و پس از بازدید از «سن باسیلیکا» به ساحل دریای «آدریاتیک» سفر کرده و از یک کشور بسیار کوچک (کشورک) اروپایی به نام «سَن مارینو» بازدید می‌کنیم. سپس از میان کوهستان‌های زیبا گذر کرده و به شهر زیبای «گوبیو» خواهیم رفت و از کاخ و کلیسای جامع قرن دوازدهمی خیره کننده‌ی آن دیدن می‌کنیم.

پس از آن سفر خود را به سمت شهر تاریخی «پروجا»، که به شهر شکلات معروف است، ادامه می‌دهیم. روز بعد از پروجا بازدید کرده و در میدان‌ها و خیابان‌های سنگفرش شده‌اش قدم می‌زنیم. در ادامه به «آسیزی» می‌رویم و در این شهر از «باسیلیکا سن فرانسیس» دیدن می‌کنیم. 

بعد از ظهر به سمت «ناپولی» حرکت نموده و روز بعد به گشت و گذار در این شهر می‌پردازیم. سپس با قایق به جزیره «کاپری» رفته، از غار آبی آن دیدن می‌کنیم، و با تله‌کابین به شهر کاپری می‌رویم. سپس دوباره سوار قایق شده و به شهر زیبا و توریستی «سورِنتو» خواهیم رفت. روز بعد به «پُمپِئی» خواهیم رفت و از بقایای این شهر رومی که روزگاری در زیر خاکسترهای آتشفشانی کوهستان مدفون بوده دیدن می‌کنیم. 

پس از آن به «کاسینو» می‌رویم و از صومعه آن دیدن می‌کنیم. در مسیر بازگشت، از شهر دیدنی «کاستل گاندولفو» که قدمت آن به دوران قرون وسطی باز می‌گردد و در حاشیه یک دریاچه‌ی زیبا واقع شده دیدن خواهیم کرد. سپس به «رُم» می‌رویم و تور خود را در پایتخت ایتالیا به پایان می‌رسانیم.

شهرهایی که خواهید دید

تاریخ‌های برگزاری

چهارشنبه

چهارشنبه

7 آذر 1403

چهارشنبه

14 آذر 1403

یورو
1770
+ مبلغ ریالی پرواز

چهارشنبه

چهارشنبه

3 بهمن 1403

چهارشنبه

10 بهمن 1403

یورو
1770
+ مبلغ ریالی پرواز

چهارشنبه

چهارشنبه

6 فروردین 1404

چهارشنبه

13 فروردین 1404

یورو
1830
+ مبلغ ریالی پرواز

مزایای تور

  • بازدید از دریاچه‌ها، جزیره‌ها، مناظر کوهستانی، و دهکده‌های بسیار زیبا در ایتالیا
  • تماشای کاخ‌ها، کلیساها، صومعه‌ها، باغ‌ها، و دیگر اماکن تاریخی ایتالیا
  • بازدید از جاذبه‌های باشکوه شهرهای مشهور رم، میلان، و ونیز
  • سفر به شهرهای دیدنی ورونا، پادووا، پروجا، آسیزی، ناپل، کاپری، سورنتو، و سالرنو
  • سفر به کشور کوچک «سن مارینو» محصور در منطقه شمال شرق ایتالیا

خدمات تور

  • اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه
  • سفر با اتوبوس مدرن توریستی
  • خدمات اخذ ویزای شنگن
  • تور لیدر مجرب
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری طبق برنامه تور
  • قایق‌سواری در سن‌جولیو و ونیز
  • سفر با قطار به اورتا
  • کشتی‌سواری در ناپل، کاپری، و سورنتو
  • پرواز رفت و برگشت
  • هزینه سفارت و ویزا
  • هزینه دارالترجمه

برنامه سفر

<span> روز 1</span> میلان

به اروپا خوش آمدید! ما در فرودگاه منتظرتان خواهیم بود تا به محض ورود، شما را به هتل محل اقامت‌تان ببریم. پیش از شروع تور، زمان کافی برای استراحت خواهید داشت. لطفا تابلوی اعلانات هتل را چک کنید تا از برنامه و جزئیات تور، زمان و مکان ملاقات، و نام راهنمای خود مطلع شوید.

<span> روز 2</span> میلان - منطقه دریاچه‌ها - ورونا

امروز از یکی از زیباترین و خوش‌منظره‌ترین مناطق اروپا در ایتالیا دیدن خواهیم کرد. ابتدا به دریاچه «اورتا» در شهر قرون وسطایی «اورتا سن جولیو» می‌رویم؛ با قطار به مرکز این شهر قدیمی خواهیم رفت و بعد با قایق به جزیره «سن جولی» می‌رویم. این جزیره کوچک در دریاچه دارای صومعه بسیار زیبایی است. پس از آن به دریاچه «ماجیوره» رفته و در «استرِسا» توقف خواهیم داشت. در اینجا از جزیره «بورومن» و کاخ و باغ‌های زیبای «ایزولا بلا» دیدن خواهیم کرد (کاخ در فصل زمستان تعطیل است). پس از آن موقع صرف ناهار است. بعد از ناهار به سمت شهر «ورونا» حرکت خواهیم کرد.

<span> روز 3</span> ورونا - ونیز

برنامه امروز شامل بازدید از شهر جذاب «ونیز» می‌شود. پیش از رفتن به ونیز فرصت این را داریم تا از شهر «ورونا»، که شهر رومئو و ژولیت است، بازدید کنیم. حدود ظهر به ونیز می‌رسیم و با قایق به میدان «سن مارتین» رفته و به همراه یک راهنمای محلی به گشت و گذار در شهر کانال‌ها می‌پردازیم. همچنین از کارخانه شیشه‌سازی «مورانو» بازدید خواهیم کرد. پس از آن وقت آزاد داریم و اگر مایل باشید می‌توانید با گاندولا در شهر بگردید. شب را در محله «مائستره» اقامت خواهیم کرد.

<span> روز 4</span> ونیز - پادووا - سن مارینو - گوبیو - پروجا

امروز «پادووا» را ترک می‌کنیم و از «سن باسیلیکا» که یکی از اماکن مقدس مسیحیان است بازدید خواهیم کرد. پس از آن به ساحل دریای آدریاتیک سفر کرده و از کشور بسیار کوچک «سن مارینو» که بر فراز کوه‌ها واقع شده بازدید خواهیم کرد. پس از صرف ناهار از بین کوهستان‌های زیبا گذر کرده و پس از عبور از «آپنینی» به «گوبیو» خواهیم رفت؛ شهری زیبا که علیرغم قدمت زیادش به خوبی حفظ شده و کاخ و کلیسای جامع قرن دوازدهمی آن بسیار خیره کننده است. پس از آن سفر خود را به سمت «پروجا» ادامه می‌دهیم.

<span> روز 5</span> پروجا - آسیزی - رم - ناپل

امروز با همراهی یک راهنمای محلی از شهر تاریخی «پروجا» که به شهر شکلات نیز معروف است بازدید کرده و در میدان‌ها و خیابان‌های سنگفرش شده آن قدم می‌زنیم. در ادامه به «آسیزی» سفر می‌کنیم و پس از صرف ناهار از باسیلیکای «سن فرانسیس» دیدن خواهیم کرد. بعد از ظهر به سمت «ناپولی» حرکت می‌کنیم و حوالی عصر به این شهر دیدنی می‌رسیم.

<span> روز 6</span> ناپل - کاپری - سورنتو - سالرنو

پیش از سوار شدن به قایق، زمان آزاد برای گشت و گذار در شهر «ناپل» را خواهیم داشت. پس از آن با قایق به جزیره «کاپری» می‌رویم. در اینجا می‌توانید از «غار آبی» دیدن کنید و یا با تله‌کابین به شهر «کاپری» بروید. پس از آن دوباره سوار قایق شده و به شهر زیبا و توریستی «سورنتو» خواهیم رفت که در پای کوه‌های صخره‌ای قرار گرفته است. در اینجا وقت آزاد خواهیم داشت تا به گشت و گذار در این شهر بپردازیم. بعد از آن به مسیر خود به سمت خلیج «سالرنو» ادامه می‌دهیم و شب را در این شهر اقامت خواهیم کرد.

<span> روز 7</span> سالرنو - پمپئی - کاسینو - کاستل گاندولفو - رم

به «پُمپِئی» خواهیم رفت و از بقایای این شهر رومی، که روزگاری در زیر خاکسترهای آتشقشانی کوه «وزوو» دفن شده بود، دیدن خواهیم کرد (ورودیه جزو خدمات تور است). سپس مسیرمان را به سمت «کاسینو» ادامه داده و از صومعه آن، که شاهد یکی از بی‌رحمانه‌ترین نبردهای جنگ جهانی دوم بوده، دیدن خواهیم کرد. در مسیر بازگشت از شهر دیدنی «کاستِل گاندولفو»، که قدمت آن به دوران قرون وسطی باز می‌گردد و بر حاشیه یک دریاچه زیبا قرار دارد، دیدن خواهیم کرد. سپس سفر خود را به سمت شهر «رُم» در پیش می‌گیریم و حوالی عصر به مقصد خواهیم رسید. در شهر رم خدمات تور ما به پایان می‌رسد. لطفا ساعت پرواز خود را چک کنید تا در صورت نیاز به یک شب اقامت بیشتر، اقدام به رزرو هتل کنید.

مدت

از 1 تا 9 روز

زبان

فارسی

کشور

ایتالیا

نوع مقصد

مقصد تکی

سوالات متداول

خیر، قیمت ارزی تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت ایران به اروپا نیست. مبلغ بلیط هواپیما پیش از اجرای تور به مسافر اعلام و بصورت ریالی توسط وی قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات ویزا شامل ارائه مشاوره، آماده‌سازی مدارک سفارت، اخذ وقت انگشت‌نگاری، و انجام پیگیری‌های لازم جهت صدور ویزای شماست.

اطلاعات کامل درباره شرایط، مدارک، و الزامات اخذ ویزا را اینجا مشاهده نمائید.

ما همه تلاش و پیگیری‌های لازم را به عمل می‌آوریم تا اطمینان یابیم تور شما طبق برنامه‌ی اعلام شده اجرا گردد. با اینحال، در صورت بروز شرایطی که خارج از کنترل و اراده ما باشد، نظیر شرایط نامساعد جوی، اعتصابات، تعطیلات از پیش اعلام نشده، و غیره، ناچار خواهیم بود تغییراتی در برنامه تور ایجاد نماییم. البته در این شرایط تلاش خواهیم کرد تا تغییرات به گونه‌ای باشد که به کیفیت خدمات تور لطمه‌ای وارد نشود و بتوانیم بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

ما از اهمیت نقش هتل در کیفیت سفر کاملا آگاه هستیم و بهترین هتل‌های ممکن را برای اقامت مسافران‌مان انتخاب می‌کنیم. اغلب هتل‌های تورهای ما از نوع 4 ستاره با صبحانه بوده و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. البته در برخی از مناطق، خصوصا در شهرهای کوچک، ممکن است به علت کمبود تعداد هتل‌های 4 ستاره، هتل 3 ستاره ممتاز ارائه شود. نام و مشخصات هتل‌های محل اقامت شما پس از تایید رزرو تور شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفرهای بین شهری و همچنین ترانسفرهای داخلی و گشت‌های شهری با اتوبوس مدرن توریستی انجام می‌شود.

معادل 50% از مبلغ ارزی تور به همراه مبلغ ریالی بلیط پرواز رفت و برگشت در هنگام ثبت نام و رزرو قطعی تور، و الباقی 50% آن پیش از تاریخ شروع تور و در زمانی که توسط رایاتور اعلام می‌شود بطور کامل قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت کنسل شدن تور به هر دلیلی از سوی مسافر، درصد جریمه طبق زمانبندی زیر اعمال می‌گردد:

  • تا 21 روز قبل از تاریخ شروع تور 20% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ شروع تور 35% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • از 10 تا 3 روز قبل از تاریخ شروع تور 50% از مبلغ تور کسر و الباقی استرداد می‌گردد
  • کمتر از 3 روز از تاریخ شروع تور و یا عدم شرکت در تور 100% مبلغ تور کسر می‌گردد

چنانچه برنامه تور شامل سفر با قطار بین شهری، پرواز داخلی، یا کشتی کروز باشد، هزینه بلیط آنها به هزینه کنسلی اضافه خواهد شد.

Tour's Location

ایتالیا
از: 1,770 €

+ مبلغ ریالی پرواز

Owner

fatemeh

Member Since 2023

سایر تورهای پیشنهادی

برای رزرو این تور فرم زیر را تکمیل نمایید